Olin n.8-9v. kun aloin imppaamaan Dicoa, n.10v. aloin juomaan teraviä paukkuja, ja oli mopot, kevytprätkät.Jawa 350cc oli siihen aikaan kova rele, sitten ostin 750ccHondan, ja sehän liikahti. Jettsonit jahtas minua, mutta jos menin metsäpoluille niiden oli pakko luovuttaa, koska ne jäivät kantoihin ja muihin pölkkyihin, ookraight niillä oli BMW:bokserit, näillä jäätelö, tai kalakauppiailla. Tähän aikaan , kun he etsivät minua metsässta, olin taapamassa heidän vaimojaan.Ostin autn n.15v:na Humber1.5.ltr ,tuolina oli vanha olutkori.Sen jälkeen n. 16v.siirryin pilkkuun,pirtelöön,bentsoihin kokkeliin, ja niin elämäni lipui ohitseni.Tuli tehtyä paljon kamikatsejuttuja mutta ne on mennyttä elämää.Olin muusikkona. Rah, 2 firmaa ja 1KY(kyseenalainenyhtiö) rahaa riitti ja gölöjä myös. Kunnes tajusin Cevyn takapenkillä tai Dodge Monacon, en muista tarkalleen, kunnes laulu loppuu aivan kuin Jukeboxissa. Jos haluat siirry palstalle "ELÄMÄNKERTOMUKSENI, Plantaasi näyttää loppuvan . Contineued nextsidan. Falou me tuli mieleen et 7puolikas oli tosi tyly rele, Tein siitä muuten tylikkään biisin .Kuuletko.
elämänkertomukseni
M.S.
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606