Olen ihan kivannäköinen mies. mutta en ole kuitenkaan koskaan seurustellut. Myönnän, että ongelma on minussa itsessäni. En osaa tutustua ihmisiin ja olen aivan liian passiivinen. Istun vain kotona. Monesti ajattelen, että miten helppoa tällaisella naamalla olisi normityypin saada oma rakas. Lähestyvät naiset tuntuvat ikään kuin odottavan minun tekevän jotain, mutta en osaa. Katsekontaktikin on vaikeaa. Alan jo luopua toivosta, kun olen 30-vuotias.
Miten voisin sanoa sen, etten oikein pysty normaaliin flirttailuun ja voisitko vähän tulla vastaan? Jos sen kertoo vaan suoraan päin naamaa, mikä lienee reaktio?
Yksinäinen elämä
193
8509
Vastaukset
- m78.
Jos olen ihan rehellinen, niin mun on vaikea kuvitella alle 35-v. naista, jolle tuo uppoaisi hyvin. Miksi se pitäisi sanoa?
- ap
Jotta homma etenisi. Muuten koskaan ei synny mitään, ellei nainen ole aktiivinen. Olisihan se kyllä ihan typerää sanoa suoraan, huono idea. Pystyisin varmaan osoittamaan kiinnostuksen koskettamalla, mutta tunteista kertominen on vaikeaa ja onnistuisi vasta pidemmällä aikavälillä.
- melaa mekkoon
Naisiinhan ei saa koskea ilman lupaa,
mutta silti kimppuun kuin sika limppuun!
Opiskele mistä tytöt tykkää ja Naiset nauttii
ja toimi heidän ehdoillaan niin pitkälle kuin mahdollista.
Katso suoraan syvälle silmiin ja ole naisseurassa Mies,
olematta silti macho tai kovis. Kohteliaisuus ja huomaavaisuus
ovat aina hyvä juttu.
- 24333333333342342
Mitenkä pystyt edes normaaliin suhteeseen, jos pelkkä flirttailu tuo noin paljon vaikeuksia?
Et mitenkään.- Ootko tyhmä
Flirttailu tuntemattomalle ja sitten suhteessa oleminen tutun ja turvallisen ihmisen kanssa ovat vähän eri asioita.
- FiinaF
Kai sä pystyt hymyilemään ja olemaan kiinnostunut ihmisestä? Esittämään ihan normaaleja kysymyksiä ja sanomaan myönteisiä asioita toisesta?
Ei se sen vaikeempaa ole, oot vaan oma ittes. Jos oot tylsimys, niin sille ei voi mitään, mut jos oot vaan ujo, mut jonka päässä kuitenki liikkuu jotakin, niin ei todellakaan oo mikään toivoton tilanne.
Ei sen flirttailun tarvitsekaan olla mitään överiä tai oikeestaan mieluummin ei mitään liian silmiinpistävää silmäniskua ja huulten livontaa. Harjottelet vaan sitä katsekontaktia, mut ei mitään maanista tuijotusta kuitenkaan. Hymyilet, katsot silmiin ja keskustelet ihan vaikka vain jokapäiväisistä asioista. Kyllä se siitä lähtee.
Ei mistään tunteista tarvitsekaan heti puhua, mut voit sä tietty sanoa, jos oot tavannut kivan naisen et " Hei, on tosi hauska tutustua suhun, vaikutat kivalta ihmiseltä". Tätä tuskin voi sanoo tunteista puhumiseksi.
Mä ite tapailen vain toisia naisia, joten mä en ehkä tiiä noita heteromaailman pelisääntöjä, mut luulisin, et ei naiset mitään ihmetemppuja kaipaa. Itsearvostus ja myönteisyys on yleisesti aika seksikkäitä ominaisuuksia, mut ei niitäkään tarvii räikeinä korostaa.
Hyvä et oot havahtunut tilanteeseen ja tajunnut, et kotisohvalta ei tulla poimimaan. Toi on hyvä alku. Harjottele juttelemalla ja "flirttailemalla" ihan yleisesti ihmisten kanssa, vaikket olisi edes kiinnostunut heistä. Silloin et oo liian jännittynyt ja voit ehkä huomata, et ei kukaan sua pure, vaikka ottaisit kontaktia -ei edes naiset. - /%%/%¤/¤%#&¤&¤#"%#!%
Ootko tyhmä kirjoitti:
Flirttailu tuntemattomalle ja sitten suhteessa oleminen tutun ja turvallisen ihmisen kanssa ovat vähän eri asioita.
Mitenkä niin? Vieras on pyydystettävä ja varalla on kotona? Siinäkö syy? "Jos sais kerran reissullansa ja toisen kerran kotona..." lauleskeltiin aikoinaan. ja eihän kunnon kyntömies vakoa valitse. Sama se, kunhan siemenet on vaossa. kasvaa ne rikkaruhot, teki sitä tai tätä.
Tottakai varakanisteri on hyvä olla jos pensa loppuu - heh-heh-hee-ee-e! - pipale2
ei kun rohkeutta hyvä mies
- miten vaan
Vertaa tilannetta siihen että menet kioskin luukulle mutta et sano myyjälle mitään. Olet vaan "anteeksi että olen olemassa" näköinen. Luuletko saavasi sen tuotteen minkä haluat?
- lfkjdflgjld
Entäs niin, että juttelisi vain yleistä höpinää, mutta ei pyytäisi tuotetta missään kohtaa, eikä edes vihjaisi että haluaa mitään? Mun mielestä tuo muistuttaa sitä.
- Vihillä käynyt
Minä tapasin miehen, joka VAATI että pitää mennä kahville, heti eikä joskus myöhemmin. Sitten hän SOPI uuden tapaamisen. Siellä hän KYSYI saako suudella. Ja tämä jatkui ja jatkui kunnes hän KYSYI tulisinko hänen vaimokseen :)
- Haappo
Vihillä käynyt kirjoitti:
Minä tapasin miehen, joka VAATI että pitää mennä kahville, heti eikä joskus myöhemmin. Sitten hän SOPI uuden tapaamisen. Siellä hän KYSYI saako suudella. Ja tämä jatkui ja jatkui kunnes hän KYSYI tulisinko hänen vaimokseen :)
ja sinä vaa meikkasit samalla. Joojoo,tarjoa tarjoa,tulen tulen.
eli tämä vastaus vaikutta mielestäni siltä, että jotenkin ei ole edes " luonnollista" tietä siihen, vain, etä vaatimus on se a ja o , jolloin nainen tuntee olevansa haluttu ja voi ehkä hyväksyä toisen. Omasta mielestäni ihmissuhteet on periaatteessa aivan täyttä itsepetosta. Jos näin syntyy suhde parisuhde niin on aika outoa....ehkä meillä joillain miehillä on erilainen kuva siitä miten sesynty, mutta täytyy muista, että eläimiä mekin olemme,... ja täällä pätee samat lait parinmetsästyksen suhteen..mutta että on outoa kuvitella, että vaatimalla on rakaastuttu toiseen ja siten menty vihille..onnea teille, mutta ei kuulosta kauhean todelliselta rakkaudelta..vain siltä, että " nyt täytyy olla joku":). Jep. otin vähän olutta.
- pipale2
minä olen ollut aviossa mutta päättyi eroon.en ole kakeroitunt.parempi näin.
Jos sinulla ei ole masennusta tms. mielialahäiriötä, josta syystä olet kykenemätön ottamaan kontaktia ihmisiin, niin sitten siihen auttanee vain harjoittelu ?
Mitä tarkoittaa, että "istun vain kotona" ? Oletko työtön vai istutko kotona vain työajan ulkopuolella ? Harrastuksia ? Vaikka lehtimyyntiä puhelimitse, että saat tottumusta keskustelemiseen :)
Viime kesänä kerran Prisman parkkipaikalla minulle tuli juttelemaan australialainen nuorimies ja kaupusteli siinä sivussa joitakin tuomiaan koriste-esineitä. - Hän totesi heti aluksi, että myyntihomma on hänelle vain tekosyy alkaa jutella ihmisille ja tosiasiassa hän haluaa harjoitella nimenomaan kontaktin ottamista vieraisiin ja ylipäätään keskustelemista vieraiden kanssa. - Hänen motiivinsa ei tosin ollut parisuhteen etsiminen (näin oletin), vaan hänen tavoitteenaan oli myöhemmin opiskella kansainvälistä politiikkaa ja verkostoitua muutenkin. - Eihän tuollainen nyt kaikille sovi, mutta jollakin vastaavalla jutulla voisit kehittää kykyjäsi keskustella niitä näitä tuntemattomille, myös nuorille naisille, ja muutahan sinä et oikeastaan tarvitsekaan kuin jutun alkuun pääsemisen ja tilanteen rentoutumisen, jolloin asiassa etenemiseen saattaa tulla apuja jo toisestakin suunnasta :)
Sitäpaitsi, eivät kaikki muutenkaan osaa flirttailla. - En minäkään osaa tai niin olen aina ajatellut. - Tosiasiassa minulla oli vain elokuvista saatu melko yksioikoinen käsitys siitä mitä flirttailu on... :)- tipitiiiiiii
Sen näkee heti aloitustekstistä, asenteesta ja ajatuksista.
- ap
Olen työtön. Harrastan lukemista, piirtämistä ja pelaamista, kaikkia yksin. Välillä vaan muutaman kaverin kanssa pelaan netissä. Kieltämättä jollain tavalla pitäisi lähteä harjoittelemaan... johonkin. Luovutan vähän liian nopeasti, kun ajattelen, että en ole hyvää seuraa. Mikä on kyllä ihan totta, olen niin hiljainen. Eihän hyvä seura myöskään koskaan yksin jää.
- ap
xena-183 kirjoitti:
P.S. Ja pois tuo "huono mies" -asenne :) Et ole huono !
Kiitos.
- Rankapiiri
xena-183 kirjoitti:
P.S. Ja pois tuo "huono mies" -asenne :) Et ole huono !
Tunnet ilmeisesti ap:n koska tiedät ja väität noin painokkaasti ettei hän ole huono. Missä olette tutustuneet?
- Vihillä käynyt myös
ap kirjoitti:
Olen työtön. Harrastan lukemista, piirtämistä ja pelaamista, kaikkia yksin. Välillä vaan muutaman kaverin kanssa pelaan netissä. Kieltämättä jollain tavalla pitäisi lähteä harjoittelemaan... johonkin. Luovutan vähän liian nopeasti, kun ajattelen, että en ole hyvää seuraa. Mikä on kyllä ihan totta, olen niin hiljainen. Eihän hyvä seura myöskään koskaan yksin jää.
No voi nyt sentään... kyllä kai jotain työtä löytyy. Ota alkuunsa ihan mikä homma vaan niin pääset ainakin ihmisten ilmoille. Ja saat hiukan rahaa vaikka kaupungilla liikkumiseen ja baarikierroksiin. Oletkohan ihan nuori vielä?
- Nais-ihminen
ap kirjoitti:
Monet naiset pitävät hiljaisemman oloisista miehistä, minänä myös, varmaankin siksi, koska olen itse puhelias.
Sanotaanhan, että vastakohdat täydentävät toisiaan...
Mutta... jollain tavalla tietysti tulisi näkyä kiinnostuksesi toiseen ihmiseen. Jos olet kiinnostunut toisesta, hänen ajatuksistaan, harrastuksista, viehättävyydestään jne. silloin herätät kiinnostuksen vastapuolessa.
Hyvä kuuntelija on usein miellyttävämpi, kuin sellainen, joka vain puhuu.
(Hiljainen ihminen ei tosin suinkaan aina ole välttämättä hyvä kuuntelija, vaikka niin helposti voisi olettaa.)
Jokatapauksessa on tärkeää osoittaa kiinnostuksensa toista ihmistä kohtaan : ) Nais-ihminen kirjoitti:
Monet naiset pitävät hiljaisemman oloisista miehistä, minänä myös, varmaankin siksi, koska olen itse puhelias.
Sanotaanhan, että vastakohdat täydentävät toisiaan...
Mutta... jollain tavalla tietysti tulisi näkyä kiinnostuksesi toiseen ihmiseen. Jos olet kiinnostunut toisesta, hänen ajatuksistaan, harrastuksista, viehättävyydestään jne. silloin herätät kiinnostuksen vastapuolessa.
Hyvä kuuntelija on usein miellyttävämpi, kuin sellainen, joka vain puhuu.
(Hiljainen ihminen ei tosin suinkaan aina ole välttämättä hyvä kuuntelija, vaikka niin helposti voisi olettaa.)
Jokatapauksessa on tärkeää osoittaa kiinnostuksensa toista ihmistä kohtaan : )On se tärkeää, mutta luulen ymmärtäväni aloittajaa vaikka hän ei ehkä silti ajattele samalla tavalla. mutta nuoruudessa moni tyyttö suuttui minulle, että sai tietää että tykkäsin eivätkä enää phunueet..muutenkin vanhempana tuntuu, että naiset ovat ilkeitä paskiasia, jos heille ilmaisee kiinnostuksensa, jos ei olekkaan vittumainen renttupaska, jonka perään itketään, mutta sitten toivotaan sitä mukavempaa, jota oikeasti ei halutakkaan. Niin oikeasti naiset jotka saa vittumaiset miehet niin usein ansaitsevat sen, koska he haluavat sen paskiaisen, ei sitä mukavaa.
- FiinaF
ap kirjoitti:
Sillä, että sä päätät jäädä kotiin yksin sä vain vahvistat sun omaa käsitystäsi siitä, että olet muka huonoa seuraa. Huomaathan itsekin ton " hyvä seura ei jää yksin -> minä jään kotiin -> olen siis huonoa seuraa."
Sä PELKÄÄT olevasi huonoa seuraa, tämä pelko on ainoastaan tunne ja tunteet eivät peilaa todellisuutta valheettomasti. Olen aika varma, että tää sun pelkosi ei ole totta. Sun pitäs haastaa itsesi, pelosta huolimatta.
Miksi et aloittaisi esimerkiksi jotakin kuvaamataitoon liittyvää harrastusta, jota voisit tehdä "yksin" ryhmässä? Tai jotain muuta harrastusta, vaikkapa jotakin liikunnallista?
Tosiasia on, ettei kukaan terve nainen halua alkaa ainoaksi elämänsisällöksi/kontaktiksi ulkomaailmaan jollekin miehelle. Siinä on vähän liian suuri painolasti niskoilla sitten. Oma elämä pitää olla jokseenki kunnossa, jotta ylipäätään voi olla toiselle ihmiselle jotakin annettavaa.
Ei todellakaan tarvii olla mikään ylisosiaalinen yksilö. Kaikki eivät tarvitse suurta liutaa kavereita ja actionia koko ajan, se on ihan ok. Ei tollanen edes ole oikeaa sosiaalisuutta. Sosiaalisuus on sitä, että kykenee ottamaan toiset ihmiset huomioon ja ymmärtää muiden tarpeita ja tunteita. Sillä kuinka monta fb-kaveria omistaa, ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisen sosiaalisuuden kanssa.
Sun tilanteesi kuulostaa kuitenki kans aika ääripäältä. Vähän on huolestuttavaa, jos kökötät yksiksesi kaikki päivät ajatellen, että olet jotenkin huono. Onko sulla kenties esim. masennusta? Oletko suunnitellut tulevaisuuttasi, hakenut töitä, opiskelupaikkaa tms.?
Toivon, että saat elämäsi mallilleen, mutta lopulta vain sä voit auttaa itseäsi. Tsemppiä sulle.
Ps. Mä tiedän aika montakin hiljaista ja ns. "epäsosiaalista" tyyppiä, mulla on esim yksi sellanen mies ystävänä. Kyllähän mä puhun vähän enemmän ku se, mut mielelläni mä sen kanssa hengaan kuitenki. Ei se oo huonoa seuraa, me golffaillaan ja pelataan shakkia. :) Välillä se on vähän karkea, töksäyttelee asioita, kun ei oikein osaa muotoilla niitä jne. mut ei se mua haittaa ku tiiän, et se ei tarkota mitään pahaa. Se on oikeestaan välillä jopa koomista. :D Et sä oo ainoo, joka ei oo vahvimmillaan tollasis tilanteissa. Ei tollanen tee susta huonoo kaveria! Varmasti löydät viel ihanan naisenki, mut ekaks oma elämä kuntoon! - FiinaF
Miklo kirjoitti:
On se tärkeää, mutta luulen ymmärtäväni aloittajaa vaikka hän ei ehkä silti ajattele samalla tavalla. mutta nuoruudessa moni tyyttö suuttui minulle, että sai tietää että tykkäsin eivätkä enää phunueet..muutenkin vanhempana tuntuu, että naiset ovat ilkeitä paskiasia, jos heille ilmaisee kiinnostuksensa, jos ei olekkaan vittumainen renttupaska, jonka perään itketään, mutta sitten toivotaan sitä mukavempaa, jota oikeasti ei halutakkaan. Niin oikeasti naiset jotka saa vittumaiset miehet niin usein ansaitsevat sen, koska he haluavat sen paskiaisen, ei sitä mukavaa.
Miklo hei.. aika kyynistä puhetta. Ootkohan miettinyt, et sä itse kiinnostut vääränlaisista naisista? Onks vika automaattisesti toisessa sukupuolessa vai voisitkohan miettiä, että huomaaksä jotain kaavaa omassa toiminnassasi, mikä ei ehkä toimikaan? Voisko sun katkeruus esim paistaa läpi ja siten pelottaa naiset karkuun/ laukasta jonku suojautumiskeinon niissä?
Miksi sä haluaisit naisen, joka on niin imbesilli, et haikailee jonkin alkkiksen perään? Kyllä mäkin oon epästabiileja naisia nähnyt, niit on jonki verran, mut ite kierrän ne kaukaa. Ihan fiksuja naisia oon löytänyt, vaikka mulla on huomattavasti pienemmät mahdollisuudet siihen ku sulla. Ihmetyttää kuunnella tollasta ruikutusta, ei pahalla. Kyl joskus kantsii katsoo sinne kuvastimeenki.
