Hei kaikille!
Olen alta kolmekymppinen mies ja tutustuin tässä pari kuukautta sitten erääseen mukavaan naiseen. Olemme deittailleet pari kuukautta, seksiä on ollut ja vierekkäin nukuttuja öitä.
Hän on hyvin kiireinen ihminen, tekee lujasti töitä ja viettää paljon aikaansa harrastustensa parissa. Hänellä on pieni ystäväpiiri, josta en tunne vielä ketään. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että työ ja harrastukset vievät kaiken ajan ja hän on vähän eristäytynyt ja yksinäinen. Hänen on vaikee löytää aikaa minulle, mutta harvat yhdessä vietetyt hetket ovat aina hyvin onnistuneita. Hänessä on myös todella erikoisia piirteitä kuten:
- ei vastaa puhelimeen ikinä
- ainoastaan tekstailee mulle, puhuu puhelimessa harvoin
- yhteydenpidon suhteen aika passiivinen, mutta silti flirttiä ja tunnetta riittää niissä viesteissä joita häneltä saan
- hänelle on vaikeaa järjestää tapaamisia, on usein uupunut, ei halua oikeen lähteä kodistaan minnekään. Mulle ainoa mahdollisuus tavata hänet on mennä hänen luokseen
- valittelee usein burnouttia
Aluksi minulla ei ollut niin paljoa tunteita, suhtauduin häneen kaverillisesti, mutta deittailun edetessä olen alkanut pitämään hänestä todella paljon - tunteita on alkanut tulla. Tää ehkä perustuu osittain siihen, että hän on hyvin vaikeasti tavoiteltava.
Olin viikko sitten hänen luonaan käymässä ja erinäisten sattumien kautta kävi ilmi, että hän oli viettänyt edellisen yön jonkun miespuolisen kaverin kanssa. Hän kuitenkin vakuutti, että suhde on kaverillinen eivätkä he harrastaneet seksiä - annoin hänelle mahdollisuuden kertoa totuuden ilman että suuttuisin tai loukkaantuisin ja hän pitäytyi puheissaan.
Olin vähän hämmentyny ja lievästi mustasukkainen, koska hänellä on harvoin minullekaan aikaa ja luulisi että hän olisi vapaan yönsä suonu mulle. Muutenkin oon vähän ymmärtänyt, että tää miespuolinen kaveri saattais olla vähän kiinnostunut tästä mun deitistä. Mitä mun pitäisi tästä ajatella? Ajattelenko liian itsekkäästi tai omistushaluisesti?
Minusta naisella on oikeus deittailla muitakin, mutta jotenkin jäi vähän paska maku suuhun ja en tiedä voinko täysin luottaa toisen sanomisiin. Olen myös miettinyt, että johtuuko vaikeasti tavoiteltavuus sittenkin jostain muusta kuin töistä ja harrastuksista... Voisko kyseess olla jopa varattu nainen in the worst case scenario?
Miten te etenisitte tässä asiassa?
kiitos neuvoista
Mitä pitäisi ajatella?
poikapulassa
1
209
Vastaukset
- !!!
Takuuvarma neuvo!
ei, Minulla ei ole tälläkertaa mitään vippaskonsteja tai helvetinmoisia stragetioita hihassana, vain pieni yksinkertainen neuvo:
Nyt tai ei koskaan!
Jos sinulla on tilaisuus mennä juttelemaan ihastuksellesi, mutta hieman arkailet, niin kuvittele että se saattaa olla viieminen kerta kun sinulla on siihen tilaisuus. Itse kävelin kerran onneni ohi, mutta empä tehnyt samaa virhettä toista kertaa.. Rohkeasti vaan, nyt tai ei koskaan! Kaikki tykkäävät itsevarmoista ihmisistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728