Onko kukaan ottanut Kokkolan Pitbullissa tatuointia Pablolta? Itse olen menossa muutaman viikon päässä sinne, ja en löytänyt Pablolta minkäänlaisia työnäytteitä netistä. Kertokaa kokemuksia, osaako tehdä hyvin ja hygieenisesti ym?
Kokkolan Pitbull, apua!!
6
414
Vastaukset
- noup..
Olen ottanut, en suosittele. Mun kuva ainakaan ei ollut lähellekään sellainen mitä olisin halunnut. Ja ko tyyppihän on jo välillä ollut pois koko liikkeestä, syitä miksi näin olen kuullut monenlaisia. mutta en kyllä hänellä enää ottaisi..
En tiä muiden kokemuksia, mutta itse olin aikalailla pettynyt...- virazz
:O nyt alkoi pelottaa... :/ mutta oliko se sun tatuointi jonka otit siellä "monimutkainen"? Koska mun tulis oleen ihan simppeli, ja kai sillä Pablolla kumminki on kokemusta tosta hommasta? Ja pliis kerro mitä oot kuullu siitä että miks se on ollu pois sieltä???
- aölsdkj
Pablo on oman kuulemani mukaan ok, mutta vähän ADHD.
Toki mun mielipide on mitä on, kun en ole tatuointia itseeni vielä koskaan saanut. - Tat-too
Omaa hauistani koristaa ainakin Pablon tekemä kuva ja tyytyväinen olen ollut niin palveluun kuin kuvan laatuunkin. Aivan varmasti onnistuu kunhan vaan selität tarkkaan mitä haluat kuten joutuu tekemään tietty kaikissa muissakin tatuointimestoissa.
- juu...
Kyllä mulla muilla on onnistunu, mutta hänellä ei, ja tarkkaan selitin mitä halusin ja mukana oli vielä tulostettu värikuva.
Lähinnä kuvan pilas se, että ilmeisesti päätti ottaa vapauden vähän soveltaa kuvaa oman mielensä mukaan... - ei-näin
Pablo on artisti, ja kannattaa tutustua hänen tekemiin teoksiin, sillä hän tekee haluamasi kuvan hänen tyylillään ei sinun. Ei vain voi mennä ja vaatia vaan valita sellainen artisti, jonka tyylistä ja teoksista tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942