Mun on vaikee uskoa, et naiset ois mitään sadisteja. En mä ainakaan taida tuntea yhtään sellasta. - odoromroo.
ap kirjoitti:
avaappa jokin anonyymi sähköposti...mä kirjoitan sulle...en ole mikään pervo, ihan tavallinen täti-ihminen, ei ole edes kukkahattua! Saat vinkkejä...vastaan anonyymistä osoitteesta...ei ole mittään myyntityötä...saat vinkkejä!
- Anckarström
odoromroo. kirjoitti:
avaappa jokin anonyymi sähköposti...mä kirjoitan sulle...en ole mikään pervo, ihan tavallinen täti-ihminen, ei ole edes kukkahattua! Saat vinkkejä...vastaan anonyymistä osoitteesta...ei ole mittään myyntityötä...saat vinkkejä!
Täti,ja ihan uusimmat numerotko?
- seuraavan kokenut
Vihillä käynyt myös kirjoitti:
No voi nyt sentään... kyllä kai jotain työtä löytyy. Ota alkuunsa ihan mikä homma vaan niin pääset ainakin ihmisten ilmoille. Ja saat hiukan rahaa vaikka kaupungilla liikkumiseen ja baarikierroksiin. Oletkohan ihan nuori vielä?
Juuri EI näin.
Ottamalla "ihan minkä vain homman", voi se johtaa nopeasti tilanteeseen jossa hermot ovat todella kireällä, syystä että työ mitä tekee on todella kaukana osaamisesta/haluista/mielenkiinnosta, ja näin johtaa ihmisen muuttumiseen lähes totaalisesti.
Ennen hiljaisesta mutta ystävällisestä jne ihmisestä tulee hermoraunio stressaantunut ja helposti mielensä pahoittava/asioista hermostuva, onko sekään sitten hyvä.
Työtä löytyy myös edes jollain lailla mielenkiintoista/mielekästä, joko odottamalla hetken kauemmin ja samalla aktiivisesti mielekkäitä paikkoja hakien, joten EI TODELLAKAAN kannata mennä mihin vain hommaan.
Esimerkki, kuvittele meneväsi pesemään ravintoloiden ja päihdehoitoloiden wc tiloja, pääasiassa yötyönä joka sekoittaa rytmisi totaalisesti, palkka on ala arvoista, ja joudut päivittäin tekemisiin erilaisten sekopäiden kanssa joista ei ikinä tiedä kuka käy päälle jne.
Onko sen arvoista, että saat vuokran lisäksi entistä vähemmän elämiseen, ei todellakaan varaa baarikierroksiin jos juuri ja juuri saa ruokaa pöytään ja sitäkään ei päivittäin, hajotat pääsi kyseisessä hommassa joka ei kiinnosta tipan vertaa, kysynpähän vaan..
Joka vastaa että on, tervemenoa kokeilemaan, siivoamaan paskoja ja oksennuksia päivästä/yöstä toiseen, tuntipalkka 6,5€, ja joka toinen viikko joku käy päällesi/iskee puukon kylkeen.
Pidä siinä sitten positiivista asennetta yllä, ja harjoittele kontaktin ottamista..
Ja tervetuloa takaisin toteamaan kokeilun jälkeen että ei kannatakkaan ottaa mitä tahansa työtä ;) - ulos ja lenkille
ap kirjoitti:
Harrastustesi pohjalta sun kantsis hakeutua johonkin lukupiiriin tai taidekerhoon tai -leirille tai kansalaisopiston taideopetukseen tms. jossa on muitakin samasta asiasta kiinnostuneita. Eikä haittaa ellet heti kohtaisikaan ketään sinkkua. Kyllä ajan oloon joku samankaltainen eksyy niihin piireihin ja juttu voi lähteä etenemään luonnollisesti sen yhteisen kiinnostuksen pohjalta.
Kun et vaan luovuta etkä jää sinne neljän seinän sisälle. Sieltä harva tulee haetuksi. Ja heti alkuun jätät tuon mä-en-ole-hyvä- asenteen.
Eräs vannoutunut poikamies löysi kumpppanin kuntoilusalilta, heitä yhdisti liikkuminen, eli tuo yhteinen juttu. Etkä ole ainoa laatuasi tunnen muutaman samanlaisen hissukan.
Entäs netin kautta ? Jos et yrityksistäsi huolimatta saa kangettua itseäsi ihmisten ilmoille ? Otithan tännekin yhteyksiä eli olet jo ottanut homman omiin käsiisi ja tehnyt aloitteen.
Tsemiä !! - sadistinen mies?
FiinaF kirjoitti:
Miklo hei.. aika kyynistä puhetta. Ootkohan miettinyt, et sä itse kiinnostut vääränlaisista naisista? Onks vika automaattisesti toisessa sukupuolessa vai voisitkohan miettiä, että huomaaksä jotain kaavaa omassa toiminnassasi, mikä ei ehkä toimikaan? Voisko sun katkeruus esim paistaa läpi ja siten pelottaa naiset karkuun/ laukasta jonku suojautumiskeinon niissä?
Miksi sä haluaisit naisen, joka on niin imbesilli, et haikailee jonkin alkkiksen perään? Kyllä mäkin oon epästabiileja naisia nähnyt, niit on jonki verran, mut ite kierrän ne kaukaa. Ihan fiksuja naisia oon löytänyt, vaikka mulla on huomattavasti pienemmät mahdollisuudet siihen ku sulla. Ihmetyttää kuunnella tollasta ruikutusta, ei pahalla. Kyl joskus kantsii katsoo sinne kuvastimeenki.
Mun on vaikee uskoa, et naiset ois mitään sadisteja. En mä ainakaan taida tuntea yhtään sellasta.lainaus: "Mun on vaikee uskoa, et naiset ois mitään sadisteja. En mä ainakaan taida tuntea yhtään sellasta. "
Mutta jos nainen sanoo samaa miehestä, se on uskottavaa ja ei tarvitse epäillä.
Näinhän se usein menee, naiset ovat niitä "totuuden torvia" kun taas miehet vain pettävät ja ovat sadistisia paskiaisia..
Nainen puolustaa naisia ja näiden luonteita, kuinka yllättävää ;) - NäinMeillä
seuraavan kokenut kirjoitti:
Juuri EI näin.
Ottamalla "ihan minkä vain homman", voi se johtaa nopeasti tilanteeseen jossa hermot ovat todella kireällä, syystä että työ mitä tekee on todella kaukana osaamisesta/haluista/mielenkiinnosta, ja näin johtaa ihmisen muuttumiseen lähes totaalisesti.
Ennen hiljaisesta mutta ystävällisestä jne ihmisestä tulee hermoraunio stressaantunut ja helposti mielensä pahoittava/asioista hermostuva, onko sekään sitten hyvä.
Työtä löytyy myös edes jollain lailla mielenkiintoista/mielekästä, joko odottamalla hetken kauemmin ja samalla aktiivisesti mielekkäitä paikkoja hakien, joten EI TODELLAKAAN kannata mennä mihin vain hommaan.
Esimerkki, kuvittele meneväsi pesemään ravintoloiden ja päihdehoitoloiden wc tiloja, pääasiassa yötyönä joka sekoittaa rytmisi totaalisesti, palkka on ala arvoista, ja joudut päivittäin tekemisiin erilaisten sekopäiden kanssa joista ei ikinä tiedä kuka käy päälle jne.
Onko sen arvoista, että saat vuokran lisäksi entistä vähemmän elämiseen, ei todellakaan varaa baarikierroksiin jos juuri ja juuri saa ruokaa pöytään ja sitäkään ei päivittäin, hajotat pääsi kyseisessä hommassa joka ei kiinnosta tipan vertaa, kysynpähän vaan..
Joka vastaa että on, tervemenoa kokeilemaan, siivoamaan paskoja ja oksennuksia päivästä/yöstä toiseen, tuntipalkka 6,5€, ja joka toinen viikko joku käy päällesi/iskee puukon kylkeen.
Pidä siinä sitten positiivista asennetta yllä, ja harjoittele kontaktin ottamista..
Ja tervetuloa takaisin toteamaan kokeilun jälkeen että ei kannatakkaan ottaa mitä tahansa työtä ;)"Työtä löytyy myös edes jollain lailla mielenkiintoista/mielekästä, joko odottamalla hetken kauemmin ja samalla aktiivisesti mielekkäitä paikkoja hakien, joten EI TODELLAKAAN kannata mennä mihin vain hommaan."
No riippuu aika lailla siitä mitä kukin pitää "ihan minä hommana tahansa". Joillekin se tietysti voi olla asuntolan vessojen siivousta nälkäpalkalla ja yöllä, mutta suurimmalle osalle se tarkoittaa tavallisia normaaleita töitä jotka eivät ole koulutuksen suhteen erityisen vaativia. Siis ehkä vähän tylsiä mutta kuitenkin "oikeita töitä". Itse ole aikoinani tehnyt mm. varastohommia kun oman alan töitä ei löytynyt. Ei ollut tietysti mikään unelmahomma kun koulutus on kuitenkin korkeakoulututkinto.Mutta minusta se oli kuitenkin parempi kuin olla vain kotona.Reilun vuoden ehdin sitten varastolla paiskia hommia kun kuulin sitä kautta yhden toisen nuoren työntekijän sukulaisesta joka tarvitsi firmaansa tyntekijää. Ja sitä kautta sitten oman alan hommiin.
Minusta kannattaa aina tehdä töitä jos vain suinkin jotenkuten kunnollisen paikan saa. - Fiina F
sadistinen mies? kirjoitti:
lainaus: "Mun on vaikee uskoa, et naiset ois mitään sadisteja. En mä ainakaan taida tuntea yhtään sellasta. "
Mutta jos nainen sanoo samaa miehestä, se on uskottavaa ja ei tarvitse epäillä.
Näinhän se usein menee, naiset ovat niitä "totuuden torvia" kun taas miehet vain pettävät ja ovat sadistisia paskiaisia..
Nainen puolustaa naisia ja näiden luonteita, kuinka yllättävää ;)No ihan sun yllätykseksesi voin sanoa, et en pidä miehiäkään sadisteina. Epästabiileja tapauksia löytyy niistäkin.
Mä en elä ehkä ihan noin mustavalkosessa maailmassa ku sä kultaseni. odoromroo. kirjoitti:
Anna tulla nainen!
- Noor mees
Ikävä sanoa, mutta hyvin todennäköisesti naisen reaktio on kielteinen ja hän menee jotenkin lukkoon päin naamaa sanotusta lauseesta "en osaa flirttailla, tule vastaan". Mahdollinen reaktio naiselta voisi olla jopa aggressiivinen ja sellainen, että hän kiistää oman kiinnostuksensa (vaikka olisikin kiinnostunut). Tyyliin: "Mitä ihmettä, en minä olen sinusta muuten kiinnostunut kuin kaveripohjalla. En minä minkään flirttailun takia sinun pöytääsi istunut."
Nainen haluaa näissä asioissa yleensä siirtää vastuun miehelle ja olla itse tavoiteltavana. Eli miehen pitäisi tehdä kaikki tunnustelut siitä, onko nainen mahdollisesti kiinnostunut ja miehen täytyy myös luoda se sopiva ilmapiiri flirttailulle, koska naiset lämpenevät hitaasti. Tämä kaikki tietysti edellyttää, että mies osaa lukea naisten lähettämiä merkkejä ja tulkita niitä.
Jos mies sanoo jo tutustumisen varhaisessa vaiheessa ääneen, että flirttaillaanpas nyt keskenämme, niin luultavasti nainen siitä vain ahdistuu. Jos mies vielä sanoo, että tule minua vastaan, niin nainen kokee joutuvansa tekemään miehen "työt". Naisen näkökulmasta asioiden pitäisi tapahtua spontaanisti. Käytännössä tämä spontaanius tarkoittaa sitä, että mies ottaa ohjat ja viihdyttää, naurattaa sekä viettelee naista hauskan leikkisästi, kuitenkin sopivan röyhkeästi ja itsetietoisesti.
Toivottavasti tämä nyt ei ollut liian masentava vastaus. Ei minulla mitään erityisen hyviä neuvojakaan ole, mutta varmaan jotain sen suuntaista pitäisi tehdä kuin Xena tuossa yläpuolella on ehdottanut. Kontaktia muihin ihmisiin, ja ensin kannattaisi hankkia miespuolisia kavereita ja sosiaalista verkostoa, että saa jotain pohjaa naisten kanssa toimimiselle... oikotietä ei taida olla olemassa.mutta jos naisen saaminen on noin hankalaa, niin sekä nbaisten , että miesten on parempi pysyä sinkkuina. Minä en ainenkaan rupea jotain naista vonkumaan ja lämmitelemään..jjos ei lämpene niin ei lämpene. jäköön sinkuksi ytai sitten saa sen paskiaisen ja ihan oikein sille. Vituttaa muutenkin, että naisia pitää kehua joka käänteessä, pitää ostella ja tarjotam, että on muka naiselle tarpeellinen ja hän hyväksyy. Nainen maksakoon omansa ja ostakoon omansa. Siihenhän naisetkin ovat pyrkineet.. ja alun lauseeseen..ei kai se nyt mene oikeasti sanomaan nuin, vaikka olisi kuinka kokematon. Miksi naisille pitää ostaa jotain tai kehua koko ajan, että he voivat ihastua tai tykäöstyä ehkä jopa rajkastua..miksi pitää vittu jahdata?? Jos joku ilmaisee kiinnostuksensa niin ei miehetkään yleensä sitä tosta noin vaan sano.no ehkä et saa pillua, mutta itehän annatte.
- n 32v
Yksikään oma seurustelusuhteeni ei ole alkanut flirttailemalla, vaan ihan tavallisesti juttelemalla. En oo mikään flirttailijatyyppi.
- Tee ny jotain
Miksi vain istut kotona? Miksi et vaikkapa harrasta jotain tai käy jossain tapahtumissa? Luulisin, että vaikka et heti mitään seurustelukumppania löytäisikään, niin olisi mukavampaa tehdä ja nähdä asioita, kuin vain istua kotona.
Ei ole kenenkään muun tehtävä tuoda elämääsi sisältöä. Kyllä sinun itsesi on sieltä kotoa johonkin liikuttava. - koneboookx
Miksi et kokeile nettideittailua? Ei kukaan tule hakemaan sinua kodistasi. Parin etsintä vaatii aina jossain määrin aktiivisuutta ja sitä, että on ihmisten ilmoilla joko työ-/opiskelupaikassa, vapaa-ajalla, harrastuksessa, yöelämässä jne. Aktiivinen voi olla virtuaalisesti (nettideittailu, sättäily, facebook jne) tai tosielämässä.
- ap
Nettideittalua olen ajatellut kokeilevani. Siellä naisilla on vaan ollut niin kauheat vaatimukset, että hyvä jos puolet parhaimmillaan onnistuu täyttämään.
- :DDD
ap kirjoitti:
Nettideittalua olen ajatellut kokeilevani. Siellä naisilla on vaan ollut niin kauheat vaatimukset, että hyvä jos puolet parhaimmillaan onnistuu täyttämään.
:))))))))))))))))))))))))
- wwwa
Onko mielessäsi joku tietty nainen jota haluaisit lähestyä jos osaisit/uskaltaisit?
- ap
Itse asiassa on, mutta se saattoi hyvinkin olla vain kertatapaaminen. En ehkä näe häntä enää koskaan. Joku tuntematon, joka tuli vaan juttelemaan kaupungilla. Mokasin ihan äärettömästi siinä tilanteessa.
- Köysti
Ensinnäkin sun täytyy kysyä itseltäsi: kaipaatko loppupeleissä edes mitään naista ja parisuhdetta? Itsekin saman asian kanssa painineena, loppuelämän yksinäisyyteen valmistautuneena. Ei se tämä polla ja naiset vaan mene yhteen ja se on monesti huomattu ja aiemmat tuskailutkin johtui vaan siitä kun sitä halusi niin kauheasti olla "normaali" kuin muutkin.
- ap
Kaipaan ehdottomasti. Minulla on häiritsevän suuri rakkaudenkaipuu ja haluaisin vierelleni ihmisen, joka on paras ystävä, jonka kanssa voi suunnitella yhteisiä asioita ja joka maailman tärkein ihminen minulle. Ja jota voisi halia päivittäin. :3
- jutteluuuu
ap kirjoitti:
Kaipaan ehdottomasti. Minulla on häiritsevän suuri rakkaudenkaipuu ja haluaisin vierelleni ihmisen, joka on paras ystävä, jonka kanssa voi suunnitella yhteisiä asioita ja joka maailman tärkein ihminen minulle. Ja jota voisi halia päivittäin. :3
Yritä käydä ihmisten ilmoilla. kirjaston lukusali esim. on hyvä harjottelupaikka. ota joku lehti ja kysy "voinko istua tähän" joltain naiselta ihan harjoitusmielessä. Voit myös kysyä joltain että "saanko sen lehden sinun jälkeen" tms.
Voit myös mennä lounaalle johonkin seisovaan pöytään ja ruokailujonossa voi kysellä ventovieraalta " onkohan kotimaista lihaa" tai jotain vastaavaa että saa pienen keskustelun aikaan. joskus saatkin ehkä hymyn takaisin.
itse olen sinkku enkä varmaan pariudu mutta tommoiset arjen juttelut vieraidenkin kanssa antaa mulle ihmisyyden tunteen.
Toivon todella sinulle kaikkea hyvää. - ap
jutteluuuu kirjoitti:
Yritä käydä ihmisten ilmoilla. kirjaston lukusali esim. on hyvä harjottelupaikka. ota joku lehti ja kysy "voinko istua tähän" joltain naiselta ihan harjoitusmielessä. Voit myös kysyä joltain että "saanko sen lehden sinun jälkeen" tms.
Voit myös mennä lounaalle johonkin seisovaan pöytään ja ruokailujonossa voi kysellä ventovieraalta " onkohan kotimaista lihaa" tai jotain vastaavaa että saa pienen keskustelun aikaan. joskus saatkin ehkä hymyn takaisin.
itse olen sinkku enkä varmaan pariudu mutta tommoiset arjen juttelut vieraidenkin kanssa antaa mulle ihmisyyden tunteen.
Toivon todella sinulle kaikkea hyvää.Kiitos näistä. Kerran itse asiassa sain jonkun kohtauksen ollessani lenkillä ja tervehdin kaikkia vastaantulijoita. Tuosta saa varmaan hullun leiman otsaan, kun ei ainakaan kukaan tuntematon minua ole vuosien mittaan lenkillä tervehtinyt.
