Olen lopen kyllästynyt suhteeseen. Nainen petti minua alkuvaiheessa. Päätin kuitenkin jatkaa ja nyt meillä on lapsi ja ollaan naimisissa. Pettäminen kuotenkin yhä kummittelee enkä voi unohtaa sitä vaikka siitä on yli vuosi aikaa. En ole ikinä onnellinen ja nainen ällöttää minua. En haluaisi tulla edes töistä kotiin ja seksikään ei kiinnosta. Jatkan vain lapsen takia. Onko tämä suhde tuomittu? Olenko loppuelämäni onneton?
onneton
Onneton mies
1
276
Vastaukset
- olemme vajavaisia
Sinun kannattaa keskusella puolisosi kanssa. Ihminen voi hairahtua ja voi olla että hänkin katuu töppäystään tosi paljon. Kun olet tai olete päättäneet jatkaa kannattaa nyt rakentaa anteeksiannon varaan. Tietenin riippuu miten puolsiosi on sitoutunut parisuhteeseenne. Ei onni nyt vain seksistä kiinni ole, jos molemmat päätätte sitoutua ja oolla tosilleen uskollisa niin ei tuon menneen töppäysken tarvitse tuhota yhteistä tulevaisuuttanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038