Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?Jos pidät niin miksi?Mitkä ovat sinusta niitä juttuja?..toivon että Naiset vastaavat..:)
Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?
6
303
Vastaukset
- bambieko?
Olen sellainen vähän bambimainen..pitkät raajat ja isot silmät,,hyväihoinen ja yleensä aina hyvällä tuulella:) Pitkät kiiltävät punertavat hiukset..Minua miehet yrittää aina jututtaa..varsinkin jos yksin olen liikkellä..saan silmäniskuja tms..:)
- cvbxcvbxcbv
ou ziiz... ootko aloittaja?
- ihan nätti tyttö
Kyllähän minä. Kroppaan olen kaikin puolin tosi tyytyväinen, ja huollan sitä terveellisin elämäntavoin ja varmaan on geenejäkin siunaantunut. Kasvoissa hyvää taas on vahvat värit ja selkeät piirteet. Hiukset menevät vähän samaan kastiin, on vahva ja hyväkuntoinen pitkänäkin, ja näyttää kauniilta vaikkei sitä laittaisikaan. Ja en koe tarvetta hankkia itselleni mitään "kauneuden jatkeita", siis mitään hiuslisäkkeistä silikonitisseihin. Koetan ennemmin olla iloinen siitä, mitä on annettu ja kantaa itseni hyvin. Uskon, että sisäinen tasapaino ja itsevarmuus näkyvät myös ulospäin.
- 94
Pidän itseäni hyvännäköisenä. Eniten pidän itsessäni pehmeistä, pitkistä maantienvärisistä hiuksistani, sinisistä silmistäni, kurvikkaasta ja pitkästä kehonmallistani sekä paksuista huulistani. Vastapainoksi voin sanoa että kyllä niitä negatiivisia piirteitä löytyy myös vaikka muille jakaa, kuten haaleat kulmakarvat jotka eivät kasva nätisti, selluliitti, rumat kynnet jotka katkeilevat ja likastuvat helposti sekä keltaiset hampaat.
- tyytyväinen&&
Kyllä! Itse tykkään beyonce pepustani ja luonnollisen pitkistä kynsistäni:) kiva olla aito!
- Anonyymi
Itse olen tyytyväinen kehooni.En ole mikään maailman kaunein,mutta minua se ei kauheasti haittaa.Pidän eniten itsessäni silmistäni.Minun ripset ovat jo valmiiksi aika pitkät ja tummat.Rakastan niissä eniten silmien väriäni.Minun silmäni ovat harmaat,ja tosi kauniit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920