Olen seurustellut noin 2 vuotta niin sanotun lepakon kanssa.
Nainen on kertonut minulle, juttuja kumppaneistaan. ja naisten välisistä orgioista.
Voinko olla varma, että nainen ei enää lesboille.
Rakastan häntä syvästi, mutta pelottaa, kun hän on ruvennut käymään. ladyfitness kuntosalilla missä on paljon hikisiä naisia. Kuulema saunovat aika pitkään.
Vakoilin hänen netti selainta. Jotain kaalimatoa oli käynyt katsomassa.
Voiko Lesbo muuttua
6
444
Vastaukset
- näin on.
Lebo on Lesbo vaikka voissa paistais.
- daaya
Oon samaa mieltä. Kyllä se naisia halajaa
- Voi ei taas
Jos tuolle sun itsetunnolles ei tapahdu mitään, on ihan sama muuttuuko toinen.
Kysymällä netissä et varmasti saa oikeaa vastausta siihen mitä toisen päässä liikkuun. PUHU naisesi kanssa! - Poets of the Fall
Voi hyvä kaveri älä jatka enää tuota reittiä. Taitaa olla jo kyllä myöhäistä. Itselle riitti vain puolen vuoden suhde, kunnes hän alkoi oirehtia ja halusi erota. Sitten vuoden päästä hän olikin jo julistautunut lesboksi - siis myöntänyt vihdoin itselleenkin. Olin yhä häneen pihkassa, mutta mitään vastinetta en tuntemuksilleni enää saanut.
Kesti kolme ja puoli vuotta että pääsin hänestä henkisesti eroon. Katkaisin kaikki suhteet, tuhosin kuvat, poltin sillat. Vaikka nytkin hänet muistan... :( - 10+7
Miten hän voi edes olla kanssasi jos on lesbo...
Lesbothan nimenomaan pitävät seksuaalisesti VAIN naisista.. - heteromies -78
Ihan pervolle biseksuaalille hän kuullostaa. Enemmän näkisin ongelmaksi juuri nuo orgiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306