Miten lopettaa pelaaminen?

Moniongelma

Mieltäni vaivaa, että miten lopettaa pelaaminen ja olla tyytyväinen? Sain palkan ja pelasin siitä hetkessä taas yli puolet. Olen saanut maksuhäiriöitä ja kohta ulosottomies vie 1/3 palkasta. Se harmittaa niin paljon että tekisi mieli voittaa rahaa että saisi kuitattua velat pois.Mutta tappiot taas v..tuttavat. Jos lopettaa pelaamisen, ei ole koskaan toivetta rikastumisesta. Asuntoa ja lainaa ei saa jos on maksuhäiriömerkintöjä. Miten siis voisi olla köyhä, tyytyväinen ja pelaamaton. Olen käynyt GA:ssa mutta en ollut tyytyväinen sen toimintaan. Samat henkilöt jauhavat samoja asioita vuodesta toiseen eikä keskustelua synny mistään koska ei saa keskustella. Mitä siis tehdä? Menneet tappiot ja lainat harmittavat niin p...keleesti että näkee pelaamisen ainoana tulovaihtoehtona, vaikka tulos on aina päinvastainen.

1

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Kerrot viestissäsi, että pelaat suurempia rahoja kuin mihin sinulla olisi varaa, ja että haluaisit kokonaan lopettaa pelaamisen. Kuten jo itse asiaa sivusit, on pitempään pelatessa suurempi mahdollisuus hävitä kuin jäädä voitolle, joten pelaamalla et raha-asioitasi pysty korjaamaan. Tästä voit lukea lisää nettisivuiltamme: http://www.peluuri.fi/peliongelma/ainoat_jotka_voittavat_ovat_peliyhtiot_/

Velka-asioissa ja rahatilanteesi kartoittamiseen sinun kannattaa kääntyä kunnallisen velka- ja talousneuvonnan puoleen. Paikkakuntaiset neuvojat löydät täältä: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/velkaneuvo.aspx

Kerrot myös, ettet ole ollut GA:n toimintaan tyytyväinen, vaan kaipaisit enemmän keskustelevampaa otetta ja tukea. Jos sinulla on Mahdollisuus käydä Helsingissä, voisit kokeilla Tintti-palvelua. Tiltti on matalan kynnyksen info- ja tukipiste, joka tarjoaa tukea, tietoa ja vertaistukea Kaisaniemessä. Lisätietoja löydät Tiltin nettivisuilta: http://www.tiltti.fi/

Vertaistukea löydät myös netin kautta. Keskustelufoorumit Valtti (kaikille avoin) ja Tuuletin (suljetut ryhmät) palvelevat sinua vuorokauden ympäri netissä. Lisäksi nettisivuiltamme löydät Pelivoimapiiri-palvelun, joka tarjoaa vertaistukea ja tukiviestejä puhelimeesi. Kaiken tämän löydät Peluurin sivuilta täältä: http://www.peluuri.fi/mista_apua/

Ystävällisesti,
      Peluuri-tiimi

0800 100 101 ark. klo. 12 - 18

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe