Elikkäs, V70 D5 -02 365tkm sammuu ajossa noin puoleksi sekunniksi ja käynnistyy taas uudestaan. Eli sammuminen on niin nopea, ettei ehdi edes kytkintä painaa. Auto käynnistyy samalla tavalla kuin käytettäisiin sytytysvirta nopeasti pois ja laitettaisiin takaisin. Vikakoodia ei jätä muistiin ja autoa on huollettu Volvolla säännöllisesti.
Voiko kyseessä olla joku rele tai virtalukon pohja?
V70 D5 sammuu ajossa, mutta käynnistyy heti?
_samout_
3
622
Vastaukset
- "pukki"
Kukaan ei tiä. Mulla sama vika. Vielä lisään, että mun sammunut valoissa odotellessa, eikä lähde starttaamalla käymään vaikka hyvin pyörittää. Sit lähtee ku pistää 1:s vaihteen päälle ja kytkin ylös ja ei muuta ku menoks sano "andy lenox". 2 v jo tehnyt. Välillä toimii hyvin jopa 3 kuukauttakin. Kukaan ei tunnu tietävän. MÄ TIÄN KOHTA
- kaaleppioooo
Kerro jos tiiät?
- Samat kilit
Jaah taas on myymälän johtaja,mese mies ja OikeaAudi5 asialla no lapsilla on oltava jotain pahaan oloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174