Hei!
Olen pohtinut myynnin at tai liiketalouden pt (talous- ja toimistopalvelut) oppisopimuksella. Olen käynyt lukion ja muun työkokemuksen lisksi olen ollut myyjänä kohta 3 vuotta. Jos ymmärsin oikein, työkokemukseni saattaisi lyhentää opintojani myynnin at suorittaessa? Myyjän työ ei hirveästi enää kiinnosta, tutkinto kylläkin!
Liiketalouden pt suuntautumisena talous- ja toimistopalvelut kiinnostaisi enemmän, mutta kuinka vaikeaa oppisopimuspaikkaa olisi saada esim. tilitoimistoista?
Haluaisin saada tutkinnon ja parempaa palkkaa kuin nykyisestä myyjän työstäni.
Kumpi kannattaisi valita? Kumassa olisi paremmat mahdollisuudet jatko-opintoihin? Palkka? Ovatko koulutukset ns. "samalla tasolla"?
Neuvokaa tyhmää :)
Oppisopimuksella myynnin at vai Liiketalouden pt (talous/toimst)
jokotaii
1
234
Vastaukset
- mmzz
Kuten varmaan tietänetkin pt = perustutkinto, at = ammattitutkinto - eli ovat eri asioita. Työkokemuksestasi on ainakin hyötyä, jos valitset myynnin at:n - mutta itse päätät mitä valitset - ja ota yhteyttä oppisopimustoimistoon, siellä neuvotaan kyllä - tehdään sopimukset (paikka pitää hankkia itse - mutta oppisopimussihteeri / -toimisto päättää hyväksyykö kys. paikan !) ym. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266