Moi!
Tietääkö kukaan sellaisia kirjoja mitä luetaan ja sitten heitetään noppaa ja päädytään jollekkin muulle sivulle ja jatketaan lukemista? Aina välillä kynällä merkataan hitpointsit ja tavarat paperille ja taas jatkuu. Muistan että lainasin joltain kaveriltani pari sellaista kirjaa joskus pentuna. Niitä oli aika hauska pelailla joten tietääkö kukaan sellaista yksinpelattavaa roolipelikirja sarjaa tai yksittäisiä kirjoja?
Pelattava roolipelikirja?
6
2285
Vastaukset
- Nimunimu
Sellainen sarja kun "Taistalupelit", siihen kuuluu mm. kirjat velhovuoren salaisuus, mustan tornin vartijat ja avaruuden vangit muistaakseni. Kokeile!
- Lex Gib
http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebook
Ei mikään liian pitkä lista. Tarkennuksena edeltävä henkilö tarkasteli seuraavan linjan kirjoja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fighting_Fantasy
Firetop Mountain on luultavimmin käännöksenä tullut monelle tutuksi (juurikin edellämainittu Velhovuoren Salaisuus sieltä 90-luvun alulta). - pelailijanainen
Hei!
Itse olen myös pelaillut kyseistä pelikirjaa nuorena ja nyt aikuisiällä yrittänyt joka paikasta löytää niitä, olis kiva kokeilla taas :) Jos joku tietää mistä noita vois löytää olisin kiitollinen tiedosta! - jupa
Amazonista saa reilulla kympillä D&D starter boksin jossa on yksi seikkailu yksin pelattavaksi noppineen päivineen. Omalla kohdalla tosin kuivahti innostus kun seuraavaksi pitäisi löytää vähintään 4 hengen porukka jatkamaan tarinaa.
- sooloseikkailut
Kirjastosta löytää suomenkielisenä Ian Livingstonen sooloseikkailuja. Ne ovat parhaita.
Meni heti varaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748