- Täällä Euroopassa
ap kirjoitti:
Kiitos näistä. Kerran itse asiassa sain jonkun kohtauksen ollessani lenkillä ja tervehdin kaikkia vastaantulijoita. Tuosta saa varmaan hullun leiman otsaan, kun ei ainakaan kukaan tuntematon minua ole vuosien mittaan lenkillä tervehtinyt.
saa hullun leiman jos ei tervehdi lenkillä vastaantulijoita. Jopa suurin osa teineistä tervehtii vastaantullessaan. Kulttuurijuttu, sanoisin. Eikä mene kauaa kun se tuntuu itse asiassa aivan luonnolliselta. Sitten kun palaa taas Suomeen, ihmettelee ihmisten "junttiutta". Se, että ottaa muut ihmiset edes vähän huomioon, vaikka tervehtimällä, ei maksa mitään.
- fsfd33333
jutteluuuu kirjoitti:
Toivon todella sinulle kaikkea hyvää.Lisäys. Varmistahan ettei satu olemaan vegaanibuffet
- jimbojones
Täällä Euroopassa kirjoitti:
saa hullun leiman jos ei tervehdi lenkillä vastaantulijoita. Jopa suurin osa teineistä tervehtii vastaantullessaan. Kulttuurijuttu, sanoisin. Eikä mene kauaa kun se tuntuu itse asiassa aivan luonnolliselta. Sitten kun palaa taas Suomeen, ihmettelee ihmisten "junttiutta". Se, että ottaa muut ihmiset edes vähän huomioon, vaikka tervehtimällä, ei maksa mitään.
missäspäin eurooppaa olet? itse olen aika sosiaalinen, tykkään huomiosta, huomioimisesta ja asioiden jakamisesta. täällä sellainen on ikäänkuin synti ja mulkoilun aihe. maailmalla jonkin verran käyneenä olen ajatellut lähteä jonnekin muualle terveemmän itseluottamuksen omaavien pariin.
jutteluuuu kirjoitti:
Toivon todella sinulle kaikkea hyvää.mutta monet ihjmiset kokee kaikki tälläiset kyselyt tungettelevana, jos yrität viedä sitä suuntaan , jossa näytät kiinnostuksesi ja ja siitä voi koitua ikävyyksiä. Monet eivät halua tulla " isketyksi " arkisissa tilanteissa saatikka että se on ok. ja sitten varsinkaan jos et miellyutä heidän silmää.
- Europe.
Täällä Euroopassa kirjoitti:
me täällä Euroopassa emme tervehdi outoja hyypelöitä, koska oudoilla hyypelöillä on tapana jäädä puhumaan outoja juttujaan loputtomiin.
- On se rankkaa
Joo-o, kohtalotovereitahan löytyy. Tässä yksi samanmoinen. Varmaan sitä löytyisi kymmenittäin hyviä ja huonoja syitä, miksi ei meinaa se naisten lähestyminen onnistua, mutta mitä niillä syillä enää loppupeleissä on merkitystä? Itse olen niin monet pakit saanut vuosien varrella (putkeen), että se on jo varmaan jonkin sortin ennätys.
Viime kesästä lähtien on ollut myös kovin kummallinen fiilis työkaverin kanssa, joka on melkein syliin tullut ja kertonut aina kovaan ääneen, kun on sinkku ja melkein voisin sanoa tasoitellut tietä. Siltikään en ole kehdannut minkäänlaista kontaktia ottaa, vaikka voisin olla varma tämän oletetuista aikeista.
Nettideittailuakin olen kokeillut ja sen kautta tavannut myös mukavan naisen, mutta vaikka ensimmäistä kertaa olen jo useammille treffinkaltaisille hänen kanssaan mennyt, ei sitä siltikään uskalla ottaa askelta pidemmälle, kun en tiedä, mitä se tulevaisuus tuo tullessaan.- Huuliherpes
Heh, tuo työkaverijuttu kuulostaa tutulta. Meillä oli kans pari nuorempaa muijaa aikoinaan töissä jotka tekivät suht selväksi näin jälkeenpäin ajatellen että jonkusortin kiinnostusta löytyi, mutta itse sitä oli vaan niin tampio silloin ettei muka tajunnut, tai otti kaikki "piruilevat kuitenkin vaan"-asenteella. Nyt ne muijat on ties missä omilla teillään. Tiedäpä tuota millon tulee seuraava samanlainen "mahdollisuus" (baareissa en pahemmin juokse) ja tunaroiko senkin samaan tyyliin kuitenkin 0-itsetunnoissaan...
- asialinjalla
Työkaverin kanssa kannattaakin edetä hitaasti. Entinen heila voi olla jälkikäteen aika rasittava.
Voisit silti jutella hänen kanssaan ihan normaalisti yrittämättä mitään. Kysy onko hän kauankin ollut sinkku? Jos työkaverisi innostuu juttelemaan aiheesta, niin kysy mistä hän luulee sen johtuvan. Ehkä voitte jutella aiheesta syvällisemminkin. Kannattaa kysyä pian. Hän ei ole ikuisesti sinkku.
Jos pystyt juttelemaan työkaverisi kanssa, niin se antaa varmuutta edetä työajan ulkopuolla. Ihmissuhteet ovat aina riskejä, mutta useimmat ovat positiivisia kokemuksia.
- at kundi
Tosiaan meitä löytyy muitakin jotka ei osaa lähestyä ja flirttailla. Helvetti kun en edes tiedä kuinka flirttaillaan.
Suurin syy on kuitenkin etten tahdo keksiä järkeviä aloitus repliikkejä sillä tilanteet syntyvät monesti niin yllättäen.Lisäksi olen liian kiltti puheissani sillä en tahdo aiheuttaa kellekkään naiselle minkäänlaista häiriötä kun ei voi etukäteen tietää miten minuun suhdaututaan kun menen vieraan naisen juttusille,tämä ennakko pelko estää lähestymiset vaikka minullakaan ei ole mitään ulkonäkö ongelmia.
Ihmetyttää kuinka monet naiset tuntuvat olevan onnensa kukkuloilla kun heitä joku vento vieras yt mies koskettelee ja kertoo pikku tuhmia juttuja.- Dah
Miksi ihmeessä te mietitte niin paljon tuota "mitenköhän minuun suhtaudutaan" tai "tuleekohan pakit", kun tekisi mieli mennä jollekin juttelemaan? Joo-o, voihan sitä tulla pakit, joku voi pitää vähän outona, mutta toisaalta joku taas voi ilahtua siitä, että joku tulee juttelemaan, ja saattaa vaikka kiinnostuakin. Jos nyt ne pakit saa, niin ihan oikeastiko se maailma siihen kaatuu? Maailmassa on aika monta MILJARDIA ihmistä, joista suurin piirtein puolet lienee naisia. Kai niistä nyt joku lämpenee, kun jaksaa vaan sinnikkäästi ottaa ihmisiin kontaktia.
Ylipäänsä tuo pessimistinen ajattelu ja aina sen voivottelu, mitä onmenettänyt, tai mikä mahdollisesti voisi mennä pieleen, on syytä heittää romukoppaan. Eklämässä menee AINA jotain pieleen, pienesti tai isosti. Sen harmittelulla ei voita mitään! Kannattaa keskittyä siihen, mikä on hyvää, ja tilaisuuden kohdalle osuessa siihen, että mahdollisuuteen kannattaa tarttua! Jos se nyt ei sitten natsannutkaan, niin mitä menetit? Ehkä pari minuuttia omaa aikaasi. - korjaaj4
Dah kirjoitti:
Miksi ihmeessä te mietitte niin paljon tuota "mitenköhän minuun suhtaudutaan" tai "tuleekohan pakit", kun tekisi mieli mennä jollekin juttelemaan? Joo-o, voihan sitä tulla pakit, joku voi pitää vähän outona, mutta toisaalta joku taas voi ilahtua siitä, että joku tulee juttelemaan, ja saattaa vaikka kiinnostuakin. Jos nyt ne pakit saa, niin ihan oikeastiko se maailma siihen kaatuu? Maailmassa on aika monta MILJARDIA ihmistä, joista suurin piirtein puolet lienee naisia. Kai niistä nyt joku lämpenee, kun jaksaa vaan sinnikkäästi ottaa ihmisiin kontaktia.
Ylipäänsä tuo pessimistinen ajattelu ja aina sen voivottelu, mitä onmenettänyt, tai mikä mahdollisesti voisi mennä pieleen, on syytä heittää romukoppaan. Eklämässä menee AINA jotain pieleen, pienesti tai isosti. Sen harmittelulla ei voita mitään! Kannattaa keskittyä siihen, mikä on hyvää, ja tilaisuuden kohdalle osuessa siihen, että mahdollisuuteen kannattaa tarttua! Jos se nyt ei sitten natsannutkaan, niin mitä menetit? Ehkä pari minuuttia omaa aikaasi."monta MILJARDIA ihmistä, joista suurin piirtein puolet lienee naisia"
no kun ei.
Niissä maissa, joissa tyttösikiöitä abortoidaan (esim. Kiina) ihmisistä naisia on n. 45 %.
Niissä maissa, joissa tyttösikiöitä EI abortoida (esim. Suomi) ihmisistä naisia on n. 48,5 %.
Tilanne on siis jo lähtökohtaisesti heteromiesten kannalta erittäin huono.
Ja tilannetta huonontaa entisestään seuraavat seikat:
1) lesbonaiset
2) omasta mielestään tasokkaat naiset, joille yksikään mies ei kelpaa
3) muidenkin naisten taipumus avioitua ylöspäin
4) se tosiasia, että nuoria naisia tavoittelevat kaikenikäiset miehet
Toki voit yrittää hankkia jostain Aasian maasta vaimon, mutta muista ehdottomasti avioehto - suoloisimmankin hymyn takaa voi myöhemmin paljastua pelkkä rahanahneus
- Sinä riität itsenäsi
Paras flirtti on hymyilyä, ja sitä että ilmeillä ja eleillä osoittaa arvostavansa toista. Ei se kummenpaa ole. Vinkkejä:
- ole oma itsesi, aitous näkyy
- hymyä, aito tehoaa
- yritä välillä katsoa suoraan silmiin, riittää kun käyt silmissä. Tuijotus ei ole kivaa.
- vältä torjumiseleitä esimerkiski kädet puskassa yms. itsensä turvaaminen
- kuuntele toista ja kysy jotain pientä hänen kertomistaan asioista (tulee olo, että pidät häntä tärkeänä)
- toisen ihmisen asentojen matkiminen (ihmiset tekee sitä jatkuvasti tiedostamatta) kertoo alitajuisesti, että hyväksyt hänet. Siis jos hän nojaa kyynerpäihin istuessa, voi varovast korjata asentoasi samaan suuntaan.
Omasta mielestäni mikään ei ole niin söpöä kuin vähän ujo flirtti ja poskien pieni punostus. Siitä tietää, että toinen on oikesti kiinnostunut aidoista syistä. Sen sijaan machoflirtti on ällöä esim. kerran yksi mies katsoi suoraan silmiin, niin tiukkaa ettei katseesta meinanut päästä irti. Ja kohta alkoi suoraan katsoen korjata vyotään (siis avasi, ja kiristi). Tuli lähinnä olo, etten minä nyt noin "halpa" ole ja muutenkin ihan asiatonta flirttiä töihin...- ap
Kuulostaa hyvältä ja näin käyttäytyisin, ellei se omana itsenä oleminen olisi niin vaikeaa juuri siinä tärkeässä tilanteessa. En siis esitä muuta kuin olen, vaan pikemminkin jätän tuomatta itseni näkyville. Varsinainen läsnäolo puuttuu ja varmaan kertoo, etten ole kiinnostunut, vaikka se on viimeisin asia, mitä haluan viestittää.
- k kojootti
Hyviä neuvoja, mutta "ole oma itsesi" on pakko käydä tuomitsemassa...
- Pliiide
k kojootti kirjoitti:
Niin, juuri oma ujo itsensähän hän on ollutkin, hehheh... että heittäkää jo tuolla kuluneella roskalla vesilintua, pliis.
- Sinä riität itsenäsi
k kojootti kirjoitti:
Teille molemmille:
K kojootti: Mitä järkeä on esittää jotain muuta kuin mitä on? Jos toinen ihastuu näytelmän pääroolihenkilöön, eikä näyttelijään itseensä kauanko uskot hänen olevan kiinostunut? Seksin saamiseen roolit voi tehota, osalla mutta kyllä sen ihmisen pitää nähdä teidän oma persoonanne, jotta voisi kiinnostua ihan oikeastikin. Jos myy machoa, ja ostaja ostaa machon, voi pehmo tuottaa pettymyksen. Hölmöä kun pehmoakin hakevia on. Tämä ei tarkoita etteikö treffeille voisi panostaa, kunhan ei esitä muuta persoonaa kun itse on.
AP: Jos et uskalla tulla kuorestasi ulos, on sinua vaikea nähdä. Kaksi ihmisryhmää ehkä näkevät, yhtälailla piilossa olevat ja ihminen joka näkee sinussa jotain intuitiollaan ja on lisäksi jaksaa odottaa. Pystyisitkö paljastamaan itsestäsi pienen pieniä juttuja kerrallaan eri yhteyksissä, ja koittaa saada läsnäoloa mukaan hetkittäin. Ajan kanssa. Ole ylpeä pienistäkin edistyksistä ja ajattele opettelemista pitkänä prosessina. Kyllä se siitä!
Kannattaa oikeasti kokeilla tuota eleiden matkimista. Vaatii tietysti läsnäoloa ja liian överiksi ei kannata laittaa. - Itseni Oma
Sinä riität itsenäsi kirjoitti:
Teille molemmille:
K kojootti: Mitä järkeä on esittää jotain muuta kuin mitä on? Jos toinen ihastuu näytelmän pääroolihenkilöön, eikä näyttelijään itseensä kauanko uskot hänen olevan kiinostunut? Seksin saamiseen roolit voi tehota, osalla mutta kyllä sen ihmisen pitää nähdä teidän oma persoonanne, jotta voisi kiinnostua ihan oikeastikin. Jos myy machoa, ja ostaja ostaa machon, voi pehmo tuottaa pettymyksen. Hölmöä kun pehmoakin hakevia on. Tämä ei tarkoita etteikö treffeille voisi panostaa, kunhan ei esitä muuta persoonaa kun itse on.
AP: Jos et uskalla tulla kuorestasi ulos, on sinua vaikea nähdä. Kaksi ihmisryhmää ehkä näkevät, yhtälailla piilossa olevat ja ihminen joka näkee sinussa jotain intuitiollaan ja on lisäksi jaksaa odottaa. Pystyisitkö paljastamaan itsestäsi pienen pieniä juttuja kerrallaan eri yhteyksissä, ja koittaa saada läsnäoloa mukaan hetkittäin. Ajan kanssa. Ole ylpeä pienistäkin edistyksistä ja ajattele opettelemista pitkänä prosessina. Kyllä se siitä!
Kannattaa oikeasti kokeilla tuota eleiden matkimista. Vaatii tietysti läsnäoloa ja liian överiksi ei kannata laittaa.Itse olen kuin tyhjä astia joka imee kaikki käyttäytymismallinsa sun muut muilta ihmisiltä. Kun olen omissa oloissani, olen vaan... tyhjä. Kuin zombi. Kun taas pitää sosialisoida, pistän kulissit päälle noilla muilta oppimillani malleilla. Joskus mietin onko mulla omaa persoonaa koskaan ollutkaan, ei mulla muuta ole kuin outo tarve yrittää miellyttää muita apinoimalla heitä.
- ap
Itseni Oma kirjoitti:
Itse olen kuin tyhjä astia joka imee kaikki käyttäytymismallinsa sun muut muilta ihmisiltä. Kun olen omissa oloissani, olen vaan... tyhjä. Kuin zombi. Kun taas pitää sosialisoida, pistän kulissit päälle noilla muilta oppimillani malleilla. Joskus mietin onko mulla omaa persoonaa koskaan ollutkaan, ei mulla muuta ole kuin outo tarve yrittää miellyttää muita apinoimalla heitä.
Kannattaa lukaista juttuja läheisriippuvaisuudesta. Kuulostaa erittäin paljon siltä. Minulla oli sama vaiva se 10 vuotta, kunnes tunnistin ongelmani pari vuotta sitten. Olen nyt päässyt siitä jo ihan mukavasti eroon ja pystyn luottamaan omiin tunteisiini. Pitäisi vielä oppia avaamaan sydäntään ihmisille ja kertoa omat mielipiteet asioista (muutenkin kuin netissä). Minusta juuri parisuhde olisi siihen hyvä ponnahduslauta, mutta olisiko se sitten sen toisen hyväksikäyttöä... Joka tapauksessa viimeinkin ainakin tuntuu siltä, että olen taas kykenevä rakastumaan 10 vuoden tauon jälkeen.
- ap
Teille molemmille:
Kannattaa oikeasti kokeilla tuota eleiden matkimista. Vaatii tietysti läsnäoloa ja liian överiksi ei kannata laittaa.Oikeastaan tuntuu, että olen suhteellisen avoin kertomaan omasta historiastani asioita. Ainakin niitä ei-kipeitä. Esimerkiksi tunteista kertominen, anteeksi pyytäminen ja omien mielipiteiden takana seisominen on minulle vaan vielä aika hankalaa. Noissa olisi paljon tekemistä.
- Mites Muutenkaan
Itseni Oma kirjoitti:
Itse olen kuin tyhjä astia joka imee kaikki käyttäytymismallinsa sun muut muilta ihmisiltä. Kun olen omissa oloissani, olen vaan... tyhjä. Kuin zombi. Kun taas pitää sosialisoida, pistän kulissit päälle noilla muilta oppimillani malleilla. Joskus mietin onko mulla omaa persoonaa koskaan ollutkaan, ei mulla muuta ole kuin outo tarve yrittää miellyttää muita apinoimalla heitä.
