Kysymyksiä?? :D

26w pimu

Onko teistä ällöä nuolla toisen alapäätä??? Caikka tiiäätte et sielt tulee kaikkee paskaa jne.. Mun mielestä silti ei JOS sen pesee. Sitten kysymys MIEHILLE;
Miten syvälle työnnät kieles Pilluun? Ja sormetatko.??

9

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitunnuolijamies43v

Ei ole ällöä. V i t t u on sillä siisti kun sen pesee. Työnnän kovaksi kiertämäni kielen niin syvälle Pilluun kuin se menee, ja aina tekee gutaa naiselle. Sitten lipitän hellästi klittaa ja seuraavaksi nuolen leveällä kielellä häppäreitä samalla kun levitän niitä sormilla esille niin että emätinaukko aukeaa, ja sinne sitten kieltä sekä sormia: yksi, kaksi, kolme, jollekin menee koko nippu sormia ja parille tytölle olen saanut mahtumaan koko kouran rannetta myöten.

• kielimiehiä.

Ei ole ällöä. Kaikki, mitä sieltä tulee kielelle, on luonnollista ja kiihottavaa. Työnnän kieleni niin syvälle kuin se ulottuu, kun venytän sitä äärimmilleen. Sormetan myös samalla.

• kiitos

ei kukaan 26w kirjoita noin.. joku teinipoika siellä huutelee? ei niitä kysymysmerkkejä tarvi laittaa viittä, yhdestäkin asia selviää.
      miksi ihmeessä olisi ällöä? ihanaa se on! kunhan pesulla käyty, molemmat.

• nam nam pillua

Joo, feikki kaikuu alaskaan saakka ja syvemmälle.
      Mutta mies nyt vastaa;
      - Itse en ole kieltä piluun työntänyt, no ehkä joskus hieman, mutta klittaa lähinnä nuolen ja sormea pilluun.

Ja tulee mitä tulee. Ellei se tapa, niin se vahvistaa.
      Jos en pillua uskaltaisi nuolla, niin miten uskaltaisin kepappia syödä.
      Jälkimmäisessä enemmän bakteereja.
      Tai antaa kättä päivää.
      Tai antaa suukkoa lapselleni.
      Tai käyttää julkisia kulkuneuvoja.
      Tai käydä vessassa baarissa.

Tutkimuksen lasten astmatapaukset nousussa, syyksi ilmoitetaan ylenpalttinen
      siivous ja imurointi, jotka estävät normaalin vastustuskyvyn muodostumisen.

• kielimies40+

olen täällä jo useasti maininnut että työnnän kieleni niin syvälle silkin pehmeään kosteaan emättimeen kuin mahdollista,nuolen pyllyreijän ja pimpin todella perusteellisesti,näin olen aina tehnyt

• Nuoleva Mies

Sama homma! Rakastan pimpin nuolentaa yli kaiken se menee kaiken edelle nautinnoista. Voisin nuolla vaikka monta naista putkeen ja nautin siitä aivan älyttömästi ja niin kauan kun vain nainen haluaa tai vaatii.

• Oisko Miestä?

Täällä ois 23v nainen Joka ettis n. 18-35 vuotiasta miestä sänkyyn. Ehdot on sinun pitää jaksaa nuolla pilluani aika pitkään ettö ei mitään 2min. Ja että minä saan myös imea sinua Saada sinut sisään! Asun tampereella. Rakastan sitä kun minua nuollaan;)

• Kielimies 37v Tornionjokilaaksosta etsii nuorempaa naista nuoltavaksi ja sänkyyn?

• Suck on you

Nuolen vain klitorista ja sitten sormetan ja olen kuulemma taitava siinä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe