osaan kirjoittaa c ohjelmointi kirjasta ohjelman tietsikkaan, joka plänttää ruudulle ikkunan, mutta mitä sitte, mitä hyötyä siitä on.
kirjaa eteen päin luettaessa siihen lisätään valikkoja, mutta mitä hyötyä siitä on ja voinko olla koskaan varma siitä kirjoittamani "notepad" joita minulla on jo useita tallentaa tekstin oikein levylle eikä sotke sitä.
miten pystyn tekemään tästä nopadistä erikoisen siis sellaisen että siitä on oikeasti jotain hyötyäkin. tässä hommassa ei tunnu olevan mitään järkeä ei päätä eikä häntää.
c+-+-+-+
vai c=
2
90
Vastaukset
- gfdsfed
Olet tainnut missata kirjan idean. Ei tarkoituksena varmaankaan ole tehdä itselle editoria vaan oppia. Editoreja on huomattavasti helpompi levittää jakamalla niitä netissä, kuin printata lähdekoodi paperille ja saada mahdolliset käyttäjät kirjoittamaan ja kääntämään se itse.
Vaihda kirjaa jos se tuntuu ajanhukalta.- vai c=
no mitä oppii for next then else silmukasta. mitä se vaikuttaa, noi on mulle tutuja jo vic 20:täh täh.
mitä se looppi vaikuttaa notepädiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048