That is life. Just keep it.
http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE - k kojootti
Teille molemmille:
Kannattaa oikeasti kokeilla tuota eleiden matkimista. Vaatii tietysti läsnäoloa ja liian överiksi ei kannata laittaa.Mun mielestä siinä on väärä painopiste. Mulla on sosiaalinen, välitön versio persoonastani. Saan sillä kavereita. Sitten on flirttaileva, seksuaalisesti aktiivisempi versio, jolla pääsen suhteeseen, jos pääsen. Sanonta "ole oma itsesi" ei oikein auta tällaisten asioiden huomaamisessa itsestään. Itse asiassa se sanonta on aina lähinnä hämmentänyt, en usko että moni pystyy kovin uskottavasti esittämään sellaista, mitä ei ole.
- Jollatar
ap kirjoitti:
Oikeastaan tuntuu, että olen suhteellisen avoin kertomaan omasta historiastani asioita. Ainakin niitä ei-kipeitä. Esimerkiksi tunteista kertominen, anteeksi pyytäminen ja omien mielipiteiden takana seisominen on minulle vaan vielä aika hankalaa. Noissa olisi paljon tekemistä.
jotta parisuhde voi toimia on pystyttävä kertomaan tunteistaan, antamaan anteeksi ja myös seisomaan omien mielipiteiden takana, olematta kuitenkaan jääräpäinen.
Joustavuutta tarvitaan myös.
Jotta suhde on aito, on sinun pystyttävä avaamaan jollain tasolla myös kipeitä juttujasi. Ja vastaanottamaan toisen vastaavia. Suhde on jakamista.
Mutta olet jo matkalla eteenpäin, kun tunnistat näitä asioiita itsessäsi ja että niiden kanssa on vielä työtä tehtävänä. Tsemppiä matkallesi!
Niin, ja alkuunhan voithan mennä vaikka johonkin konserttiin tms. tilaisuuteen jossa tiedät olevan naisia. Kysy mitä piti tilaisuudesta jne. Siitä se lähtee... - Robbie84
ap kirjoitti:
Kannattaa lukaista juttuja läheisriippuvaisuudesta. Kuulostaa erittäin paljon siltä. Minulla oli sama vaiva se 10 vuotta, kunnes tunnistin ongelmani pari vuotta sitten. Olen nyt päässyt siitä jo ihan mukavasti eroon ja pystyn luottamaan omiin tunteisiini. Pitäisi vielä oppia avaamaan sydäntään ihmisille ja kertoa omat mielipiteet asioista (muutenkin kuin netissä). Minusta juuri parisuhde olisi siihen hyvä ponnahduslauta, mutta olisiko se sitten sen toisen hyväksikäyttöä... Joka tapauksessa viimeinkin ainakin tuntuu siltä, että olen taas kykenevä rakastumaan 10 vuoden tauon jälkeen.
Minusta sinun pitäsi hankka terapiaa. Kuulostaa siltä, että sinulla on ongelmia itsetunnon kanssa ja ne ongelmat estävät sinua saavuttamasta niitä asioita elämässä joita todella haluat. Työ, parisuhde, harrastukset ja kaikki muu onnistuu kyllä kun saat sisäiset asiat kuntoon.
Yllättävän hyviä neuvoja täällä muuten...
- kokeilevaantätä
Käväse maksullisissa naisissa hakemassa vähän tuntumaa ja sit kevyt humala päälle, sen verran vain et ujous katoaa :) Ja ei muutako baariin katteleen ja jutteleen.
Vaikka ei onnaa niin kokemuksen kautta se siitä pikkuhiljaa saattaa onnata. Mut ei liikaa alkoholia.- antonia1
minä en ainakaan sellaista miestä haluaisi.
Siinä sitä tulisi "kaverit" mukana.
No thank you.
Onpa hyviä neuvoja.
Eipä oo hyvä tallaisia lukea,
ajattele jos joku ujo tulis maistissa,
heti sitä ajattelis, onko vauhtia haettu
muualta. - Sir Nameless
antonia1 kirjoitti:
minä en ainakaan sellaista miestä haluaisi.
Siinä sitä tulisi "kaverit" mukana.
No thank you.
Onpa hyviä neuvoja.
Eipä oo hyvä tallaisia lukea,
ajattele jos joku ujo tulis maistissa,
heti sitä ajattelis, onko vauhtia haettu
muualta.Antonia on miehen nimi?
- veera..
Sir Nameless kirjoitti:
Antonia on miehen nimi?
no ei kyllä ole. :D kirjota googlen kuvahakuun antonia jos et usko
- kaato ja paikko
Voisit sanoa naiselle että olen 30 vuotta pantannut. Nyt pitäis päästä pamputtaa ja äkkiä että saa polvet taas yhteen....
- TAmu12
aasi voitti 10000000 jakoi sen kahteen osaan. ja sit söi sen ja sit paskoi sen... arvatkaapas mitä tuli siitä. kultaa :) heitin naisille tälläisen vitsin nauroi,,, sit sanoin sille naiselle let's go down... sain pesän XD,,
Kokemus on kaikke!!! - dkkdkd
Kannattaa aloittaa siitä että alat ylipäänsä olla ihmisten kanssa tekemisissä. En lukenut kokonaan ketjua, mutta jäin käsitykseen ettet tapaa ihmisiä muutenkaan pahemmin. Ei välttämättä kannatakaan hypätä suoraan erakoitumisesta naisten iskemiseen, vaan kannattaisi yrittää "sosiaalistaa" elämäänsä ihan yleisesti ensin.
- 1989nainen
Hei kokeile nettideittailua! Nähtävästi ujous on sussa aika hallitseva ominaisuus, mun mielestä sen voi ihan hyvin laittaa vaikkapa profiiliin. Sillon ketään ketä ei sitä siedä, ota suhun yhteyttä. Siks toisekseen noi "vaatimukset" mitä mainitsit, tottakai kaikki ettii ideaalikumppania, mutta suurin osa ymmärtää, että ideaalia ei ole ja että osa vaatimuksista ei vaan toteudu. Tai sit voit vaan jutella netissä jonkun aikaa ja kun tapaamisesta alkaa olla juttua, kerro et oot ujo ^_^ Ujoudessa ja flirttailemattomuudessa ei ole mitään vikaa, sun täytyy vaan löytää oma tapa kertoa naiselle, että välität ja että se on tärkeä. Tai siis oletan että olet ujo...? :D
- Dreamless = Mindless
Joo, muitta sitten onkin oven takana kirjava lauma dingdongeja ja ikuisdiettiläisiä.
Uneksu aloittaja itselles ensin nainen, jota sitten lähdet metsästämään todellisesta maailmasta. Tiedät ainakin mitä haet! Löydät pian ehkä puoli-naisen. Me monet olemme saaneet tyytyä varttiin ja sitäkin vähempään.
Saatat muuten joskus vielä kovastikin kaivata tuota nyt vallitsevaa vapaata itsenäisyyttäsi, mutta rohkaisen sinua kuitenkin naisiin. Kyllä hyvä naisen kanssa voi olla jänniäkin kokemuksia täällä maailmassa, jos sellainen ei ole ihan kukkahattutyttökokelaita, vaan mielumminkin vain kukkaistyttö.
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/1/o5qPbi5aZ1I "Hei kokeile nettideittailua! Nähtävästi ujous on sussa aika hallitseva ominaisuus, mun mielestä sen voi ihan hyvin laittaa vaikkapa profiiliin. Sillon ketään ketä ei sitä siedä, ota suhun yhteyttä."
Eivät ota yhteyttä vaikka tietäisivätkin. Kaikki tuntuvat hakevan ulospäinsuuntautunutta.
Ja joillain ujoilla (ainakin mulla) ujous vaikuttaa myös aloitteellisuuteen netissä.- 1989nainen
wlfwd kirjoitti:
"Hei kokeile nettideittailua! Nähtävästi ujous on sussa aika hallitseva ominaisuus, mun mielestä sen voi ihan hyvin laittaa vaikkapa profiiliin. Sillon ketään ketä ei sitä siedä, ota suhun yhteyttä."
Eivät ota yhteyttä vaikka tietäisivätkin. Kaikki tuntuvat hakevan ulospäinsuuntautunutta.
Ja joillain ujoilla (ainakin mulla) ujous vaikuttaa myös aloitteellisuuteen netissä.Juu, mutta ei ujoudesta saa tehdä ongelmaa. Tärkein on varmaan se että kertoessaan et on ujo samalla painottaa, et haluaa kovasti tutustua toiseen. Siitä tulee tärkeä olo naiselle, kun tietää et toinen yrittää vaikkei ihan osais (: Sillon nainen toivottavasti ja luultavasti osaa tulla vähän vastaan, ja kyllähän sen tajuaa, että ujous häviää kun oppii paremmin tuntemaan ^^
- Yeah!
Minulla on vähän sama brobleema, sillä erotuksella että en edes halua ketään elämääni, vaan olen tyytyväinen itsenäiseen elämääni ilman ketään toista rikkomaan sitä harmoniaa.
Silti jatkuvasti odotetaan että tekisin jotain helevetin aloitteita jokaiselle, ja sitten kun en tee, niin suututaan.. siis voi ***kele!!
Olisi vissiin parempi että teen aloitteen, köyräsen pimua, ja heitän sen mäkeen... - --m79--
Samaa vikaa kuin alkuperäisellä. Olen mielestäni ihan ok näköinen, urheilullinen ja työelämässä jopa melko menestynyt reilu 30 vuotias mies, mutta en ole koskaan seurustellut johtuen ihan omasta ujoudesta ja aloitekyvyttömyydestä. Iän myötä ujous on hieman karissut ja nykyisin pystyy ihan normaalisti juttelemaan ihmisille niitä näitä, mutta en oikein osaa mennä tuntemattomille ihmisille puhumaan mitään jolloin naiskontaktit jäävät aika nolliin.
Nekin harvat joiden kanssa työn puolesta tai muuten on jossain tekemisissä ovat varattuja. Tämän lisäksi on vielä se aloitekyvyttömyys, kun sitten kerran kymmenessä vuodessa pääsee mielenkiintoisen naisen kanssa jutteluasteelle ja hieman tutustuu, niin ei vaan osaa tehdä kiinnostustaan selväksi. Naisen kiinnostuksesta ei myöskään voi sanoa yhtään mitään, koska kuuleman mukaan flirttailu naisen puolelta ei tarkoita yhtään mitään vaan jotku tekevät sitä ihan huvikseen. Joidenkin kohdalla se tietysti voisi tarkoittaa jotain, mutta mistäpä sitä tietäisi.- voi sua
Kysyvälle vastataan. Se on ihan juurikin niin yksinkertaista. Eikö vaan vois pyytää treffeille? Itse ainakin lähtisin, jos olisin yhtäänkiinnostunut.
- --m79--
voi sua kirjoitti:
Kysyvälle vastataan. Se on ihan juurikin niin yksinkertaista. Eikö vaan vois pyytää treffeille? Itse ainakin lähtisin, jos olisin yhtäänkiinnostunut.
Totta puhuakseni olen pari kertaa elämässäni uskaltautunut tekemäänkin sen, että pyytänyt kivaa puolituttua naista kahville ja ovat lähteneetkin. Ongelmaksi siinä silloinkin tuntuu muodostuvan se, että ei jotenkin osaa toimia siten, että nainen kiinnostuisi seksuaalisesti. En siis osaa "iskeä" naista vaan välit ajautuvat aina enemmän kaverilliseksi vaikka kiinnostusta olisi muuhunkin. Vaikeeta.
- awefwed
kyl se pikkuhiljaa ku tutustuu..
- Ikisinkku?
En tiedä lohduttaako yhtään, mutta sanoisin ettet ole mitenkään yksin tuon ongelman kanssa. Itse olen jo 32 enkä ole koskaan seurustellut... ei ole helppoa ei. Onnistun kyllä pääsemään silloin tällöin treffeille, mutta siihen se sitten aina jää kun jompaa kumpaa ei kiinnosta ja olen jotenkin tosi hermostunut aina niissä tilanteissa.
- camba
huono mies, ensinnäkin tuo on normi settiä. Toisekseen, ongelma on ymmärtämättömyys:
Kokematon mies ei ymmärrä naisen sielunelämää MIEHEN näkökulmasta. Kokematon luonnostaan kuvittelee naisen ajattelevan kuten hän itse, vaikka samalla tietäisi toisinkin olevan. Hän on siis kuin penkkiurheilija, joka "tietää" miten urheilla. Ainoa keino on kokea käytännössä. Kokenut mies tajuaa, missä suhteessa naiset oikeasti ovat erilaisia.
Paradoksaalisesti kokemaan ei pääse juuri väärien kuvitelmien takia. Kokematon mies kuvittelee naisilla miehisiä luonteenpiirteitä, joita ei ole. Kuvitelmien suhteen mies siis ylikunnioittaa naisia, josta seuraa pelkoa. Mies esimerkiksi kuvittelee naisten kokevan miehet, kuten miehet kokevat. Kun naiset ovatkin sitten pintakosketuksen jälkeen ihan toisenlaisia, seuraa hämmennys.
Lisäksi pelkoa lisäävät juorut. Kaupunkilaistyttö ei uskalla metsään, koska pelkää karhuja. Pelko perustuu uutisiin sekä on kohtuuton ja huvittava, mutta niin on kokemattoman miehen naisten pelkokin.
Naiset haluavat itsevarman ja huumorintajuisen herrasmiehen. Kun et ota itseäsi liian vakavasti, osaat ottaa asiat huumorilla ja itsevarmuus nousee esiin.
Olennaista on tajuta, ettei tarvitse esittää mitään. Jos ei kelpaa omana itsenään, on se hyvä syy lopettaa siihen. Ei helmiä sioille.
Hanki siis uusi, oikea asenne ja mene naisiin, vaikka väkisin. Pikkuhiljaa opit. Sotia ei voiteta taisteluitta, eikä tappiotta. Ujous johtuu varmaan paljolti epaonnistumisen pelosta. Kannattaa ottaa sellainen asenne heti alkuun, etta sinulla ei ole mitaan menetettavaa ja ikaan kuin "harjoittelet".
Voit esim. ajatella, etta nayttelisit jossain elokuvassa henkilohahmoa, jonka pitaisi jutella mukavia ("nayttelet" siis toista henkiloa, et omaa itseasi.. katselet itseasi vahan kauempaa). En kuitenkaan tarkoita nayttelimisella, etta valehtelisit. Kannattaa myos ottaa itsensa huumorilla, jos "epaonnistut" niin voit kertoa kavereillesi kokemuksistasi. Tarpeeksi montaa kertaa kun yritat niin varmasti loytyy se potentiaalisesti oikea henkilo.
Ujous katoaa kun tutustut uusiin henkiloihin varmaan aika nopeasti ja sitten sinun ei tarvitse "esittaa" mitaan vaan voit olla oma itsesi.
Tama toimii ujoilla henkiloilla niin tarkeissa kokouksissa, esityksissa kuin ihmisten tapaamisissakin. Jos tama "roolihahmon leikkiminen" ei sovi sinulle jaanmurtamiseen niin muista kuitenkin, etta 1. sinulla ei ole mitaan menetettavaa, 2. ota itsesi huumorilla (ja mieti miten vuosien kuluttua varmaan naurat koko jutulle.).
Toivottavasti tasta on apua ja se oikea loytyy. Ole karsivallinen mutta aktiivinen.- maharadja
Hyvä idea! Tuolla tavalla "etäännyttämällä" olen itsekin tainnut aloitella naisiin tutustumista. Ja kehittänyt esiintymistä töissä.
- Wau!
Itse pidän ujoista ja vähemmän itsevarmoista miehistä. Luulen, että ongelma on myös sen toisen sukupuolen ujous. Mene treffipalstoille, jutustele alkuun tuntemattomana ja sitten sovi tapaaminen. Harmi, jos hieno mies menee hukkaan. Ehdottaisin kirjeenvaihtoa kanssasi, mutta ole jo liian vanha sinulle. Onnea yrityksiin ja uskalla edes yrittää.
- Ever Fresh
Entäs sitten minä. Olen jo vähän vanhempi ujo. Shy but careless? If like me You find me! So, be smart!
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/4/Q52x79cLhjA
- Sepi.
Näin se toimii:
http://www.youtube.com/watch?v=OA3WMW9clyU - samimarkus
olen 30 mies ihan samassa tilanteessa.. vaikka miten olen yrittänyt seurustella niin molemmat yritykset on karahtanut kiville... jotenkin naisen kanssa asioiden jakaminen on vaikeata, kyllä kavereitten kanssa tuopilla tulee juteltua vaikka mitä... mutta naisen kanssa se ei vain onnistu, tulee jonkinlainen lukko, ja pitää väkisin yrittää jotain ja sitten menee juttu pieleen... ihminen se nainenkin on, luullakseni, vaan kun ei luonnistu..
- Näiin
Moni nainen ehdottaa treffipalstoille menoa itse olen kokeillut sen täysin turhaksi hommaksi, koska miehet eivät siellä saa mitään vastauksia. Vaikka miten kovasti yrittää kirjoittaa viestiä ajatuksella yms. se on vaan näin julmaa touhua tuokin homma. No ei voi sanoa ei mitään mutta harvemmin todella harvoin saa vastauksia ehkä tapaamiseen pääsee tyyliin todella todella harvoin.
Myöskin eräs ujo 31 vuotiasmies. - höpö höpö
onks´ tämä joku vitsi, minä juttelen ihan vieraille ihmisillekin vaikka en haluakaan ns. iskeä .... minä olen sitten naishenkilö
- Hitch
Olen itse ollut joskus samassa tilanteessa, joten tiedän miltä tuo tuntuu. Se on tosi syvältä, tekis mieli jutella mielenkiintoisen naisen kanssa, mutta pelko lamauttaa. En ole vieläkään mikään mestari tuossa asiassa, mutta matkalla eteenpäin.
Sun täytyy nyt päättää, haluatko elää loppuelämäsi kuten olet tähän asti elänyt, eli antanut pelon hallita elämääsi. Vai haluaisitko mieluummin elää täysillä, tutustua naisiin ja saada jossain vaiheessa elämäsi ensimmäisen suhteesikin?
