Käyttikö Michael peruukeja? Kun hänen hiustyyli oli usein erilainen. Mutta ite uskon että hän ei käyttänyt peruukkeja... Luin tuosta jotain että hän käyttäisi peruukeja, onko tämä väite totta?
Michaelin hiukset.
6
187
Vastaukset
- iPOP
tour boy,
itse en ole ottanut tähän asiaan kantaa koskaan.
toiset sanoo kyllä toiset ei.
hän sairasti lupusta,joka aiheutaa/koventaa kaljuuntumista.
itse en ota tähän kantaa........... - *****
MJ käytti peruukkeja... Esimerkiksi MJ:n This Is It-konserttisarjan lehdistötilaisuudessa (2009) käyttämä peruukki huutokaupattiin Julien's Auctionin pitämässä huutokaupassa kesäkuussa 2011.
Ruumiinavausraportin mukaan MJ:n hiusraja oli vetäytynyt ja MJ:n omat hiukset olivat harventuneet, erittäin lyhyet ja kiharat (afrotyyliä).- iPOP
kuten sanoin
hän sairasti lupusta,joka aiheutaa/koventaa kaljuuntumista.
- juuuuuuuuuu
Michaelin päänahkaan tuli pepsi-hässäkässä joskus 1980 luvulla kolmannen asteen palovammoja, joten tuohon kohtaan ei enää hiuksia kasvanut. Kuollessaan hän oli kaljuuntunut, ja hänen omiin hiuksiin oli kiinnitetty lisäkkeitä.
- Ei tainnut
Mun mielestä se ei kyllä käyttänyt peruukkeja kuin ehkä vasta joskus 2002-2003... Sille tehtiin jotain hiussiirteitä jo 80- ja 90-luvuilla, mikä on eri asia. Siinä ikäänkuin 'idätetään' hiuksia siten, että rajat laajenee. Ihan lähikuvissa tuo siirresysteemi näkyy muistaakseni jo 80-luvun lopulla ainakin.
- iPOP
Ei tainnut kirjoitti:
Mun mielestä se ei kyllä käyttänyt peruukkeja kuin ehkä vasta joskus 2002-2003... Sille tehtiin jotain hiussiirteitä jo 80- ja 90-luvuilla, mikä on eri asia. Siinä ikäänkuin 'idätetään' hiuksia siten, että rajat laajenee. Ihan lähikuvissa tuo siirresysteemi näkyy muistaakseni jo 80-luvun lopulla ainakin.
niin,pepsi mainoshan kuvattiin 1984.................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174