Tuli tällainen nolo ongelma kun kirjoittelin Wordilla tekstiä:
Painoin ilmeisesti jotain minulle tuntematonta näppäinyhdistelmää kun hapuilin ctrl v:tä. Tämän seurauksena tämä kirjoituskursorin (välkkyvän pystyviivan) käyttäytyminen muuttui.
Normaalistihan se näkyy koko ajan kun kirjoittaa eli se kulkee tuossa edellä. Nyt se katoaa kirjoittaessa, mutta alkaa taas välkkyä kun ei kirjoita.
Saisikos tuon jotenkin muutettua takaisin normaaliksi? Ärsyttävä muutos, sanon minä, joskaan ei niin paljoa itse kirjoittamista häiritse.
Ja että kaikki saisivat kunnon naurut niin paljastan kirjoittavani yhä vanhalla kunnon Office97:lla. Sen verran vanha kone kun on kirjoituskäytössä...
Kirjoituskursorin käyttäytyminen
Yksi kirjoittaja
1
239
Vastaukset
- m
Sinulla lienee jokin vanha Windows, mutta tässä ohjeet Win7:lle. Tosin tuo asetus taitaa olla aina ollut tuolla samassa paikassa.
Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Hiiri
Välilehdellä "Osoittimen asetukset" merkki pois kohdasta "Piilota osoitin kirjoitettaessa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481