Tee aluksi päätös, että nyt homma muuttuu. Sen jälkeen alat opiskelemaan aihepiiriä (itsetunnon kehittäminen, flirttailu jne.), siihen löytyy paljon englannin kielistä kirjallisuutta (tsekkaa Googlesta). Katso tästä lähtien elokuvia oppimismielessä, ei viihdemielessä. Tarkastele tarkkaan, miten "sankarit" kohtelevat naisia, miten he käyttävät kehoaan, miten he puhuvat, mitä he sanovat jne. KAtso myös komedioita oppimismielessä, niitä vitsejä voi käyttää missä tahansa vuorovaikutus tilanteessa (tietysti ilman, että sanoo että hei, nyt tulee sitten vitsi).
SInun ei tarvitse opetella mitään aloitusrepliikkejä, riittää että katsot naista suoraan silmiin ja olet itsevarma liikkeissäsi ja sanoissasi. Sen jälkeen on lähes yhdentekevää minkä letkautuksen heität, kaikkein parhaiten toimii kiusoittelevat ja huumorilla höystetyt kommentit/kysymykset.
Tiedän, itsevarmaksi ei tulla yhdessä yössä. Sinulla on kestänyt 30 vuotta, että olet päässyt tähän pisteeseen. Nyt on aika opetella uusi toimintatapa. Se vaatii pitkäjänteistä ja joka päiväistä harjoitusta, aivan kuten olympialaisiin valmistautuminen. Aloita harjoittelu vaikkapa siten, että aloitat missä tahansa vähäpätöisen keskustelun jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa, jotta kohdatessasi mielenkiintoisen naisen pystyt automaattisesti aloittamaan keskustelun. Tuolloin nainenkin saattaa reagoida sinuun positiivisesti, koska ei koe sinua samanlaiseksi naistenmieheksi, kuin ne jotka käyttävät typeriä iskurepliikkejä liikennevaloissa. Nekin toimivat, mutta ne vaativat oikeanlaisen kohteen ja oikeanlaisen esitystavan. ;)
Tsemppiä! - MakeXXX
Kyllä se näin on, että 30-vee sinkkunaiset on (enimmäkseen) hirveen näköisiä, eikä niitä kukaan normaali 30-vuotias sinkkumies ...ne. Eli siinäpä varmaan se syy, miksi et ole paljon naisia kohdannut.
Toki voi olla lisäksi, että olet ujo, mutta on siinäkin omat hyvät puolensa. Et saa pakkeja niiltä hyvän näköisiltä. Ne nimittäin sattuu. - ludvig57
http://www.rsdnation.com/
www.realsocialdynamics.com - kosut
Muutama rohkaisu ryyppy ja juttelet niitä näitä, mutta älä aloita säästä.
- ghnjknmkjh
olen ujo ja ikuinen sinkku :(
- Deidara84
Itse olen vähän samanlaisessa tilanteessa oleva 27 vuotias nainen. En ole koskaan seurustellut ja kontaktin ottaminen vieraisiin ihmisiin on vaikeaa. En käy baareissa enkä oikein missään muuallakaan, aina kotona.
Ulkonäössä ei minullakaan pitäisi olla mitään vikaa, pitkä ja hoikka blondi, mutta kun luonne on tällainen syrjäänvetäytyvä niin minkäs teet...
Jos ketjun aloittajaa kiinnostaa niin mielelläni vaihtaisin kanssasi kuulumisia, olisiko sinulla esimerkiksi sähköpostiosoitetta antaa? :) - naiset...
Ujoja miehiä löytyy vaikka millä mitalla. Itse harrastan salilla käyntiä, lenkkeilyä ja fyysistä työtä ja silti en ole itsevarma itsestäni. Jos ujo olet jäät väistämättä jalkoihin vaikka hyvännäköinen olisit. Kilpailu on erittäin kovaa. Varsinkin netti-deitti sivustoilla kilpailu on niin kovaa että naiset saattavat saada satoja viestejä kun mies ei pakolla sitä yhtäkään. HARVOIN naiset tulevat missään juttelemaan vaan jättävät lähes tulkoon aina lähestymisen miehen harteille. Tiedän että kuppiloista nyt saattaisi löytyä sitä naisseuraa, mutta minua ei ainakaan viehätä se kun eukko tulee tuhannen jurrissa öriseen viereen että "lähetääks paneen"..
Mikä siinä on naisille niin vaikeata lähestyä miestä, jos oikein päältä päin huomaa että mies on ujo?- miehet...
Ei sitä ujoutta päälle päin huomaa mitenkään. Yleensä se näyttää lähinnä välinpitämättömyydeltä tai jopa siltä, että nimenomaan ei halua kenenkään lähestymisyrityksiä. Eivät toiset voi tietää, miltä sinusta sisimmässäsi tuntuu. He näkevät vain pinnan. ETENKIN, jos olet hyvännäköinen, ja ujouttasi käyttäydyt niin, että muut luulevat sinun dissaavan heitä, saat tosiaankin odotella turhaan, että joku tulisi juttelemaan. Eivät naisetkaan lähde hyvännäköisille kolleille juttelemaan, jos ne näyttävät siltä, ettei nainen kiinnosta pätkääkään.
- ujouttailmassa :D
http://mielenkiemurat.blogspot.com/ täältä aiheeseen!
- JK
VAI IIN
- :)
Aina saanut naisilta pakit niin väistämättä sitä kasvaa katkeraksi ja surulliseksi mieheksi. Pikku hiljaa tunteet kuitenkin kuolevat ja sitten eräänä päivänä huomaakin ettei enää kaipaa naista rinnalleen, kun on koko elämänsä yksin joutunut elämään.
- varpu
Älä hyvä mies pilaa itseäsi meidän naisten takia. Varmasti löydät jonkun ihanan murun jonakin päivänä :)
- vi.tun naiset
varpu kirjoitti:
Älä hyvä mies pilaa itseäsi meidän naisten takia. Varmasti löydät jonkun ihanan murun jonakin päivänä :)
Miks kaikki sanoo aina samaa '.Kyllä sä löydät vielä jonkun.' tota samaa jankutusta kuulin jo 5 vuotta sitten ja keään ei ole löytynyt. Ja jos viides vuodes ei löydä ketään niin sitten on yksinäinen loppuelämä edessä
- Pilipali123
Naiset ovat pilanneet maailman.
- mamsku
Hei ukot ja vaikka akatki! Ei se siitä parane että ajattelee ittensä oleva jotenki huono, ei meistä kettää oo! Kaikis o jottai hyvää.
Itte löysi mieheni vuosia sitte, joka oli hyvi sitoutumiskammone ja ujo. Mistä mä sitte löysi se? No kaupasta! Ei oo mikää jokaoppaan unelmaromantiikka kohtaamine mut ko tarppeks ussei nähtii ni kyllähä se siitä sitte lähti. Enkä oo ittekkää mikää jokamiehe unelma varmastekkaan, mutta kyllä se jokin sitte mu mieheeni iski, onha tässä ny avioliittoo takana parikymmentä vuotta.
Jotenka, kyllä se rakkaus löytyy iha kummallististaki paikoista. Ei sitä aina tarvi opetella mitää niksipirkan silmännikkaus taitoja tai alkaa käyttää magiaa ja tehdä lemmenjuomia. Pers ylös penkist ja kattomaa mitä tuol maailmas o! - rimpula
AP:lle
Olen tutustunut nykyiseen kumppaniini netissä. Olemme molemmat aavistuksen ujoja emmekä tällaisissa tunnepuolenjutuissa muutenkaan maailman nopeimpia, vaikka normaalit, esim. työhön liittyvät sosiaaliset tilanteet hoituvatkin mallikkaasti. Mielestäni se, että kirjoittelimme alkuun, vähensi stressiä ensitapaamisesta.
Toinen tapa voisi olla liikkua kaverin kanssa, joka on hyvin ulospäin suuntautunut ja jolle ujoutesi ei ole ongelma. Porukassa on ehkä helpompi jutella.
Tsemppiä :) Varmasti löydät jonkun kivat tytön, joka arvostaa sinua! - 21
joo´o ite olen 25v eikä myöskään koskaan ole mitään ollut mutta empä ole edes yrittänyt. Joskus sattumalta on jossain kuntosalin tiskillä alkanut tyttö pokailemaan mutta siihen kun lämpesi, niin asenne muuttu "istu&anna tassu, sun pitää nähä vähän vaivaa".
Siihen jäi sitten sekin tuskimpa kannattaa yrittää jos on vaikeeta. Kuitenkin mukavia harrastuksia joiden kanssa voi viettää aikaa ja yksin elämiseen tottuu. Not everybody gets the one. Viestin aloittaja
- Istuva sinkku -73
Oon pari edellistä ukkoa hairaassu seurustelukumppaniksi vähä niin ku puoliväkisin... Ja ketuiks meni kummanki kans... Ajattelin jos viisastuis ja kokeilis sitä keinoa, että istuis ja oottais, että mies tekee työt... Eli että ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta olis mun kans alusta asti. Yks tosi mielenkiintoinen mies on kiikaris ja todennäköistä että kiinnostusta löytyis.. Mut ei vissiin saa sanotuksi mitään /ei uskalla ajatella seurustelua. Minä oon kantani tehny selväksi, että kiinnostais. Molemmat ollaan jo vähä kypsemmällä iällä, kersat tehtynä. Siinä mielessä eri tilanne kuin nuoremmilla, perheettömillä sinkuilla. Mutta sama homma. Pojat ja miehet, suu auki. Ihmisiä täs kaikki ollaan, jumalolentoja aika harva. Tsemppiä kaikille sinkuille!! Minä jatkan istumista ja oottamista, jonku aikaa...
- näinonnäppylät
Et voi olla nainen, koska eivät naiset koskaan mitään tee asioiden eteen.
Ei kai se nykypäivänä ole väärin naisenkaan sanoa suoraan, jos haluaa seurustella. Saatikka oottaa se kaks viikkoa ja uudistaa tarjous. =)
- kokenut konkari
Voi hyvät hyssykät, ota vaikka pikkasen rohkasua, olvia.... ei paljon, suunittele ennen treffejä huolella mitä aiot tehdä. esim. kerro hilpeä vitsi ja asetu hänen lähelle, kosketus etäisyydelle, tartu hänen käteensä hyvin spontaaanisti ja ylistä kuinka kauniit kätesi ovatkaan. katso häntä saman aikaisesti silmiin ja kerro kuinka kauniit hänen silmänsä ovatkaan! Tiedätkö... hän suorastaan kaatuu jo syliisi ja siitä eteen päin hän on täysin sinun pauloissa! Kokeile!
- Kyllä se siitä.....
Kotoa ei valitettavasti kukaan tule hakemaan, vaikka sinne on kovin helppo jäädä työttömänä. Kannustaisin hankkimaan harrastuksen jossa voit harjoitella samalla sosiaalisia taitoja. Hankkiudu aluksi tyttöjen kanssa juttelemaan niitä näitä. Opettele ensin keskustelemaan, ennen kuin yrität flirttailla. Kun saat itsevarmuutta ja rohkeutta, niin pistä itsesi likoon ja pyydä kahville, leffaan tms. Pahin, mitä voi tapahtua, on kieltävä vastaus. Se ei haavaa tee ja sitä sattuu kaikille. Hieman ujo treffikumppani voi olla ihan söpöä, mutta täysin itsestään epävarma on kamalaa. Jännitystä voi laukaista treffeillä sillä, ettet aseta liian suuria odotuksia ensimmäisillä tapaamisilla. Jos nyt mietit, että missä niitä naisia kohtaat, niin treffi palstoja on netti pullollaan, jos baarit tai muut paikat ei tunnut luontevilta. Siinä mielessä kätevää, koska mahdolliseen treffi kumppaniin voi etukäteen tutustua ja sitä kautta löytää yhteisiä kiinnostuksen kohteita, ja näin yhteisiä puheenaiheita. Itse en ole netistä koskaan kumppania etsinyt, mutta lähipiiristä on useampi löytänyt sitä kautta. Harjottelemalla se lähtee sujumaan. Itsekin olin nuorena toooosi ujo miesten kanssa. Kaikkea hyvää ja onnea matkaan. :)
- lonely_alfa
Sama vika mulla myös. Naiset oikeastaan kuolaavat minun perään, ei pelkästään ulkonäön ja muiden vuoksi, mutta juttujen eteenpäin vieminen on lähes mahdotonta. Ei tietoa mitä sanoisin, mitä tekisin jne. Ja kun tästä asiaa vie eteenpäin normaalisti, niin tunteet laimenevat ja mitään ei tapahdu.
Vähän epäilen että samat ongelmat kyseessä. Eli ei varsinaista ujoutta, vain hiljaisuutta. Itse perustin yksinäisyys-puolelle ketjun sosiaaliseksi oppimisesta, toivottavasti sieltä löydät ajatuksia.
No tuli kyllä mieleen, että välinpitämättömyydellä toisaalta pääsee pitkälle. Eli katselet muita naisia ja olet hiljainen. Aiheuttaa monesti sen, että nainen alkaa jahdata sinua. Näin olen kerran melkein onnistunut, mutta nainen ei vain miellyttänyt yhtään.
Ja toisaalta nettideitit ovat toimiva tapaus juuri hiljaisille. Molemmat tietävät mitä etsitään ja jos kerran olet hyvän näköinen ja kohtuu normaali-ihminen, niin varmasti viestejä tulee takaisin. Mielenkiintoinen keskustelu. No okei, itsekin olen JO 36-vuotias mies enkä vielä seurustellut. En ole myöskään koskaan polttanut ja juon lasista, en pullosta. No okei tää oli huono vitsi, mutta viinit ovat hyviä juomia sekä lantratut väkevämmät. Aina kun juttelen äitin kanssa on hänen 1. kysymys " mites ne naisasiat". Helppohan mun on siihen laverrella " Kyllähän ne jotenkin, netissä olen jutellut parin mukavan naisen kanssa". Eikä se posken puna näy kännykässä kasvoiltani. Pahin asia jotta en ole saanut seurustelukumppania on varmaan tämä kalahulluuteni ja vastapuoli heti aattelee ei tuosta ole vekaran vahtijaksi kun pitää jatkuvasti kalalle päästä vaikka pidän lapsista ja omaan huikean mielikuvituksen.Toinen huonompi juttu on etäisyys kaupungista eli kylän naisia pitäs olla iskemässä ja siihen olen liian ujo. Tässä astuu kuvaan menneisyys eli aattelen näin " Kehtaako tuonne baariin mennä kun olen käynyt siellä niin harvoin". Harmi kun on niin paljon nuita "miehisiä harrastuksia", voisko joku nainen kutsua minut vaikkapa joogatunnille tai kutomaan sukkia. Talviverkkojen kokemisessa tarvitaan pakkasilla aina hyviä "pässinpökkimiä" jalassa. Pitää yrittää tulevaisuudessa mennä tansseihin, isoihin tilaisuuksiin tai sinne kylän baariin.
- kölö
Nämä tämäntyyppiset "viestit" Suomi24 etusivulla eivät ole luullakseni "kenenkään" kirjoittamia alunperin, vaan ne on tehty vain kesdkustelun herättämiseksi. Luulisin!
- tympääntyny
tasa arvo on yksin kertasesti mennyt suomessa ääripäästä toiseen päähän.osasta naisista on tullut niin oman arvonsa tuntevia että vesisateella hukkuu jos tavallinen tyyppi tulee juttelee.huh.huh.en ihmettele yhtään että suomalaisten miehien avioituminen ulkomaalaisten kanssa yleistyy huimaa vauhtia
- 21
asiasisältö on kohdallaan. tasa-arvo on monelle suomalaiselle naiselle sitä "minä,minä,minä" ajatusmaailmaa. On niin paljon oikeuksia, mutta ei velvollisuuksia ja valitettavasti miesten ruikuttamisen aikaansaannosta.
Itse en oikein ymmärrä että miksi pitää väkisin pariutua, miesten ruikutus on niin kovaa että lumipalloilmiö jatkaa kasvuaan eikä kukaan huomaa (eikä kuulukkaan huomata) "väliinputoajia", evoluutio toimii, valitettavasti ihmiskunta vain sikiää ensimmäisenä niistä pahimmista "nollatauluista".
Jos kaikki miehet käyttäytyisivät yhtä poikkeavasti kuin esimerkiksi allekirjoittanut ylimielisyys loppuisi tai ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon, ja voi olla että kuolisi joka tapauksessa.
Outoa on että ihmiset eivät opi elämään yksin...
- happyhappy2
Kappas :D täällähän on muitakin sieluveljiä.
*" ! varoitus oheisessa tekstissä huumoria"
Olen nykyään reilu kolmikymppinen en enää vajaa kolmekymppinen.
Viimeiset 10v mennyt lähestulkoon niin, että 1-2kertaa vuodessa on jokin kuukauden tai kahden mittainen "seurustelupätkä" Itse olin kyllä harvinaisen ronkeli tyttöjen suhteen.. nykyään kelpaa jos tytöllä on pulssi, (hieman nuorempi kuin minä ja persekin voisi olla pienempi kuin meikäläisellä)
Mutta annan kuitenkin jokaiselle tytölle mahdollisuuden, olisinko sanonut kerran tai kolme ei lähinnä humalaisille yksinhuoltaja äideille jotka eivät silloin juurikaan kiinnosteneet.
Omasta kokemuksesta voi sanoa, että ei ne naiset kyllä hirveän useasti kotoa-asti tule hakemaan. Itse täytyy tehdä jotain. .. 6kk taas viimekerrasta, pitää alkaa pikkuhijaa taas liikkumaan ihmisten ilmoilla.
Tällä seudulla ei näytä olevan sinkkuja juurikaan.. Hei naiset tehkää aloite ja menkää juttelemaan myös miehille tai jos mies tulee juttelemaan niin ei kaikilla ole pill_ / panojutut mielessä, kai sitä muutenkin voi tulla juttelemaan.
Ruudun takaa on helppo antaa elämän ohjeita... (älä tee niinkuin minä)
Kiva sää ja sillai. - lopku
AP:lle
Mitä jos hakeutuisit sellaisen harrastuksen pariin, jossa on paljon naisia. Ryhmän ainoa mies saa varmasti mukavaa huomiota. Saisit siinä mahdollisuuden hieroa vuorovaikutustaitoja ilman sen pahempaa stressiä. Tässä tilanteessa olisi tärkeää, ettet yrittäisi iskeä ketään, vaan olisit vaan mukava heppu muiden joukossa. Saattaisit vaikka ystävystyä jonkun kanssa ja sitä kautta tutustua edelleen uusiin naisiin. Moni nainen on vaan iloinen, jos saa esitellä kivan kaverin jollekin ihanalle ystävälleen.
