Mikäköhän mahtaa olla vikana minissäni, siirsin sen toissapäivänä kadunaurauksen tieltä viereiselle kadulle ja kun sain auton parkkiin niin kuskin puolen ovi ei auennut, sisältä eikä ulkoonta. onneksi pääsin apukuskin puolelta ulos. ja sit tänään kun olisin lähtenyt autolla liikeelle niin auto ei käynnistynyt, ei edes luvannut vaan piti ihme nakutusta kun käänsi virta-avaimesta. Pettynyt minin omistaja
Ei käynnisty
4
3390
Vastaukset
- kyl mul vaa
Sää et vaan yksinkertaisesti osaa.
- Eka mini.
Nakutti minunkin mini kun yritin käynnistää 2.kertaa teki sen tempun. Sit vaan akkulaturi kiinni 2.deksi tunniksi niin käynnistyi. Vaihdoin akun ni käynnistys ongelmat hävisivät. minulla vm-2003 mini coopper ja oli alkuperäinen akku. Minkä ikäinen akku sinun autossasi ja ajatko miten paljon ?
- miumini
Minunkin mies nakutti kun olin lähdössä minilläni viikonlopuksi kaverin luokse. Auto sinänsä toimi hyvin
- Mankka47
Mun Mini Cooper S 2002 ei käynnisty kylmänä eka startilla näin kesäaikaankaan, yrittää kyllä? Tokalla startilla kyllä lähtee käyntiin niinkuin lämpimänä. Vaihdoin tulpat latasin akkua jne. Sinäänsä ei tästä haittaa ole olis vain kiva jos löytäis syyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224