Minun kämppääni saa tulla siivoamaan! Saa siivota, niin paljon kuin haluaa! Pystyn torkkumaan vaikka pölynimuroinnin mekkalassa, joten voi ja saa siivota mihin vuorokauden aikaan tahansa! Talon puolesta on siivousvälineet, omia ei tarvitse tuoda! Keittiössä on kahvia, pullaa, leivonnaisia, pikku suolaista, vettä, mehua ... eli omia eväitä ei tarvitse tuoda ja saa syödä, niin paljon kuin napa vetää!
Spesiaali bonuksena kolme ensimmäistä naista saa lisäpalkkiona pitkät kalsarit !!!!
Naiset - uskomaton tarjous!
5
379
Vastaukset
- Emilia .
Sä olet NIIN taitava ja antelias. Mutta vain kalsarit? Kuviolliset?
- up.
Ajatko sinäkin pillun karvat
Sari-Tuulikki
aina ennen etelänmatkaa?
Minä ainakin ajan, jotta manoliittojen on helpompi naida minua.- hih.
Mies masturboi useasti, mutta vibraattori on oltava mukana. Hänellä on seksi melkein päivittäin mielessä. Naisena en jatkuvasti halua seksiä. Hänellä on suhteita paljon. Onko hän pelimies? Minua on alkanut stressaamaan outo käytös. Hän lähettää paljon seksiviestejä, joista en tykkää. Hän on 40-vuotias.
Nimimerkki: Pettynyt tuuli neiti.
- naizet sänttäilee
mustanaamio kalsarit?
http://www.youtube.com/watch?v=QsIMLl1RAhU - Sinkkuharjoittelija
Ainakin huumorintajusi puolesta olet ihastuttava mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728