Oletko kiinnostunut Filippiineista, matkustamassa tanne, tai jopa asut jo taalla, tai olet tulossa toihin, tarviset neuvoa tms. voit vapaasti heittaa minua viestilla.
-Voin auttaa missa tahansa, mutta en morsiamen Suomeen viemisessa, siina ei sinua voi auttaa kukaan
Olen 32-vuotias pysyva Filippiinien viisumin omistava mies.
Omistan taalla lukuisia bisneksia autovuokraamoista moniin muihin, mikali matkaat tanne halvempi asuinpaikka voidaan jarjesta, autovuokra itseajettuna tai kuskin kanssa parhaisiin illanviettopaikkoihinkin jarjestyy. Myos maan sisaiset, tai kansainvaliset lennot ja hotellit ym. voidaan hoitaa helposti.
Ota vain rohkeasti yhteytta!
Email osoite: p@kymenlaakso.net
Kysy Filippiineista taalla jo vuosia asuneelta
5
475
Vastaukset
- pet1979fin
Viela muistutuksena, ala laita kysymyksia tanne, suoraan sahkopostiin vain.
- fili
miten loydan filippiineilta taman maan hakukoneen halpoihin lentolippuihin? vai mista niita kannattaa kysella? esim supersaver kun laittaa hki-cebu..tulee 1000 euroo halvemmaksi kun laittaisi cebu-hki
- FILI
kwapo kirjoitti:
asd..sama homma,tasan 1000€ kalliimpi..suomesta menopaluu n.800€ ja sama aloittaen cebusta 1800€
Moi!
4.3 kuluvaa vuotta olen asunut Davao Cityssa.Missapain itse asut?Busineksen al-
ittaminen kiinnostaisi kovasti.Tyttoystava on paikallinen,ei baaritytto.Yliopiston kay-
nyt,paprut nahty. E-mail.os. starbu@luukku.com
Terv. Kim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738