Olemme 30-kymppinen pariskunta ja yhtesistä eloa takana miltei kymmenen vuotta. Seksi on ihan perushyvää mutta
Vähän kaavamaista jo. Ollaan usein puhuttu fantasioista ja toiveista jne. Seksin piristämiseen oli ajatuksena myös toisen kumppanin kokeileminen. Tyttöystäväni ei kuitenkaan tähän halunnut itse ryhtyä, eli vieraan miehen kanssa naiminen ei kuitenkaan ollut sellaista mihin hän oikeasti haluaisi ryhtyä. Sanoi kuitenkin että jos haluan itse kokeilla niin saan siihen luvan häneltä yhden kerran, kuulostaa toisaalta loistavalta mutta mahtaako siitä loppujen lopuksi koitua jotain pahaa.
Sain avopuolisoltani ns.vaparin
18
2553
Vastaukset
- Paljon nähnyt
Siitä vaan kunhan varaudut siihen että tyttöystäväsi on kohta ex-tyttöystävä.
Luepahan muutamia esimerkkejä vaikka tältä palstalta, tai kokeile jos et halua muutan uskoa. - voi poika parkaa
Eikö muita keinoja seksielämän piristämiseen ole kuin toinen nainen? No hoh hoijaa. Melko mielikuvituksetonta. Enkä tosiaan usko että tuollainen toimisi. Jos ollaan tähänki asti oltu ns normaalissa parisuhteessa niin voit sanoa sille hyvästit jos menet kokeilemaan. En myöskään voi uskoa että naisesi oli täysin tosissaan, halusi tietää mitä sinä vastaisit jos hän ehdottaisi.
- 7
Saatte siitä suhteeseenne "mörön", johon aina palataan ja joka kasvaa vuosien saatossa.
- oh noes :/
Miksette kokeile jotain asusteita/asuja sun tyttöystävälle? Tai jos hän tykkää esim. rajummasta otteesta, ostatte jotain sitomisvälineitä jne. Ei sen piristysruiskeen tosiaankaan aina tarvi olla se, että kokeillaan vierasta...
- ölkjhrtoppäö.dgjkk
en suosittele
- Benny Hill
Elämässä sattuu kaikenlaista. Faija kerto jurrissa vanhemmistaan juttua,joka oli tapahtunut heidän ollessaan nuoria. Ne asu silloin menetetyssä Karjalassa. Illalla oli oventaakse ilmestynyt laukkuryssä kyselemään yösiaa. Vaari tarjos mestan . Bunkka oli sellanen leveä laveri Ryssä oli toisessa laidassa mummo keskellä ja vaari toisessa laidassa. No ne rupes koisaa. Yöllä vaari heräs kun punkka nytkähteli ja sano mummolle. Musta tuntuu et toi ryssä panee suo. Mummo siihen, et nii mustakin. Vaari sano. Kiellä sitä johon mummo vastasi. Millä kiellän kun en osaa venäjää.
- Pappa liukkaille.
Ja juttu jatkuu.., vaari muisti, että naapurin renkihän osaa solkata venättä ja veti kengät loppaan, että hakee tulkiksi. Oli ovella menossa kun mummo sanoi, potki kengät pois.., tuntuu jo lopettelevan.
- ffffffffffffffffffff
muijallas on jo salapano,nyt pitää saada se ero susta ja pääsee panee sitä uutta uhria
- kolmeneljäjuustoisku
Voisin kuvitella saman tilanteen omalle kohdalleni myös. Itse oon sitä mieltä, että jos ootte tuosta asiassa ihan hyvässä ja rakentavassa hengessä puhuneet niin minun mielestä sillon sinun ei tarttee enää miettiä muuta kun että haluatko sen tosiaan itse tehdä. Älä enää murehdi sitä, että pahoittaakohan se toinen nyt mielensä vaan kun asiasta on puhuttu niin thats it. Piristääkö se suhdetta vai ei niin on toinen juttu... voi hyvinkin olla. ( ainakin saat varmasti erittäin hyvän kokemuksen..hohohoh!!) :)
- !!!