Kolmekymppisenä naisena voin kertoa, että loppupeleissä naisiin vetoaa miehet, jotka tuntuvat luonnollisilta, turvallisilta ja mukavilta. Koska nuoruuden epävarmuuden jälkeen jokainen haluaa mukavaa ja turvallista arkea. On myös tärkeää kyetä osoittamaan kunnioittavansa toista sellaisena kuin hän on.
Limainen tai yliampuva flirtti ei pure kypsiin ihmisiin. Ja muista, että monet tytöt ja naiset todellakin arvostavat ujoja poikia, koska saattavat olla itsekin ujoja. Suurin osa ihmisistä on ujoja. Uskon, että jokainen kaveripiiriini kuuluva nainen ymmärtää ja arvostaa, jos deitti kertoo olevansa hieman ujo ja jännittävänsä tilannetta. Sellaisen tunnustaminen vaatii jo vähän munaa. Siksi monet pelkurit vetävät koko ajan roolia. Ja sitä paitsi jännittämisen tunnustaminen tekee sinusta helpommin lähestyttävän ja ihmismäisemmän. Todella aitoja ihmisiä näkee vähän, koska harva uskaltaa olla oma itsensä.
Onnea :) - n33v
Minä arvostan miestä, jonka kanssa voi jutella eri asioista. Paras neuvo on olla kiinnostunut toisesta eli kysellä harrastuksista jne. eikä miettiä liikaa mitään flirttailujuttuja. Flirttailu tulee luonnostaan, jos on tullakseen. Itselle se tarkoittaa hymyä, katsetta tai vitsailua yms. mutta sen pitää ehdottomasti olla luontevaa tai se vaikuttaa tökeröltä.
Itsestä pitää myös osata puhua, että toinen pääsee sisälle maailmaasi. Kysele vaikka harrastuksista/kiinnostuksista ja kerro sitten omistasi. Jos oikeanlainen nainen sattuu kohdalle, niin keskustelu etenee omalla painollaan.
En yleensäkän ymmärrä näitä miesten paineita naisten iskemisestä yms. Ehkä se on tärkeää jossain baarimaailmassa, mutta jos etsii oikeaa parisuhdetta niin on oltava oma itsensä ja keskusteltava oikeista asioista.
Netti on hyvä paikka tutustua naisiin. Itsekin löytänyt sieltä paljon hyviä tyyppejä. On helpompi tutustua kirjoittelemalla, koska silloin heti huomaa jos alkaa tökkiä tai ei ole mitään yhteistä. Naisilla tosiaan saattaa olla kovia vaatimuksia miesten suhteen, mutta yleensä ne ovat vain suuntaa antavia.
Itsevarmuutta kannattaa kehittää, koska jos pitää itseään huonona niin sen huomaa. Ja se karkottaa naiset tehokkaasti. Mieti omia vahvuuksiasi ja tuo niitä esille tutustuessasi naisiin. - balls of steel
tähän asiaan ei oo mitään tiettyä kaavaa että miten saada seuraa... Se riippuu täysin itsestä. Asiaan pitää asennoitua siten että onko se nyt niin maailman kamalin asia mennä juttelemaan jollekin josta on kiinnostunut?
Jos tulee pakit niin sitte tulee... Totta kai se loukkaa jonkin verran jos niin käy mutta ei tollasta asiaa voi ottaa niin raskaasti ettei sen takia kykene tehdä aloitetta ja olla ikuisesti yksin.
Noh kyllähän tänne vois kirjottaa vaikka mitä neuvoja esittäen kaikkitietäväistä jumalaa mutta loppujen lopuksi fakta on se että kaikki on aina ittestä kiinni että mitä haluaa elämässään tehdä. - never mind
käytät vaan mielikuvitusta ja improvisoit!
et odottais että toiset keksii jotain sanomista ja tekemistä.
itseasiassa naamavärkillä ei ole mitään tekemistä seurustelun kanssa. Vaan sillä mitä sun pään sisällä liikkuu, erilaisia kiinnostavia asioita.
kannattais yrittää keksiä omassa elämässä kaikenlaista puuhaa, elokuvia, joku kansalaisopiston kurssi, kiinnostua uusista ja erilaisista asioista.'
silloin voisi olla enempi mikä kiinnostaa sitä toistakin osapuolta. Flirttailu ei ole tärkeää, se on vaan sun oma keino (ja syntyy ehkä ihan itsestään kun on tarvetta siihen) siis sun oma keino viestiä vastakkaiselle sukupuolelle että olet kiinnostunut hänestä.
Flirttailu ei ole mitään. Mitähän tarkoitat, 'et pysty normaaliin flirttailuun'? Pystyt varmaan juttelemaan ihmisen kanssa, vaikka small talkia ensin - lykkyä tykö.
ps voisit harkita jotain matkaa muualle maailmaan, siellä on eri rento meininki. Ja jos ei ole yhteistä kieltä, keskustelukaan ei tule ongelmaksi ;D - näinonnäppylät
Jos et tee mitään niin olet jatkossakin yksin. Täysin turha luulla, että naiset tekisivät jotain aloitteita. Eivät ne ikinä tee, vaan istuvat perseellään odottamassa.
Vanha juttu. Ite olen kyllä huomannut, että naiset tulee iskeen baarissa aika mielellään, joten sikäli ei ole ongelmaa, mut toisaalta ujostelen, vaikka iskettäiskin. Ikä on vähentänyt ujoutta ja varmaan nykyään voisin uskaltautua baaristakin naiseen tutustua. Jopa iskeä naisen baarista.
- kokemusta on
Unohda naiset. Ei ne naiset ole kiinnostuneita "hiljaisista hissukoista" ne tarvitsee sellaisia kunnon uroksia, jotka osaavat olla kunnon "retaleita" raakoja rempseitä puoliroisto kukkoja joilla on runsaasti rahaa. Nämä kun osaavat tarvittessa panna oman "kanansa" kuriin ja järjestykseen.
- je7uhfr
no ainakaan et ole kaikkia naisia paneskeleva panomies,sen luulis olevan plussaa...
- jdhfkghd
Yleensähän se vetää naisia puoleensa, jos mies on monien naisten kautta oppinut miten naisia vietellään.
- Nussiskelija
mitän se normaali flirttaiu edes mahtaa olla... suosoittelen, että kysyt suoraan, haluuko tytsylä munaa, vai mitä siinä ympärillä kiehnää, tuo jo vapauttaa keskustelun, tai sitten ei.. naidessa ei tartte puhua, annat vaan mulukun hoitaa homma..voihan siinä naisen kehoa silti kommentoida, tyyliin, : "kivat riipparit sul".
"treeneemalla olisit tiukempi" tai " vesi on hyvä peseentymiseen", kyllä luulen että näillä lähtee..- sellasta
Pistää kyllä ihmettelemään,et millaset ne sun " naiset " sitten oikein on,jos tollasilla tollasen ääliön mukaan lähtee,vaikka joo,pakko myöntää,rahalla saa nykyään ostettua mitä vaan....
- rauhassavaan
Kannattaisi löytää vain tasoisansa nainen, eli naisen olisi hyvä olla sellainen välitön tyyppi eikä mikään pintaliitäjä. Itse ujona ihmisenä löysin kumppanin siten, että treffeillä toinen oli ihan oma itsensä (ujohko myös) joten jännitys keskenämme sitten katosi jossain vaiheessa, kun huomasi että toisessa on samanlaisia piirteitä kun itsessä. Treffeistä ei kannata tehdä suurta numeroa. Etsii sellaisen rauhallisen paikan vain, missä jutella ja tutustua.
- kaasupetteri
Naiset pitävät hauskoista miehistä, jotka osaavat huvittaa heitä. Mikset siis menisi naisen viereen vaikka hississä ilman katsekontaktia ja yllättäen pieraise. Pieru naurattaa aina, paska haisee miehekkäälle ja saat aikaan hauskan keskustelun. Usko tai älä, se tepsii satavarmasti.
- suomen horatsut
Pelisi on menetetty, koska yksikään suomalainen nainen ei halua kokematonta kolmekymppistä miestä! Tuossa iässä kun 99% naisista on ollut jo vähintään se sata kumppania.
- ^^
suomen horatsu^^
- kannikka
Ei naiset tykkää tossuista,vaikka olis hyväännäköinen.Sorry.Eipä tohon mikään auta.Itellä ihan samaa vikaa.Monet jotka sit tutustuu paremmin sanoo et sulla on varmaan tosi paljon naisia.Ei tod oo.En osaa tutustua naisiin.Ainut tilanne missä naiseen saa hyvin kontaktin on koulut ja työpaikat.Sellaiset missä saa rauhassa tutustua.Ei tarvi välttämätttä kuin vaihtaa 1 lause päivässä.Siitä se lähtee.
Mulla itsellä alkoholikaan ei auta.Hirveessä tuubassa voin rohkaistun jutteleen jollekin muijalle,ja yleensä suusta ei silloinkaan tuu mitään järkevää :)
Vähän helpompaa tutustuminen on jos tyttö tulee ensin juttelemaan mulle.Tosin silloinkin usein käy niin etten saa suutani auki ja muija pettyy kun luulee ettei mua kiinnosta.Kyllä vastaan vielä tulee tyttö joka on muakin ujompi.Sellaseen tutustuminen luulis olevan helpompaa?- Ujbous
En lukenut koko ketjua. Tosi hyviä vinkkejä ihmiset ovat kirjoitelleet.
Suomalaisena yli 30-v naisena voisin sanoa, että on ylipäänsä ihme, jos joku suomalainen mies lähestyy naista spontaanisti/yliyrittämättä. Ulkomailla spontaanin oloista/etukäteen suunnittelemattoman oloista lähestymistä tapahtuu enemmän. Suomalaisena naisena oppii "tyytymään" aika vähään: on ihan hienoa, jos joku tulee sinulle juttelemaan, aloitusrepliikin ei tarvitse olla mitään fantastista, voi aloittaa ihan klassisella "Moi olen Mikko, käytkö usein täällä?" Niin vanha repliikki että siitä irtoaa monesti hyvät naurut.
Jos kehonkielestä näkee että toista ihmistä jännittää, juttelen aivan varmasti ainakin 10-15 min. Tavallisin tapa, jolla suomalainen mies lähestyy naista on jo yllämainittu 3 prom veressä ja sitten"Läheks meille pa****?" Joten hermostuneisuus ja normaalit käytöstavat riittävät/ovat melkein bonusta.
Voisin kuvitella, että myös amerikkalaisista alan kirjoista (kirjoittajia ainakin David DeAngelo) voisi olla jotain apua. Niissä annetaan vinkkejä kuinka lähestyä naisia, mutta seassa on tosi asiallisia ajatuksia siitä, että esim torjutuksi tuleminen ei ole elämää kaatava juttu, eikä kannata ottaa henk koht. Toisella ihmiselle voi olla tuhat/sata syytä torjua sinut baarissa/lenkkipolulla, ja niistä ehkä 30% liittyy sinuun. Ihmisiin tutustuu vain juttelemalla, ja toiselle ihmiselle puhuminen/lähestyminen neutraalisti (ei aggressiivisesti tai alentuvasti, ei lääppien humalassa) ei ole (tai ei saisi olla) riskeistä suurimmasta päästä. - miezzzz
Ujbous kirjoitti:
Suomalaisena yli 30-v naisena voisin sanoa, että on ylipäänsä ihme, jos joku suomalainen mies lähestyy naista spontaanisti/yliyrittämättä. Ulkomailla spontaanin oloista/etukäteen suunnittelemattoman oloista lähestymistä tapahtuu enemmän. Suomalaisena naisena oppii "tyytymään" aika vähään: on ihan hienoa, jos joku tulee sinulle juttelemaan, aloitusrepliikin ei tarvitse olla mitään fantastista, voi aloittaa ihan klassisella "Moi olen Mikko, käytkö usein täällä?" Niin vanha repliikki että siitä irtoaa monesti hyvät naurut.
Jos kehonkielestä näkee että toista ihmistä jännittää, juttelen aivan varmasti ainakin 10-15 min. Tavallisin tapa, jolla suomalainen mies lähestyy naista on jo yllämainittu 3 prom veressä ja sitten"Läheks meille pa****?" Joten hermostuneisuus ja normaalit käytöstavat riittävät/ovat melkein bonusta.
Voisin kuvitella, että myös amerikkalaisista alan kirjoista (kirjoittajia ainakin David DeAngelo) voisi olla jotain apua. Niissä annetaan vinkkejä kuinka lähestyä naisia, mutta seassa on tosi asiallisia ajatuksia siitä, että esim torjutuksi tuleminen ei ole elämää kaatava juttu, eikä kannata ottaa henk koht. Toisella ihmiselle voi olla tuhat/sata syytä torjua sinut baarissa/lenkkipolulla, ja niistä ehkä 30% liittyy sinuun. Ihmisiin tutustuu vain juttelemalla, ja toiselle ihmiselle puhuminen/lähestyminen neutraalisti (ei aggressiivisesti tai alentuvasti, ei lääppien humalassa) ei ole (tai ei saisi olla) riskeistä suurimmasta päästä.Ainakin itse on saanyt kyllä suomalaisilta naisilta melkoisen määrän todella tylyjä pakkeja. Eihän siinä mitään jos nätisti sanoo ettei ehdi / halua / kiinnosta, mutta porukalla ivaaminen vielä viikkoja myöhemmin sattuu kyllä pahasti. Muutama on tullut antamaan pakit oikein varmuuden vuoksi vaikkei itse edes ole vielä edes lähestynyt mitenkään. Naapuriosastolla työskennelleen kollegan ihan nätisti pyytäminen silakkamarkkinoita katsomaan johti ahdistelusyytöksiin.
Netistäkään ei ole oikein ollut apua, hetken kirjoittelun jälkeen naiset suunnilleen vaativat treffeille lähtemistä ja pyytävät lähettämään kuvan, jonka jälkeen taas tuleekin kylmä suihku niskaan.
Ja toinen on sitten ne perutut treffit, kun on esim järjestänyt kaverin veneen itselleen romanttista saaristoveneilyä varten, ja nainen ei vaan ilmesty paikalle eikä vastaa puhelimeen, niin hiukan taas nostaa kynnystä edes pyytää ketään. Vielä melkoisen noloa palautella veneen avaimia ja navigaattoria ja joutua kertomaan että oharit tuli jälleen kerran.
Toki joukkoon mahtuu myös fiksuja naisia joidenka pakkien jälkeen on jäänyt ihan hyvä mieli.
Joskus käy mielessä on että onko satunnaisessa ulkomaassa naisilla vastavaa tapaa tylyttää miehiä jotka nyt eivät satu olemaan ihan juuri se ainoa oikea unelmien prinssi?
(ja ihan pienenä vihjeenä se unelmien prinssikään ei välttämättä halua lähestyä sellaisia naisia jotka ovat pilkanneet muita lähestymistä yrittäneitä) miezzzz kirjoitti:
Ainakin itse on saanyt kyllä suomalaisilta naisilta melkoisen määrän todella tylyjä pakkeja. Eihän siinä mitään jos nätisti sanoo ettei ehdi / halua / kiinnosta, mutta porukalla ivaaminen vielä viikkoja myöhemmin sattuu kyllä pahasti. Muutama on tullut antamaan pakit oikein varmuuden vuoksi vaikkei itse edes ole vielä edes lähestynyt mitenkään. Naapuriosastolla työskennelleen kollegan ihan nätisti pyytäminen silakkamarkkinoita katsomaan johti ahdistelusyytöksiin.
Netistäkään ei ole oikein ollut apua, hetken kirjoittelun jälkeen naiset suunnilleen vaativat treffeille lähtemistä ja pyytävät lähettämään kuvan, jonka jälkeen taas tuleekin kylmä suihku niskaan.
Ja toinen on sitten ne perutut treffit, kun on esim järjestänyt kaverin veneen itselleen romanttista saaristoveneilyä varten, ja nainen ei vaan ilmesty paikalle eikä vastaa puhelimeen, niin hiukan taas nostaa kynnystä edes pyytää ketään. Vielä melkoisen noloa palautella veneen avaimia ja navigaattoria ja joutua kertomaan että oharit tuli jälleen kerran.
Toki joukkoon mahtuu myös fiksuja naisia joidenka pakkien jälkeen on jäänyt ihan hyvä mieli.
Joskus käy mielessä on että onko satunnaisessa ulkomaassa naisilla vastavaa tapaa tylyttää miehiä jotka nyt eivät satu olemaan ihan juuri se ainoa oikea unelmien prinssi?
(ja ihan pienenä vihjeenä se unelmien prinssikään ei välttämättä halua lähestyä sellaisia naisia jotka ovat pilkanneet muita lähestymistä yrittäneitä)Olen kans saanut niin monet pakit et en osaa edes laskea niin moneen. Naiset ei vaan yksinkertaisesti tykkää minusta. mulla ei ole edes yhtään naiskaveria tai muitakaan kavereita. Mietin vaan et mitä olen tehnyt et olen tällänen hirveä ällötys ettei naiset halua olla edes kaveria mun kanssa. Kuolen taatusti yksinäisyyten joku päivä. Siis yksinäisyyteen en sydänkohtaukseen esimerkiksi. yksinäisyyskin on tauti.!
- Eevis
miezzzz kirjoitti:
Ainakin itse on saanyt kyllä suomalaisilta naisilta melkoisen määrän todella tylyjä pakkeja. Eihän siinä mitään jos nätisti sanoo ettei ehdi / halua / kiinnosta, mutta porukalla ivaaminen vielä viikkoja myöhemmin sattuu kyllä pahasti. Muutama on tullut antamaan pakit oikein varmuuden vuoksi vaikkei itse edes ole vielä edes lähestynyt mitenkään. Naapuriosastolla työskennelleen kollegan ihan nätisti pyytäminen silakkamarkkinoita katsomaan johti ahdistelusyytöksiin.
