Vem ska man rösta på ?

kekkonens tid

Vilket presidentpar blir mest representativt för omvärlden?Ett modernt grönt homosexullt( maken invandrare ) eller ett konservativt ?Niinistö får ett plus för sin unga vackra fru.Det är inte lätt för en gammal tant att hänga med i svängarna.

5

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haavisto nästa

Niinistö får för sin vackra fru???? Tycker du att Haavistos fru är ful???
      Stor betydelse vad dom gamla tanterna tycker, dom är många och aktiva röstare.

• kekkonens tid

Nej,men Jenni är sötare.Vi tanter ÄR många , gubbarna dör tyvärr litet tidigare.Såklart är det en medborgarskyldighet att rösta.Vi är uppfostrade så.

• Haavisto nästa

Bra för din del om du tycker så! Sylvi Kekkonen var inte särskilt "söt", men hon var landets mor, och klarade dej bra, resten skötte Anita Hallamaa om.
      Fast Jenni är söt, så är det Sauli som skulle ha varit presidenten. Till all tur blir det inte så, ja minns bra hur motbjudande han var som finansminister. Vilka ut¨låtanden till pressen, och medborgaren behandlades som luft. Nu skall vi se framåt och välja Pekka till president.

• kekkonens tid

Det ska vi göra.Alla ungdomar i min familj röstade redan på Haavisto,så visst måste jag lita på deras omdöme.

• Haavisto nästa.
        kekkonens tid kirjoitti:

Det ska vi göra.Alla ungdomar i min familj röstade redan på Haavisto,så visst måste jag lita på deras omdöme.

Bussig tanta!! Jag kommer att njuta när ja mailar omkring till vänner i olika länder.
        Vi har en president som är grön, han är gay, gift med en columbian och vapenvägrare. Dom blir gröööna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe