Tässä filmissä mallia millaista kimppa-kiva voi aikuisten oikeesti olla,ainakin mitä me on koettu,ainoa miinus ettemme koskaan ruiki naisen päälle vaan joko pilluun tai jonkun suuhun. Siis: xhamster.com/movies/632393/pierced_granny_in_bisexual_treesome.html
Oikeeta kimppaa
16
10664
Vastaukset
- Näin meillä
Siis www.xhamster.com/movies/632393/pierced_granny_in_bisexual_treesome.html
- BI- 17/5 !
Voi että pidin niin pirusti, juuri vastaavaa olen saanut kokea 2-3 parin kanssa vuosien mittaan ja kakki nauttineet. Kakki olleet suht saman ikäisiä n55-65v, vailla estoja, selvin päin, ja sisälle laskettu tahi suuhun, eikä miehet ole pelästyneet toistenssa koskettelusta, hyväilystä. Olen edelleen valmis kun lukkari sotaan.
- Häiritseekö...?
BI- 17/5 ! kirjoitti:
Voi että pidin niin pirusti, juuri vastaavaa olen saanut kokea 2-3 parin kanssa vuosien mittaan ja kakki nauttineet. Kakki olleet suht saman ikäisiä n55-65v, vailla estoja, selvin päin, ja sisälle laskettu tahi suuhun, eikä miehet ole pelästyneet toistenssa koskettelusta, hyväilystä. Olen edelleen valmis kun lukkari sotaan.
Häiritseekö naista se suorituskeskeisyys, mitä tilanteessa naiselta odotetaan?
Hänen pitää yrittää tyydyttää kaksi miestä.
- Kosteana-38
Todella kiihoittava pätkä. Itse haluaisin kokeilla myös tuollaista 2 miehen kanssa. Haluaisin imeä molempien kyrpää vuorotellen, olla nuoltavana ja nussittavana.
- HomojaOottte
Homo!!!
Naiselle tuo on todella helppoa etsiä kaksi miestä joiden kanssa kokeilla, mutta miehillä valitettavasti paljon vaikeampaa.
- faar
samaa mieltä
- Ihmiskunta Sinde-82
Ootteko kokeilleet ikinä yksin?
- Ryhmäseksistä tulee täysin pöhölöksi, mutta mun oma mielipide on, että mikäs siinä, jos ammattisi ei vaadi sellaista tarkkaavuutta. Entä ne käytännön toimet? Voi joutua harjoittelemaan jotain pikkutarkkaa, kuten vapaaehtoistyötä, tai jotain kriisityötä, miksi sitä nyt sanottaisikaan, että mieli tasaantuu.
Kysymys on eräänlaisesta kuolemastakin, mutta joka voi tuntua ihan oikeasti hyvältä. Ryhmäseksin pitäisi tuntua kasvoissa ja innostaa huolehtimaan omasta, muiden ja yhteisön terveydestä.Etkö sä osaakaan tehdä tätä ryhmäseksiä? Jos kokeilet ryhmäseksiä yksin, voit saavuttaa loogisuuden-tilan, vähän kuin Buddhhalaisuudessa ja Idän Uskonnoissa voi saavuttaa tyhjän mielen tilan, valaistumisen tai täyden mielen tilan. Samaan mitä pystyt ryhmäseksillä, pystyt myös Jumalkäsityksillä.
- Yksikseen vai muiden kanssa.
- No, yksikseen.
Ryhmäseksi siis koskettelee kasvoja, vastuuta itsestä ja muista, hyvinkin monella eri tapaa, hyvinvoinnilla. Olet vastuussa itsestäsi ja muista ja velvollinen huolehtimaan itsesi ja muiden hyvinvoinnista.
- Määpä en ole ikinä tehnyt tuota kimppa-hommaa.
-Määpä oon. Siihen on sellaisia ammattilaisia, jotka kykenevät inhimillisyyteen, empatiaan ja loogisuuteen, siis efektillisyyteen. Efektillisyys muodostaa suuren osan sukupuoltani, ja myös meidän kaikkien sukupuolta. Vastuu itsestä ja muista ei ole loogisuus-häiriöistä, kuten leijan lennätys, vieläpä pyöreäpäinen leijan lennätys ja seurailu.
Mitä haittaa ryhmäseksistä voisi olla?