(ja ihan pienenä vihjeenä se unelmien prinssikään ei välttämättä halua lähestyä sellaisia naisia jotka ovat pilkanneet muita lähestymistä yrittäneitä)Kuvailemiasi naisia löytyy valitettavasti aina joukosta. Jätä sellaiset kommentit omaan arvoonsa ja keskity siihen, että annat itsestäsi sellaisen kuvan kuin oikeasti olet! :) Jos saat pakit, niin voit ajatella, että tämä ihminen ei ollut se, kenen kanssa olisit edes halunnut viettää elämäsi. Vielä löytyy joku, joka ajattelee asioista samalla tavalla tai on ainakin aidosti kiinnostunut sinun ajatuksistasi. Ulkonäkö ei ole kaikille naisille tärkeintä, vaan se, mitä siellä kuoren sisäpuolella on. Tuo siis sitä esiin entistä vahvemmin, jos ulkoisia avuja ei ole suotu samalla mitalla kuin jollekin toiselle :)
- ehkä se johtuu
Ujbous kirjoitti:
Voisin kuvitella, että myös amerikkalaisista alan kirjoista (kirjoittajia ainakin David DeAngelo) voisi olla jotain apua. Niissä annetaan vinkkejä kuinka lähestyä naisia, mutta seassa on tosi asiallisia ajatuksia siitä, että esim torjutuksi tuleminen ei ole elämää kaatava juttu, eikä kannata ottaa henk koht. Toisella ihmiselle voi olla tuhat/sata syytä torjua sinut baarissa/lenkkipolulla, ja niistä ehkä 30% liittyy sinuun. Ihmisiin tutustuu vain juttelemalla, ja toiselle ihmiselle puhuminen/lähestyminen neutraalisti (ei aggressiivisesti tai alentuvasti, ei lääppien humalassa) ei ole (tai ei saisi olla) riskeistä suurimmasta päästä."Ulkomailla spontaanin oloista/etukäteen suunnittelemattoman oloista lähestymistä tapahtuu enemmän."
Siitä että ulkomailla Naiset suhtautuvat normaalisti jos Mies lähestyy heitä. Ihan sama vaikka Mies ei olekaan komea. Huomasin yhdessä ulkomaalaisessa sinkku ohjelmassa, että sinkut kiersivät kaikki sinkut läpi jotta saisivat kuvan siitä minkälainen ihminen siellä pinnan alla on.
Huomasin järkytykseksi myös sen, että ne Miehet juttelivat yhdenillan aikana useamman Naisten kanssa kuin minä koko ikänäni, ikääkin on jo 40v. Täällä jos yrität jutella niin useasti Nainen joko ei sano mitään tai juoksee karkuun. En luullakseni ole ihan niin ruma, että karkuun pitäisi juosta. Vaikka olisinkin ruma niin eikö se ole aika epäkohteliasta kohdella toista kuin ilmaa.
Jos Naiset haluavat, että Miehet lähestyvät heitä tulevaisuudessakin niin olisi suotavaa, että pidetään edes jonkinlainen kohtelias käytös voimassa.
- outolintu :)
mä oon 30-vuotias nainen enkä osaa yhtään flirttailla, en edes tajua mitä se tarkoittaa. työpaikalla miesten seurassa tulee vaikea olo, koska vissiin kaikki odottaa jotain flirttailua? mut mä vaan en tajua miten se tehdään. muutenkin olen hyvin tylsä tyyppi, joka haluaisi keskustella vaan politiikasta tai filosofiasta tms.. työkaverimiehet sanoivat aluksi minulle iloisesti terve, mutta nykyään kattelvat mieluummin poispäin tai mutisevat tylsästi jotain, koska en osaa olla normaali nainen :D
- Mie
Ujous ei välttämättä ole huono asia. Monet naiset tykkäävät siitä, että heitä kuunnellaan. Itse tutustuin mieheeni netissä, eikä hänellä ollut vaikeuksia ilmaista itseään kirjallisesti. Ensimmäisillä treffeillä hän ei sanonut juuri mitään, joten minä puhuin sitäkin enemmän. Olin pettynyt, mutta sitten sain häneltä viestin, että minua on kiva kuunnella. Aloin taas uskoa suhteeseemme, kun tiesin, että hän viihtyykin seurassani, vaikka on hiljainen.
Keskusteluun ei alussa tarvita paljoa. Riittää, kun vastaa kysymyksiin, mieluummin useammalla kuin kolmella sanalla. Kyllä nainen kyselee, jos on kiinnostunut. Toinen hyvä keino on kertoa omalta kohdaltaan samasta aiheesta kuin mistä nainen on puhunut. Jos hän esimerkiksi kertoo lemmikistään, niin sen jälkeen voi kertoa jostain omasta eläinkokemuksesta.
Naisten tapaamiseen suosittelisin keikkoja. Keskustelun voi aloittaa kysymällä, tietääkö hän, milloin bändin pitäisi aloittaa tai onko hän ennen kuullut kyseistä esiintyjää. Musiikin soidessa ei tarvitse välttämättä jutella mitään.- Phumba
Aloittajalle: Oletko kokeillut vaihtaa paikkakuntaa? Mulle teini-ikä oli yhtä h-lvettiä siksi koska en osanut olla koulukavereiden kanssa luontevasti, minua kiusattiin kanssa eivätkä tytöt välittäneet, minua pidettiin hikipinkona ja tosikkona. Mutta kun pienen kotipaikkakuntaani pölyt sai karistettua pois, minusta tuli maailmanmies. Mulla oli onnea siinä että olin aika söpö pika ja vierat naiset kiinnostuivat minusta. Osasin heitäytyä salaperäiseksi ja vitsikkäksi ja siten juttu luisti. Naisiin voi tutustua rennosti myös muualla kunin ravintoloissa, esim yleisissä kulkuneuvoissa kuten pitkän matkan junissa ja busseissa matkustaa paljon naisia.
Jos olet jo 30 v olet luultavasti jo opiskellut johonkin ammattiin. Opiskeluaikahan on se aika kun tutustutaan uusiin ihmisiin, mutta ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Jos et asu pk-seudulla niin sun kannattaa tulla tänne, joko kyläilemään, ja sitten jos miellyttää, töihin ja asumaan. Täällä nimittäin on naisia n 100.000 enemmän kuin miehiä eli valinnanvaraa on. Pk-seudun ylijäämänaisilla on sama ongelma kuin sulla. Ratkaisu piilee siinä miten löydätte toisenne. - pois muuttava
Phumba kirjoitti:
Aloittajalle: Oletko kokeillut vaihtaa paikkakuntaa? Mulle teini-ikä oli yhtä h-lvettiä siksi koska en osanut olla koulukavereiden kanssa luontevasti, minua kiusattiin kanssa eivätkä tytöt välittäneet, minua pidettiin hikipinkona ja tosikkona. Mutta kun pienen kotipaikkakuntaani pölyt sai karistettua pois, minusta tuli maailmanmies. Mulla oli onnea siinä että olin aika söpö pika ja vierat naiset kiinnostuivat minusta. Osasin heitäytyä salaperäiseksi ja vitsikkäksi ja siten juttu luisti. Naisiin voi tutustua rennosti myös muualla kunin ravintoloissa, esim yleisissä kulkuneuvoissa kuten pitkän matkan junissa ja busseissa matkustaa paljon naisia.
Jos olet jo 30 v olet luultavasti jo opiskellut johonkin ammattiin. Opiskeluaikahan on se aika kun tutustutaan uusiin ihmisiin, mutta ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Jos et asu pk-seudulla niin sun kannattaa tulla tänne, joko kyläilemään, ja sitten jos miellyttää, töihin ja asumaan. Täällä nimittäin on naisia n 100.000 enemmän kuin miehiä eli valinnanvaraa on. Pk-seudun ylijäämänaisilla on sama ongelma kuin sulla. Ratkaisu piilee siinä miten löydätte toisenne.Sanoisin kyllä, että Pk-seudulla tilanne on sinkkumiesten kannalta haastavampi. Täällä ei edes pääse juttelemaan naisille, ellei satu olemaan komea tai viimeisen päälle trendivaatteissa. Pienemmillä paikkakunnilla käydessäni olen silloin tällöin saanut jutella vieraille naisille (ilman taka-ajatuksia) ihan ajankuluksi. Täällä helsingissä pelkästä keskustelun avauksesta saa haukkumaryöpyn niskaansa.
- Mees tänävalt
Vedä pari viskipaukkua niin kyllä se siitä lähtee!
- Vassilini
Pari paukkua on hyvä ja toinen mikä nostaa itsetuntoa on kun laittaa pikkasen täytettä housuihin ja ottaa Viagraa tms.
Kun vehkeissä on verta niin mies on varmimmillaan.
Kannattaa kokeilla.
- Vi
Kunhan puhut jotakin. Ihan mitä vaan. Sillä tavalla huomaat mikä toimii ja mikä ei toimi ja pian huomaatkin olevasi aika hyvä puhumaan ihmisten kanssa.
Eihän sinulla ole mitään menetettävää. Et kuole jos puhut. Korkeintaan neito lähtee tuohtuneena, mutta mitä sitten. Sitten vaan juttelemaan seuraavan neidon kanssa, hieman oppineempana siitä mitä ei pidä puhua.
PS. Kannattaa mennä hypnoterapeutille. Sillä tavalla pääset ujoudestasi silmänräpäyksessä. Tai korkeintaan parilla hypnoosisessiolla. - viherkommari
Lyhyt vastaus:
Naiset ovat ihmisiä. MIehet ovat ihmisiä, eivätkä ihmiset halua olla yksin.
Naiset odottavat että mies tekee aloitteen jos hän pitää naista kiinnostavana, ja naiset kaipaavat huomiota. (Kukkia ja lahjoja, kutsuja elokuviin yms.) - -Neuvonen-
Kokeile huumoria. Sillä minä ainakin, ujona miehenä olen selvinnyt aika kiitettävästi naisasioissa.
- tyttiliinanen
Itse olen nyt pyörinyt 2kk yhden ihana miehen kanssa joka on myös ujo ja ensitreffeillä huomasin puhuneeni 5h melkein kokonaan yksin... Mutta hän oli suloinen ja ihana ja en ole ikinä ollut näin onnellinen. Pyydät vain jotain mukavaa ja puheliasta naista kahville niin kyllä se muru sieltä löytyy ja onhan naisiakin ujoja, enkä itse ainakaan kokenut että olisi kauheasti tarvinnut flirttailla. Kunhan höpöttelee kaikenlaisesta yleisestä... Ajattele vaan positiivisesti äläkä pelkää että naiset heti tuomitsee vaikka ujo oletkin. Pidän sulle peukkuja!! :) (ja ihan hyvännäköisiä ollaan mekin) ;)
- Naiseus ja miehisyys
Juttele ihan tavallisista asioista joista juttelisit miestenkin kanssa. Naiset pitää myös kuuntelijoista, älä edes yritä olla "iskijä", ainakin minä kierrän kaukaa moiset.
Ole läsnä, seuraavan kerran kun tapaat naisen johon haluaisit tutustua, ole läsnä.
Ihan asenne muutos riittää. Nainen ei ole kohde, joka isketään vaan ihminen joka kohdataan. Tsemppiä!- läsnäolo
Just tätä naisten höpinää, että he pitää kuuntelijoista ja rauhallisista miehistä... inhoavat muka iskijöitä. "Ole oma itsesi ja kohtele naista tasaveraisena ihmisenä..." Paskanjauhantaahan tuo, todellisuudessa naiset odottaa mieheltä aktiivista otetta eikä kiinnostu hiljaisista miehistä. Naiset nimenomaan haluaa tulla jonkun moottoriturvan ja lipevän supliikkimiehen iskemiksi. Se mitä naiset sanoo ja kenen mukaan naiset todellisuudssa lähtee on kaksi ihan eri asiaa. "Ole läsnä niin saat naista"... hei jotain rajaa näihinkin juttuihin! :D
- klockvörk Orints
läsnäolo kirjoitti:
Just tätä naisten höpinää, että he pitää kuuntelijoista ja rauhallisista miehistä... inhoavat muka iskijöitä. "Ole oma itsesi ja kohtele naista tasaveraisena ihmisenä..." Paskanjauhantaahan tuo, todellisuudessa naiset odottaa mieheltä aktiivista otetta eikä kiinnostu hiljaisista miehistä. Naiset nimenomaan haluaa tulla jonkun moottoriturvan ja lipevän supliikkimiehen iskemiksi. Se mitä naiset sanoo ja kenen mukaan naiset todellisuudssa lähtee on kaksi ihan eri asiaa. "Ole läsnä niin saat naista"... hei jotain rajaa näihinkin juttuihin! :D
Näin. Jos läsnäolo ei ole riittänyt tähän mennessä, ei se riitä tulevaisuudessakaan. Tuo että nainen ei pitäisi iskemisestä, on ihan epäolennaista, kun ei se juttu mene mihinkään, jos ei sitä viedä eteenpäin.
- Tosi helppoa
Tarjoaa tytölle pari lasillista kuohuviiniä ja ojentaa samalla muutaman kukan.
Mä olen liian lyhyt ( 166 ) muuten varmaan saisin tyttöystävän. Yks nainen sanos et olen muuten täydellinen mut liian lyhyt. Taidan kuolla yksinäisyyteen ihan pian.
Tais sanoo ihan ystävällisyyttään et olen täydellinen, mut totta on et olen liian lyhyt naisille. Kaikis treffi ilmoituksissakin naiset ettii yli 170 cm miestä.- Eevis
Sinulle alone.home: Oletko kokeillut hakeutua vain lyhyempien naisten seuraan? Itse 156 cm:n varren omaavana mini-ihmisenä ajattelen, että sinun 166 cm on aivan riittävä mitta :) Sinulla on varmasti muita keinoja kiinnittää naisten huomio itseesi. Uskon, että jos ihastuu toisen luonteeseen ja ajatuksiin tarpeeksi, ei pituus ole esteenä parisuhteelle. Rohkeasti vain ja itseluottamusta uhkuen tapaamaan uusia ihmisiä! Jos sinä itse uskot kelpaavasi juuri tuollaisena, uskovat muutkin sen helpommin :)
Eevis kirjoitti:
Sinulle alone.home: Oletko kokeillut hakeutua vain lyhyempien naisten seuraan? Itse 156 cm:n varren omaavana mini-ihmisenä ajattelen, että sinun 166 cm on aivan riittävä mitta :) Sinulla on varmasti muita keinoja kiinnittää naisten huomio itseesi. Uskon, että jos ihastuu toisen luonteeseen ja ajatuksiin tarpeeksi, ei pituus ole esteenä parisuhteelle. Rohkeasti vain ja itseluottamusta uhkuen tapaamaan uusia ihmisiä! Jos sinä itse uskot kelpaavasi juuri tuollaisena, uskovat muutkin sen helpommin :)
olen mä kaiken pituisia ja kokoisia lähestynyt baarissa ja muualla. Vaan eipä tunnu kelpaavan vaikka mitä niille sanois. Nyt olen vaan kyllästynyt olemaan se joka tekee aloitteen, koska ei siitä mitään tuu. Ihan turhaa hommaa aloitteen teko.
Tiedän et ei se oikeesti ole pituudesta kiinni vaan jostain muusta. Taidan alkaa juopoksi koska niillä tuntuu nais seuraa ja tyttöystäviä aina olevan. Esim mun veljellä. se on juopotellut 15 v putkeen ja aina sillä on nainen ollut jonka kanssa on seukannut monta vuota. nyttenkin yhen kaa jo yli 5 vuotta. Ja se muija on paksuna kaikenlisäksi Mun veli ei ole tehnyt töitä moneen vuoteen. Istunut vaan koneella ja juopotellut. on lihonut 2 vuoden varmaan 20 kg ja sen maha on isompi kuin jalkapallo. Että tällänen avautuminen..
- Eevis
Hei ihmiset. Maailmasta löytyy kyllä vielä sellaisiakin naisia, jotka arvostavat rehellisyyttä. Ei kaikkien miesten tarvitse suin päin tulla erityisemmin "iskemään" naista. Mielestäni on ihan ok sanoa vaikkapa "Anteeksi, mä olen vähän ujo ja mua jännittää tämä tilanne", jos asia oikeasti on niin. Jokainen ihminen kelpaa jollekin juuri sellaisena kuin on :) Eihän kestävää parisuhdetta voi löytyä, jos yrittää heti alusta asti olla jotain muuta kuin on?
Itse naisena kokisin tuollaisen kommentin murtavan jäätä melko hyvinkin. Itsekään en ole mikään suupaltti ja tuollaisen jälkeen ei voi kuin ajatella, että onpa symppis tyyppi, uskaltaa sanoa ettei ole täydellinen. Auttaisi varmaan miestä itseäänkin, kun saisi asian sanottua? Sen jälkeen voi olla paljon helpompi jutella asioista ja nainenkin osaisi suhtautua keskusteluun niin, että esittäisi rohkeammin jatkokysymyksiä, eikä ehkä pitäisi toista niin outona :)
Kehotan reippaasti vain kokeilemaan ja olemaan oma itsensä, jossakin on sinulle se täydellinen vastakappale! Tsemppiä! Jos sinusta tuntuu,että on vaikea tavata ihmisiä tai puhua kasvotusten,voithan aloittaa täältä internetistä.Itse löysin avopuolisoni ihan suomi24:sen treffi palstalta.Joskus on helpompi jutella ja tutustua ihan ensin näin kirjoittamalla,jolloin varmasti saa sanottua sen oman mielipiteensä ja asiansa.Toki nettideittailussa täytyy muistaa,että sekaan mahtuu monenlaista sakkia,eikä pidä heti luovuttaa jos vastaan sattuu epäaitoja ihmisiä.Sitten ehkä uskallat kuitenkin kasvotustenkin näkemään,kun on jonkinlainen tutustumispohja alla :) Tsemppiä!
- Alfa Uros
Ei kannata olla passiivinen hymyilemätön mörkö. Ei se naisen silmiin katsominen mitään vaikeaa ole (mitä nyt joskus voi puhua tisseille jos ne ovat kovin näkyvillä ja ei siitäkään mitään haittaa ole).
