Mistään ei tunnu löytyvän mulle 24 vuotiaalle palleroiselle tuollaisia vaatteita ja huomasin aivan ihania vaatteita erään englantilaisen nettivaatekaupan sivuilla(drjays),mutta kun luottokorttia minulla ei ole,se tyssäsi siihen.. Eli löytyiskö nyt jotain esim. englantilaisia kauppoja, josta löytyisi tällaisia vaatteita kohtuuhinnalla? onko kokemuksia?toki saa siis olla mistä vaan EU-maasta,mutta tosiaan ei luottokorttia :(
Muodikkaita,seksikkäitä ja rokahtavia vaatteita englannista?
mammunammukkainen
3
468
Vastaukset
- hmm.
Oletko tutustunut Yoursin sivuihin? http://www.yoursclothing.co.uk/
Itse olen tuolta tilannut vaatteita Visa Electronilla, Visa Debitillä ja joskus Paypalilla, ja hyvin on sujunut. - Mammutti-mamma
Tsekkaa myös uusi kauppa www.outinvaatehuone.fi
Ainakin omaan makuuni löysin kivoja tuotteita :)
t.Mammutti-mamma - sdfasdifsjido
kirjoita tuohon keskusteluhakulaatikkoon esim. sana 'rock', niin saat näkyviin tällä alueella (isokokoisten muoti ja pukeutuminen) käydyt aikaisemmat keskustelut isokokoisten rockhenkisten ihmisten pukeutumisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224