Hei, sattuisiko joku tietämään mistä voisi ostaa kampauspään kotiin? Ei siis mitää lasten leikkijuttuja vaan sellainen, jolla kampaajatkin harjoittelevat tekemään kaikenlaista. :)
Kampauspää
10
5617
Vastaukset
- jkujhuj
Alan tukkuliikkeistä, esim Hairmail.
- Ly numero
Niitä harjoituspäitä ei saa, kun ammatinharjoittajat pitää olla Ly tunnus.
- kokeilija
Paljonko sellainen pää maksaa?
- $$$$$$$$$
vajaa 200€
- y-tunnuksellinen
Käytettynä pään saat edullisesti, suurin osa ammattilaisista luopuu siitä pian koulun jälkeen. Laita googlen hakuun "HARJOITUSPÄÄ" niin olet oikeilla jäljillä. Kampauspää tarkoittaa usein juuri sitä lasten lelua...
Ilman y-tunnusta Helsingissä myy esim. Keune (Kinnunen) toki liikkeessä on tukkuhinnat esillä, ja ilman y-tunnusta hinta on sama, kuin vähittäiskaupassa, (mutta palvelee kaikkia, mm. peruukinostajia) Kuka tahansa voi myös ostaa Käherryshuollosta, tosin en tiedä, kuuluuko harjoituspäät valikoimiin, soita ja kysy.
http://www.afrodite.fi/products/1196
http://www.afrodite.fi/products/644 - Mäpätiiän!
Kuule arvaa miten voit saada harjoitus pään 50e!Ei siihen mitään y-tunnusta tarvita mee vaan saksitukku netti sivustolle sitten etsi valokosta harjoituspäitä ja sieltä osta:)Toki asia on eri jos et nettikaupasta halua ostaa mutta saksitukku ei ole mikään pimeä paikka se on ihan asiallinen nettikauppa!:)Mä ainakin olen kiinnostunut harjoituspäästä ja aijon sieltä ostaa säästän ainakin rahaa!
- edamssi
Olen parturi-kampaaja koulutuksessa ja käherryshuollosta saa vain kyseiseen alalla opiskelija ja yleensäkki vain kyseisellä alalla opiskelijat saavat parturi-kampaamo välineitä. Jos kiinnostaa ostaa pää niin suosittelen, että haet sitten siihen koulutukseen niin voit hankkia sitten n. 144 eurolla, niin 3kpl niitä päitä, jotta voit harjoitella leikkauksia/kampauksia.
Itse tykkään ainakin siitä koulutuksesta ja päät ovat hyvää harjoitusta ammattiin.- sternschnuppe
Hei minulla on yksi myytävänä , on melkein uusi. Pyydän tästä 45 Euro. Ohv oli 100,-
- sternschnuppe
sternschnuppe kirjoitti:
Hei minulla on yksi myytävänä , on melkein uusi. Pyydän tästä 45 Euro. Ohv oli 100,-
Katso Tori.fi . Varsinais-suomi
- Anonyymi
Voiko harjoituspäälle vaihtaa hiukset. Mietin hiustenleikkuun harjoittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579