Terveeks.
Mä venytin korvanlehteä tohon 8 milliin asti ja nyt se ei umpeudu enää millään. Kyllä siinä normi korvis jo pysyy ja varmaan joku 2-3mm reikä jäljellä. Mutta asiaan. Mä luin netistä että niitä reikiä korjautetaan umpeen ja en muista muuta kun se toimenpide tais olla kaks osanen ja sen tekee joku lääkäri tai lävistäjä. Pitääkö paikkansa ja jos pitää niin mikä ihme sen toimenpiteen nimi on ja kuka sen tekee. Apujaaaa.
Venytyksen korjaus umpeen?
5
3369
Vastaukset
- maybemaybe
no ei mun mielestä kyl noin pientä reikää ees huomaa..
- kapteeni kaihi
Kyllä niitä toimenpiteitä tehdään, mutten usko että noin pieneen reikään...
Tää tyyppi ainaski tekee niitä, ja paljon muutakin;)
www.larypiercing.fi - typy
Kiitooos. Ja kyllä siitä läpi näkee ( vieläkin).
- Reikäkorva
Huhhuh, ei se venytys umpeudu muutamassa päivässä...itellä oli 14mm molemmissa korvissa ja oli vuoden pois, niin olivat kutistuneet molemmat 4mm, että jos se sun 8mm ei nyt muutamassa päivässä ollut kutistunut, niin ei hätiä mitiä! (Kirjoitan tämän tälleen pari vuotta myöhässä, mutta jos täällä vierailee joku uusi vastauksia vaille, niin voi tämän lukiessaan huokaista:)
- kärsivällisyyttälapset
Minäkin kirjottelen myöhässä nyt, mutta tosiaan voi olla niinkin, ettei 8mm palaudu kokonaan, jos on vaikka revennyt venyttäessä (nimimerkillä itselleni kävi juurikin näin. Kaduttaako? Ei. Tekisinkö uudelleen? En.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539