Oon jo jonkin aikaa yrittänyt lisätä Japanissa asuvan ystäväni kontaktiksi Skypeen. Ongelmana on se, ettei ystäväni löydä mua eikä pysty lisäämän mua, koska hänen Skype ei löydä mua. Ite pystyin lisäämään hänet, mutta hää ei saa lähettämiäni offlineviestejä, enkä näy hänellä online-tilassa, vaikka olisinkin kirjautunut sisään. Jokunen aika sitten poistin hänet ja lisäsin uuestaan, mut tällä kertaa hää ei edes saanut mitää ilmoitusta siitä.
Kuinka pystyisin lisäämään hänet kontaktiksi, että me pystyttäisiin edes keskustelemaan?
Ulkomaalaisen kontaktin lisääminen
1
222
Vastaukset
- skypeen
En osaa ratkaista tässä ongelmaasi, mutta kirjoitit, että "hän ei saa lähettämiäni offlineviestejä". Offline-viestit voi tietääkseni lukea vain, jos molemmat ovat samanaikaisesti Skypessä. Skypen offline-viestit eivät ole siis samalla tavalla luettavissa kuin vaikkapa Yahoo-messengerissä, jossa offline-viestit näkyvät heti, kun kirjaudut sisään. Jos jollakin on parempaa tietoa, hän voi korjata käsitykseni.
Outoa kyllä, että ystäväsi ei löydä skype-nikkiä. Ehkä hän kirjoittaa nikkisi väärin tai olet antanut väärän nikin??? Mitä jos tekisit kokonaan uuden nikin. Kyllä Skypen haun pitäisi löytää nikki, jos se on kirjoitettu täsmälleen oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306