Suomalaiset elakelaiset valtion kuntien julkisen sektorin puolelta saavat marokossa täyden verovapauden kuten yksityisen puolen ihmiset saavat espanjassa
tata eivat monet tieda, asia koskee laakareita virkamiehia sairaanhoitajia
upseereita poliiseja
meita on marokossa agadirissa vasta 48 mutta autamme uusia tulijoita
tarvittavissa virastokaynneissa saamaan id kortin
se ei esta teita asumasta lapissa espanjassa thaimaassa
yksityinen luxus sairausvakuutus on 200 - 300 e vuodessa
olen itse muualla marokosta mutta omistan siella siistin nykyaikasen kaksion
vartioidulla rikkaiden jet sakan alueella,
2 km hienosta hiekkarannasta jossa talvellakin voi uida
annan sen vuokralle 550 e kuussa
tarkemmin william.sarnowiak@wippies.com
itse
KAKSIO AGADIRISTA VEROPAKOLAISELLE
hieno tilaisuus
1
110
Vastaukset
- ts
ahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738