Hei! ajattelin kysyä mielipiteitä tältä kanavalta, kun en oikeen löytänyt muutakaan paikkaa josta kysyisin. Olen ollut mieheni kanssa jo pitkään useamman vuoden yhdessä, olemme naimisissa, mieheni ei ole koskaan suudellut, ja kun viimeaikana otin asian puheeksi sanoi nopeasti että olen erilainen kun muut, sanoin että suuteleminen on yksi tunnesiden merkki, sanoi että, mutta minä näytän tunteeni eri tavalla.Sitten muutenkaan seksuaalisuus ei ole tyydyttävää. kaikki mitä hän haluaa otan huomioon, mut hän ei ota mitään huomioon. suorittamista vaan.alkaa pikkuhiljaa tekeen mieli muita....en usko että minussa olis vika , aiemmassa suhteessa kaikki nämä oli ok.
mies ei suutele
7
581
Vastaukset
- _neuvo_
Todennäköisesti miehesi ei pidä suutelemisesta. Itse olin naimisissa miehen kanssa, joka inhosi suutelemista ja asia selvisi minulle vasta vuosien jälkeen. Minä kärsin, koska puolestani rakastan sitä ja toki olisin halunnut suudella rakastamani miehen kanssa.
Ole viisas ja lähde suhteesta nyt. Voin kertoa, ettei asia tule jatkossakaan muuttumaan. Miehesi kuulostaa muutenkin aika itsekkäältä tyypiltä.- zofia
kiitos neuvosta, harkinnassa on.
- Nää on nähty
No jep. Samanlainen ukko minullakin. Suutelu on "ällöä". Ei muutenkaan tunnu arvostavan mua tai mun mieltymyksiä, nyt sen vasta huomaan, vaikka alussa jaksoikin esittää :-) Minun on kyllä joka kerta tyydytettävä hänet myös suullani mutta hän ei ole koskaan suostunut nuolemaan minua. Perseseksiä vaatii: kerran kokeiltu, sattui tajuttomasti. Silti mies alkaa mököttää jos en anna peppua, toteaa etten "halua hänen olevan iloinen". Ei vittu. No meni vähän ohi aiheen mut sainpahan jonnekin avautua :D Eiköhän se oo kohta monoa tollekin sankarille.
- TakeTheHighroad
No huhhuh!! Käske sen antaa sun vetää sitä peppuun jollan halvatun isolla ja paksulla kurkulla ja kato mitä se siitä diggailee.
HIT THE ROAD JACK VAAN!!
You go girls, tollasia tarvii katella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738