http://www.stara.fi/2012/02/06/pikkupoika-tanssi-michael-jacksonia-erotettiin-koulusta/
Että tämmönen.
Onko asiat ihan näin?
Mun sukulainenkin on tanssinut diskossa näitä liikkeitä eikä opettajat siitä oo suuttuneet.(Itse asiassa pakotti sitä tanssimaan haaraväli liikkeen kanssa)
Eikait toi liike oo niin paha?
Liikehän se toikin on.
Eikä minusta siitä saa suuttua tai erottaa koulusta.
Tuhma liike?
iPOP
2
143
Vastaukset
- No tuo
onkin jossain katolisessa koulussa ja siellä usein ollaan aika tiukkoja ja voidaan erottaa pienimpienkin syiden takia. Näin olen ainakin kuullut.
- iPOP
No jo on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164