Suurin osa naisista odottaa miehen tekevän kaikki aloitteet ovenavauksesta, suutelemiseen ja sänkyleikkeihin. Ovetkin on useimmiten hyvä aukoa. Mielenkiintokin miehen pitää osoittaa useimmiten ensin kun monen naisen aloitteet ovat niin epämääräisiä pikkuvihjeitä. - Onnellinen_Olli
Mun ongelma no ollut että mua pelottaa mitä toinen ajattelee minusta jos teen sitä tai tätä. Oon nyt yrittänyt pitää sellaisen asenteen näissä asioissa, että kyselen rohkeesti mitä kuuluu, mitä oot tehny tänään, haluaisitko lähtä kävelylle yms yms. Jos nainen sitten sanoo että ei hän halua tai antaa ymmärtää ettei kiinnosta, niin sitten yksinkertaisesti lopetan. Mutta en enää halua pyydellä keneltäkään anteeksi.
Oon korviani myöten ihatunut yhteen tyttöseen, joka on mielestäni oikeasti kaunein ja ihanin tyttö keneen olen törmännyt, ei ainoastaan vaaleanpuneisten lasien läpi katsottuna! :D
Mä ajattelen jatkuvasti hänen seurassaan että mitä teen ja miltä näytän, ja kerran juteltiikin näistä asioista ja kävikin ilmi että hän tykkää olla oikeasti mun kanssa, ja ettei mun tarvitse murehtia itsestäni. Ollaan ystäviä, toivottavasti joskus jotain enemmän. Vaikka välillä kovasti tuntuukin siltä että mun pitäis vaan sanoa että oon ihastunut, niin yritän kuitenkin pysyä ystävänä, ja antaa asioiden mennä niinkuin menevät. Jos tytöllä on jotain mielenkiintoa mua kohtaan, ja se huomaa että pidän ovea auki ja että haluan viettää aikaa hänen kanssaan, eiköhän asiat etene omalla painollaan. Jos ei niin sitten vaan eteenpäin. :) - 10v aviossa
aloittajalle. Koeta löytää ensin kirjekamu/ puhelinyhteys tai sen tapaista ja sitten kun on tultu etätutuiksi, voi naamakkainkin kohdata. Niin kävi itselleni ja mieheni oli samaa sorttia, 35 hän ja mä 40, ja eka kertaa vakavasti seurustelemassa kumpikin, me ujot. Kohdattiin ystväväkerhon puhelunvälittäjän välityksellä-
- Liljankukka25
Tässä pientä vinkkiä, mitä itse olen havainnut. Erilaiset ja omalaatuiset miehet kiinnostavat naisia, varsinkin he, jotka poikkeavat massasta.
Asiat selviää parhaiten kokeilemalla omana itsenään, mitä mieleen juolahtaa, yrittämättä ja suunnittelematta mitään ennakkoon. En suunnitellut itselleni kesäheilaa viime kesänä, mutta se tulla tupsahti sitten ja olen iloinen.
Alkuun tervehtiminen, teitittely ja kuulumisien kysyminen on hyvä tapa aloittaa keskustelu mielestäni. Moni ihminen pitää siitä, että heiltä joskus kysytään, esim."mitä teille kuuluu näin kauniina tähti-iltana?" kun aloittaa tustumisen ihmiseen. Jos on kännissä, niin esim. oluen vaahdon koostumuksesta humoristisesti voi sanoa jotain lyhyttä. Hyvä vitsi on lyhyt kuten myös keskustelut tutustuttaessa, ellei jutun partta ole ennemmän jostakin kumpaakin kiinnostavasta aiheesta, niin antaa palaa vaan :), sitten voi olla mahdollista, että saat uuden ystävän. Älä missään nimessä arvostele ensimmäisenä toista ulkonäön perusteella, sillä jokainen on tutustumisen arvoinen.
Siihen ei piä ryhtyä, että valittaa ja vinkuu tilannettaan. Semmoista ei moni jaksa pitkään kuunnella. Kuten "rauhassavaan" kirjoitti, että tustumiseen tarvitaan aikaa ja eriryisesti syvällisempään suhteeseen. Treffit kannattaa pitää ilman frakkia, laittaa vaan siistit arkiset vaattet päälle ja jättää mahottomat vääntämiset välistä ja esiintyy semmoisena kuin on, jos ei kelpaa, siitä ei kannata lannistua, sillä valinnan varaa on.
Eiköhän suomen n. 3 miljoonasta naisesta sulle yks löydy :). Jos löydät yhden, älä piä mitään kiirettä petipuuhiin. Anna paljon hellyyttä, arjenromantiikkaa(pieniä tekoja esim. kukat, kylpylä ilta, kävely yhdessä, yhteinen ruuanlaitto...) ja läheisyyttä naisellesi ennen kuin aloitatte intiimimmät utelemiset. Eli ei riemuhyppyä suoraan petiin, odota ainakin pari kuukautta kun tunnette toisenne jotenkin. - hgfhj
hgjghgf
- 3pojanisäheetlä
Hei
Älä tee asiasta niin vaikeaa eli ns. unohda se flirttailu ja ole oma itsesi.
Keskity vain siihen, että saat juteltua mukavia ja kiinnostavia asioita niiden naisten kanssa ja siinä lomassa kyllä tulee sitten ne katseet sun muut jutut.
Eli lähde alkuun ihan jutustelusta ja unohda koko flirttailu, flirttailu on turhan korkealle nostettu asia naisten ja miesten välisissä suhteissä ja harva edes osaa oikeasti flirttailla, joten et ole tässä asiassa todellakaan yksin.
Jos koet itsesi ns. normaaliksi ja että aivan hyvin saisit itsellesi naisseuraa niin anna palaa ja mene jutustelemaan ja unohda flirtti. Kuhan et heti kysy että "käytkö täällä usein" jne.
Ja naisiahan tapaa sitten mm. tanssiravintoloiden lisäksi harrastusten parissa kuten vaikkapa kuntosali ym. tämän tapainen ja monesti näistä se elämänkumppanikin irtoaa.
Mun elämänkumppani tuli kysymään tietä erääseen paikkaan ja siitä homma lähti, tanssiravintoloista sitä ennen kyllä tuli jotain tyttöystäviä ja yhden illan juttuja mutta elämänkumppani ihan toisaalta tuli mulle.
Pidä hauskaa ja toivottelen onnea mukavan naisen löytämiseen, mukavia naisia piisaa Suomessa ja vaikka olenkin naimisissa niin ei ole synti sanoa tätä, mä meinaan rakastan yhtä yli kaiken eli omaa vaimoa ;-) - .
Rakastuminen on miehen flirtti, se oikea flirtti.
- ap
Onpa tähän tullut paljon viestejä. Todella paljon hyviä ohjeita, kiitos näistä kaikista. Yritän kovasti miettiä, mitä olette sanoneet ja koitan päästä elämässäni eteenpäin. Onnea kaikille muillekin!
- suomi kömpelykset
Suomalainen nainen se vasta onneton flirtailija onkin.
Jos nyt jonkun myönteisen kommentin vaikka jo
keskiikäiselle naiselle heittää niin heti ollaan kauhuissaan ja
pala kurkussa. Nänä kömpelöt suominaiset saisivat ottaa
oppia maailmalta miten flirftaillaan. Jos heittää flirttiä
suominaiselle niin hän jo luulee että joutuu naimisiin tuon miehen
kanssa. - neuvoa.
Voisit vaikka ensin mailailla tytön/tyttöjen kanssa ja sopivassa välissä ehdottaa tapaamista esim kahvilassa. Jos tyyppi vaikuttaa tapaamisella kiinnostuneelta, voisit kysäistä tavaittaisko joskus uudestaan. Ja muista sitten ehdottaa sitä uudelleen tapaamista. Äläkä missään tapauksessa unohda kehua tytön ulkonäköä, jos miellytti sua. Voit vaikka sähköpostilla sen tehdä, jos et muuten. Eiköhän se siitä lähde luonnostaan menemään eteen päin.
- Kyllä se siitä
Sama tilanne, mutta onneksi ne naiset hakee ja kun menee niiden mukana sitten niin onnistuu. Kunhan kohtis selvinpäin ja katseella etsien menet baareihin parikymmentä kertaa niin on ihme jos ei satu naisia sinua taluttamaan.
Hymyilet ja katselet ympärillesi, ole oma itsesi. Älä ujostele. Jos ujostelu on sosiaalinen ongelma, käy terapeutilta hakemassa vinkit. Sosiaalinen fobia on muistaakseni joka kolmannella tai neljännellä ja sinulla voi olla pahakin. Kun joku katsoo takaisin, hymyile ja moikkaa. Ei se muuta vaadi.
Minutkin on saanut kyllä nainen vetää mukaansa että olen lähtenyt, mutta kyllä niitäkin naisia onneksi on jotka ottavat mitä haluavat. - Jussi36
Sama juttu täällä ja olen hieman vanhempi. Olen kasvoistani ja vartalolta komea ja usein on sanottu, että miten voit olla sinkku jne. Syy on se, että jos olen kiinnostunut jostakin naisesta en uskalla sanoa hänelle mitään sellaista, joka olisi aloitteen teko. Olen jo melkein hyväksynyt tosiasian, että es saa koskaan iskettyä haluamaani naista, muita naisia kyllä huomaamattani. Olen kohtelias ja huomaavainen mies ja niille ihmisille "joilla ei ole mitään väliä" puhun kyllä täysin vaivatta. Nettideittailusta ei ole tullut vuosien kokemuksella mitään, ja tuntuu mahdottomalta tavata sitäkautta ihminen joka oikeasti kiinnostaisi. Eri asia on seurata jotain tuntematonta ja ihastua hänen olemukseensa. Kun näin tapahtuu en ole tähän astisessa elämässäni uskaltanut lähestyä häntä. Mietin, että kun en tässä iässä ole, niin en tule ikinä uskaltamaankaan. Joskus ajattelen, että mitä minulla on hävittävää, ei mitään. Silti se ei tuo minulle rohkeutta lähestyä kiinnostavaa naista. Samassa veneessä ollaan.
Monet luulee olevansa kivannäköisiä ja ihmettelevät ettei saa naista/miestä. Mä olen ainakin tosi ruma ja sen takia en saa naista. Pystyn tunnustaman tosiasian että tällä naamalla ja kropalla ei naista saa. ylipainoa on 7 kg mut siltin.
Luonteeltani olen kuitenkin ystävällinen ,mukava, positiivinen ja rauhallinen joka ei vähästä hätkähdä. Eipä auta kivakaan luonne kun naama ei ole mikään komistus. ja se on tosiasia et kukaan ei kiinnostu tälläsestä rumiluksesta. ei mulla ole edes naisystäviä yhtään. Se jo kertoo aika paljon...- Eevis
Mitäpä jos koittaisit ensin parantaa itsetuntoa ja itseluottamustasi? Jos olet aina liikenteessä tuolla "minä olen ruma, ei minusta pidä kukaan"-asenteella, ei kukaan varmasti kiinnostukaan. Kanna rohkeasti omaa olemustasi, se on se, mitä sinulle on annettu ja sen puitteissa pitää pärjätä. :) Kaikki naisetkaan eivät kuitenkaan pidä samannäköisistä miehistä eikä kaikille ulkonäkö ole pääasia. Ehkä senkin vuoksi netissä tutustuminen tmv on helpompaa, kun pääsee osoittamaan luonteensa ja ajatuksensa ilman ulkonäköpaineita? Tsemppiä!
Mihin flirtailua tarvitaan? Suhteen voi aloittaa ihan hyvin kysymyllä: annatko? Siitä syntyy sitten ihan itsekseen juttua - negatiivista tai positiivista. Jos negatiivista, niin kannattaa uskoa, että se tyttö oli tosikko. Jos ei ollut tosikko, niin varmasti flirtti syntyy itsestään.
Kokeilepa - mutta muista, tosikkotyttöjä, joilla flirtti on tuntematon käsitys on suomi täynnä.- IsompiLuuseriM1977
Mä olen kohta 35-vuotias mies enkä ole ikinä naista iskenyt. Ainoa seurustelusuhteeni oli 29-vuotiaana ja senkin naisen löysin teksti tv:n chatin kautta (tiedän...säälittävää). Tapasin naisen ja hänen kanssaan sit koitettiin seurustella, mutta 3 kuukautta oltiin yhdessä enemmän ja vähemmän ja ei tultu toimeen. Joten erottiin. Sen jälkeen en ole seurustellut, enkä mitään. En harrasta baareilua enkä mitään lyhyitä suhteita. Eli ei naisia. Elämässäni ei ole ollut kun tuo yksi nainen.
Etsin puhtaasi parisuhdetta, joka johtaisi avioliittoon. Mutta en etsi aktiivisesti. En käy missään ikinä. Pääosin olen kämpillä neljän seinän sisällä. Koska ei ole tarvetta mennä ulos. Ikinä en ole naisia iskenyt tai flirttaillut. Liian pelkuri siihen. Joskus tekisi mieleni mennä ulos viikonloppuna, mutta en halua olla ulkona myöhään, koska linja-autot eivät kulje puolen yön jälkeen kunnolla enkä taksia halua maksaa, koska se on liian kallis. Siksi siis en käy ulkona viikonloppuisin ja ilta-/yöaikaan.
Ei ole varaa harrastaa mitään, kun ei ole vakituista työpaikkaa löytynyt. Yksin siis menee elämä. Olen varmaankin syrjäytynyt jo normaalielämästä ja olen jo hyväksynyt sen, että jään yksin. Surettaa se usein, mutta minkäs teet. Yksin olen aina kuitenkin elämässäni pääosin ollut. Ei vapaa-aikakavereita, ei tuttuja ei ketään. Joten yksikseen elelen.
Menee se elämä näinkin. Yksinäisyys on elämäni. Etsi joku siedettävä-luonteinen vastakkaisen sukupuolen nörtti itsellesi. Sellaisen kanssa ei tarvitse opetella jotain duunarimuijien turhamaisia pelejä. Tunge jonnekin naisvaltaiseen harrastuspiiriin ja ilmoita aina kysyttäessä syyksi, että haluat oppia "uusia käyttötaitoja ja ihmisiä."
Flirtti ja muu kikkailu ovat näitä pelimiesliikkeitä, jotka ovat erittäin tärkeä muijien pokaamisessa, mutta pitkää parisuhdetta ne eivät kanna. Jos poikamainen kikkailu ei innosta, suosittelen jättämään sen oikeille playbojuille. Tärkeintä on, että pystyy tapaamaan toistuvasti kiinnostavaa kohdetta eli "julkeaa" ehdottaa aina seuraavaa tapaamista, osaa ilmaista lyhyesti mitä haluaa (tehdä) ja ehdottaa siihen liittyvää toimintaa ja pystyy sanomaan ääneen, jos pitää kohdetta kiinnostavana. Kannattaa välttää väkinäisiä kohteliaisuuksia ja puhelinnumeronkeräämistä ja olla mahdollisimman aito ja jättää se teeskentely pois. Paras aloituskommentti ja ice breaker on "moi."- ihmettelen...
Juu aika tylyä on ollu käytös jos olen ollut esim. baarissa ja käynyt kohteliaasti pyytämässä hitaille...
Jos ei kiinnosta niin voihan sitä kieltäytyä ihan ilman että polkee toisen maan rakoon? (En nyt yleistä) mutta just baarissa suurimmalla osalla naisista käyttäytyminen jotenki ihmeellisen negatiivista ja sellasta ihme diivailua joka näkyy selvästi ja halutaan näyttää selvästi. Että ei ihme jos ei enää jaksa nähdä vaivaa...
Pidän omasta ulkonäöstä huolta ja olen fyysisesti hyvässä kuosissa joten olen tullut siihen tulokseen että pitääköhän tästä miestenki lähteä meikkiostoksille että kelpaa? ON MEILLÄKI NE JOITA TUNTEIKSI KUTSUTAAN PRKL!
Olen toki tavannut myös mukavia ja ystävällisiä mutta enemmän he ovat olleet tuommosia niin kuin kirjoitin. - neuvoja...
Kyllä se vaan on niin, jos tykkää jostain, ei siinä katota ulkonäköä koko aikaa, onko jakaus suorassa ym.
Pitää osata nauraa itselle, ja olla rento, eikä nimitellä ketään. Vähänkin jos naista halveksii, ei nainen sellasta katso pitkään.- niin kerta :)
En minä naista halveksikaan vaan tuntuu että ne joskus halveksii minua :D
Minä olen kaksikymppinen ja mullakin samanlainen ongelma, en jostain syystä osaa puhu mistään mitään.
Istun kotona päivät pitkään enkä näe maailma.
Uskon että ongelmani johtunee tietokoneista, mutta voi olla muitakin syitä et minusta on tullut näin.
Toivottavasti tämä vuosi on meidän vuosi!- sadness 120 %
Uskomatonta, aivan kuin minä. Olen kanssa ihan kohta 30, eikä koskaan mitään juttuja kenenkään kanssa. Täysin kokematon ja myös tosi komee. En polta, en juo, ei ylipainoa. Lähes aina kun menen ulos, tulee jotain iskujuttuja. En vain tiedä miten niihin reagoidaan, eikö olekin uskomatonta. Minä olin jossain aivan muualla kun iskemisen ja seurustelun ohjeita ja pelisääntöjä jaettiin. Pelko on aivan valtaisa naisia kohtaan, vaikka olisikin kiinnostusta. Tuskin tämä tästä mihinkään muuttuu, töitä ei ole ja masennus vaivaa aika usein, välillä en mene moneen viikkoon edes ulos. Lähes kaikki kaveritkin on jo jossain omissa oloissaan naistensa kanssa. Musiikki pääasiassa elämäni ainoa valonlähde. Hienoa silti huomata, että jollain muullakin menee lähes yhtä huonosti kun mulla.
- pipale2
kuule hyvä mies semppiä ei naiset puraise rohkeutta.
- liian helppoa
kyl tää netti tekee olon sellaseks ettei viitsi ees hakee ketää..
- nökö
http://www.youtube.com/watch?v=gQ2ajBsFxjo
http://www.youtube.com/watch?v=pldM4l15Ynw
koskettava. hyvä esimerkki kaikille! - Umaja Lightingin
- poirot
kokakaailu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844