Eli minkäslainen tuollainen auto on noin 140tkm ajettuna? Onko ketju vai hihna kone? Millaisia huoltoja tulee olemaan ja mitä pitäisi tarkastaa? Vaimolle kauppakassia tarvittais.
Kiitos!!
fiesta -02 1,3
2
489
Vastaukset
- Ford- laatua
Ketjukone on mutta siihen ne hyvät puolet loppuivatkin. Suosittelen lukemaan tuolta hieman alempaa viestiketjun: "Edestä on jousi mennyt poikki".
Jos et välitä omasta tai muiden tielläliikkujien turvallisuudesta niin sitten osta! - jeppp...
No jaa...... mulla fiesta 04 pari vuotta ja ei ongelmia.. on ketju kone, joten ei hihnan vaihtoa. autossa ei ole lasten vikoja, joten luotettava auto.
ja mitä tulee jousen katkeamiseen, niin meneehän niitä muissakin autoissa poikki.
jouset ei ole kalliita, eikä vaihtaminen ole kallista. teeseitsemies vaihtaa sen itse.
minulla ei ole mennyt jousi tiestassa poikki, mutta aiemmissa autoissa meni..volvossa ja volkkarissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174