Kiva ois tietää onko muilla jarrut kiusanneet talvella?
just tuli uusi jarrusylinteri autoon ja käsivaijerit. Olen lopen kyllästynyt näihin ongelmiin. muuta vikaa ei ole autossa ollut.
jetan jarrut vm 2008 autossa
3
333
Vastaukset
- Mitä ongelmaa?
Minulla on vuotta uudempi. En ole edes kuullut koskaan mistään ongelmista. Mitä oireita sinulla on ollut? Paljon ajettu?
- Yllätys paukku
Jetta 1.6 2007 "aivasti" käynnistyksessä eli imusarja räjähti kappaleiksi.
kuukausi 2v takuun jälkeen .Lienee sattunut useampiakin tapauksia.
joitakin osia piti maksaa 380 € työt takuuseen.
Kyselin maahantuojalta onko VW llä esiintynyt sikainfulenssaa enemmänkin.ei ollut.
Ilmoittivat kysyneensä käyttämästäni merkkikorjaamolta asiasta.vastaus oli että autooni on vaihdettu toisentyyppinen imusarja.eli "volkkarini on rokotettu aivastustautia vastaan" (onko sattunut toisille vastaavaa)
VW on ihan hyvä. - Onkielma
Minulla oli viime syksynä flunssa ja vähän kuumetta. VW on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391