Minun kämppääni saa tulla siivoamaan! Saa siivota, niin paljon kuin haluaa! Pystyn torkkumaan vaikka pölynimuroinnin mekkalassa, joten voi ja saa siivota mihin vuorokauden aikaan tahansa! Talon puolesta on siivousvälineet, omia ei tarvitse tuoda! Keittiössä on kahvia, pullaa, leivonnaisia, pikku suolaista, vettä, mehua ... eli omia eväitä ei tarvitse tuoda ja saa syödä, niin paljon kuin napa vetää!
Spesiaali bonuksena kolme ensimmäistä naista saa lisäpalkkiona pitkät kalsarit !!!!
Naiset - uskomaton tarjous!
5
391
Vastaukset
- Emilia .
Sä olet NIIN taitava ja antelias. Mutta vain kalsarit? Kuviolliset?
- up.
Ajatko sinäkin pillun karvat
Sari-Tuulikki
aina ennen etelänmatkaa?
Minä ainakin ajan, jotta manoliittojen on helpompi naida minua.- hih.
Mies masturboi useasti, mutta vibraattori on oltava mukana. Hänellä on seksi melkein päivittäin mielessä. Naisena en jatkuvasti halua seksiä. Hänellä on suhteita paljon. Onko hän pelimies? Minua on alkanut stressaamaan outo käytös. Hän lähettää paljon seksiviestejä, joista en tykkää. Hän on 40-vuotias.
Nimimerkki: Pettynyt tuuli neiti.
- naizet sänttäilee
mustanaamio kalsarit?
http://www.youtube.com/watch?v=QsIMLl1RAhU - Sinkkuharjoittelija
Ainakin huumorintajusi puolesta olet ihastuttava mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924