Mullon omituinen ongelma, mut haluisin siihen vastauksen. Yleensä aina kun katson itseäni peilistä, olen tyytyväinen itseeni. Pidän kasvoistani, mielestäni ne näyttävät peilistä kauniilta. Mutta sitten kun siirrytään valokuviin, kameroihin, videoihin, yms. niin enpä näytä kauniilta enään. Mun kasvot näyttää ihan epämuodostuneilta ja vinoilta ja nenä näyttää isolta ja epämuodostuneelta. Testailen aina ottamalla kuvia itestäni eri valaistuksissa ym ja se vaikuttaa paljon siihen millanen kuvasta tulee. Olen TODELLA epävarma tämän takia kun en tiedä mihin näistä voin luottaa. Sitten kun monet on vielä sanonu mua kauniiksi, ja sit kun katon valokuvia, niin järkytyn et mistä ne kommentit on tullu... Auttakaa tietämätöntä ja kertokaa mihin pitäisi luottaa...?
APUA!
apuvaaa
2
223
Vastaukset
- ----
Et ole yksin, harva ihminen on kuvauksellinen, löydä paras puoli itsestäsi.
Pyydä apua joltakulta.
Kysy ihan suoraan, miten näytät parhaalta.
Onko vika kävelytyylissä, ryhdissä?
KIrkkaassa valaistuksessa ilman ehostusta ei kukaan näytä hyvältä. - apuvaaa
Eipä oikeestaan vartalossa, vaan kasvoissa. Ne näyttävät ihan ihmeellisiltä aina valokuvissa. Enpä tiedä tekeekö salamavalo sitten kasvoista epänormaalin näköset vai valaistus, mutta näytän niin erilaiselta kuvissa, kuin mitä peilissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184