ETPÄ!
- minä vain
En todellakaan suosittele kokeilemaan. Oletko ottanut huomioon sen, että naiset ovat yleensä aika tunteellisia? siis tarkoitan sitä, että jos jonkun tuntemattoman otat niin siitä voi koitua sala romanssi tai mikä pahempaa se tuntematon muija ihastuu sinuun ja alkaa "vainoamaan". Ja olisiko se sitten muka sen arvoista, että oma muija kotona ja sinä vääntämässä jotain vierasta ämmää jossain muualla, pystyisitkö muka itse siihen? minäkin olen seurustellut jo saman ihmisen kanssa 12v ja meillä on kaksi lasta, meidän seksi elämää piristää jännitys siis eli menemme jonnekin rannalle, metsään, koirapuistoon jonnekkin ulos ja panemme siellä. siitä tulee se fiilis ja intohimo, suosittelen kokeilemaan. hyvää jatkoa teile ja toivon MIES ettet lähde aidan toiselle puolelle!
- PolyAm
Todellakin suosittelen kokeilemaan. Tyttöystäväsi on aarre, jos on noin vapaamielinen. Parasta olisi tietysti tehdä asiat kimpassa, mutta niin vapaamielistä kolmatta osapuolta on vaikea löytää. Mitä vain voi tehdä, mutta ei millä tavalla vain. Varsinkaan mihinkään salasuhdevirityksiin ei kannata lähteä, ihan avoimesti vain.
- naikkonennnnn
Tulee oikein pahamieli kun lukee tämmöistä..
Mutjoo, sen jälkeen saatkin sit ravata iskemässä, naisia sänkyyn,
koska silloin sulla ei ole enään sitä naista, joka pitää järjestystä.
Ehkä naisesi testaa sinua, että menetkö heti, jos saat luvan vai jäätkö naisesi luokse rakastamaan, ja luomaan jotain uutta piristystä sänkyyn. - 1+2+3
Olemme jo vähän vanhempi pari, yhdessä lähes neljännesvuosisata, kaksi aikuista lasta. Seksiäkin on edelleen muutaman kerran viikossa, mutta joskus vähän tylsää. Mies ei innostu mistään uudesta.
Meillä tietääkseni vain minä harrastan vieraita, mieheni luvalla. Emme keskustele salasuhteista, vaikka muuten lähes kaikesta. Mieheni on paras ystäväni.
En välttämättä suosittele, mikäli molemmat eivät hyväksy toimintamallia. Meillä tämä toimii, kaikilla ehkä ei. Monet ihmiset ovat mustasukkaisia, haluaisiavat omistaa toisen kokonaan. - Panox
Olisit onnellinen edes siitä kaavamaisesta seksistä! Missä mahtaisimme olla jos esi-isämmekin olisivat päivät pitkät etsineet g-pistettä?
- rairuoho'
Tietäähän sen nyt kokeilemattakin, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen.
Ja se mikä on kiellettyä, viehättää päivä päivältä yhä enemmän ja viimein vie kokonaan mukanaan. Onko se nyt sitten niin paha asia, kun meillä on käytössämme vaan se 1 elämä. - kiva rakastaa
se on kuin eron haluaisi,mä ainakin arvostan vaimoani niin paljon etten uskaltaisi kokeilla(eikä ole tarvettakaan kiva kun rakastaa vielä 15vuoden jälkeenkin
Erinomainen asia jota kokeilin myös vuodenpäivät ja näin 50 v ainoa harmi oli ,että uusi oli aivan uskomaton seksinsaralla joten yö uneni jäivät 3-4 tuntiin.Molemmat ehdottivat jatkossa jos kolmistaan muutamme yhteen kun heistä tuli ystävät.
Näin se homma toimii siitä vaan apajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058