Aivan kuten leijan lennätyksestä, myös ryhmäseksistä voivat kädet ruveta vispaamaan pesäpallon viuhkan tavoin. Eli lämpö nousee? Voi kysymyksessä olla joku mytologinen tai myyttinenkin piirre. Entä kuuluuko ryhmäseksi kulttuuriimme? No, ei sinällään kuulu. Sen sijaan yksityiset ihmissuhteet, en edes muista tätä sanaa, vain ryhmäsuhteet tulee nyt mieleen. (olen bussi-alueella) Niin, yksityiset ihmissuhteen ja ystävyys-suhteet, läheiset perhesuhteet kuuluvat ympäristöömme ja kulttuuriimme. Mä olen persoonallisuudeltani sellainen, etten kuuntele mitään seksuaali- ja seksikommentteja. Esimerkiksi jalkavaimo-kommentit ja niillä ilman loogisuutta avun kerjääminen, jopa ilman mm. useiden seksuaali- ja seksisuhteiden opettamaa empatiaa, ei kuulu millään tavoin kulttuuriimme. Sain eilen mielenkiintoisen sanan *Patrive. Ilman loogisuutta ja empatiaa, ei saa ketään nöyryyttää, esimerkiksi käyttäen kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää. Efektiivillisyys ilmaisee siis kolmea eri asiaa, joista mikään ei ole ryhmäseksiä, vaan vastuuta sukupuolesta. Se ilmaisee aivoihin jätettävää fokusaation tilaa, joka kuuluu kaikille ihmisille. Ja inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta, jota voit saada itsellesi myös yksinololla, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
Joissakin ammateissa, jopa sosiaalialalla, oli toimittu ympäristölle ja yhteisölle vaarallisesti, ryhmäseksipäisenä.
- Sitten tällaista Patrivea ei ole kanssa, koska se on äidinkieli, toistaiseksi.
-Joitakin ihmisiä voidaan kasvattaa ryhmäseksillä, mutta se sisältää aina läheisyyttä.
- Läheisyys, sanana empatiaa feminiiniset ja maskuliiniset eleet huomioiden.
- Ryhmäseksi on vastuuta kanssakäymisestä ja yhteistöstä, ei pyöreäpäisyyttä ja kerjäilemistä yhteisössä.
- Niin, voi seksitä muodostaa virikkeen, ryhmäseksi ei muodosta viritteitä, vaan ryhmäseksi voi auttaa oikeilla autenttisilla viittomilla löytämään myös inhimillisen loogisuuden sukupuolelle.
-Ryhmäseksillä voi antaa potkuja.
-Ryhmäseksi ja loogisuus huolehtivat inhimillisyydestä yhteisössä, joka on jätetty vain pelkän empatian varaan.
- Ryhmäseksi ja loogisuus huolehtivat myös sukupuolen efektillisyydestä ja siten sen loogisuudesta. biryhmäseksiä kokeilleena voin sanoa, että tykkäsin...
http://xhamster.com/movies/1030451/massage_goes_into_bisexual_threesome.html- Kosteana-38
Minä pidin myös ja pilluni alkoi kostumaan. Noita kyrpiä olisi kiva itsekin imeä.
- BIM 17/5.
Kyllä tuo ensimmäinen filmi mielestäni parempi, ei nuo muutamat liikakilot minua häirinny, niitä tulee vuosien saatossa yleensä kaikille, ja seksistä saa nauttia hieman tukevammatkin, kolmen kimpasta myös. Tssä viimeisessä oli ehkä liiaksi suuhoitoa, vaikka pidänkin niin liika on liikaa. Kun olin parien kanssa aloitimme yleensä saunoen vaimo miesten välissä, siinä jo hyväilyjä, sivelyä , lauteilta suihkun kautta sängylle, sohvalle. Ne hienoja kokemuksia.
- kankeaa kalua
Kosteana-38 kirjoitti:
Minä pidin myös ja pilluni alkoi kostumaan. Noita kyrpiä olisi kiva itsekin imeä.
Tuumasta toimeen..mara12@luukku.com
- Hieno Åhlgren
Muuten ihan ok, mutta tuollaiset isomahaiset ukot prinssinakki mulkuilla varustettuna ei innosta. Kyrvässä pitää olla kokoa, ei tuommosia nysiä!
- Näin meillä
Siinä taas yks rippikoulu-ikäinen "adonis" joka luulee että koko ratkaisee kaiken,unohdat että iso osa väestöstä alkaa olla noita suuria ikäluokkia eli 50v ikäisiä ja heilläkin on aktiivinen sex-elämä sekä aitoa kokemusta eikä miestenlehtien yleisöosaston kirjoitusten luomia mielikuvia kuten "Hieno Åhlgrenilla" näillä nuorilla kyllä intoa muttei taitoa,valitettavasti.
- Hieno Åhlgren
No mutta minkäs sille voi jos ei möhömahainen pikkupilillä varustettu sytytä ja kiihota! Toiset kiihottuu ja syttyy tuollaisista, ja toiset taas ei.
- Aikaa kutakin
Noh mikähän mahtaa olla mielipide 30 v päästä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047