Provinssissa kohtasin kauniin kiihkeän gootti tytön ja menimme asuntooni rakastelemaan. Luulin että hän teki minulle fritsun, mutta aamulla huomasin kaulassani kaksi puremajälkeä, kuin käärmeen pureman. Nainen oli yöllä poistunut luotani.
Nyt en pysty päiväsaikaan liikkumaan ulkona, aurinko sattuu silmiin ja tunnen kuolevani. Kiinteää ruokaa en ole enää kyennyt syömään. Pimeässä näen erinomaisesti ja kuuloni on parantunut, saatan kuulla jopa muurahaisen askeleet.
Haistan myös veren...hyvinkin kaukaa...se tuoksuu houkuttelevalta...erittäin houkuttelevalta.
Tämä tuntuu olevan elämäni käännekohta. Että sitä mä et mikä mulla niiku nyt on homman nimi, hä?
MIKÄ MUN ON !!??
Luikku
7
2052
Vastaukset
- sammakko
Onpa hauskaa... ihan itekkö keksit??
- Rauhanen
Susta tulee vämppyyri >:-\
- neuvoja
hakeutua lääkärille ja kertoa vaivat. Ei ole normaalia.
- PASKA
UUNO
- ihateyou2
Vos vaikka hankkiutuisit hoitoon...taisit vetää bileissä muutakin, ku alkoholii ja tautisii muijii...
- taavi
Olet vamppyyri. Varo Buffya.
- suosittelija
tai 50 sua tarvitaan tuolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606