kuka tekee hyvimmän vitsin saa 50 €
VITSIT
22
646
Vastaukset
- Vitsi vai ei
Se on "parhaimman", ei "hyvimmän"
Noniin, saanko nyt sen 50 € kun muita ei näy? - anna rahaa
Kana käveli tien yli. Eiku pupu.
50 € kitooos. - RATHER3OOO
sä oot hyvä tässä.noni missä rahat
Mies meni kauppaan, LAPIO! Rahat kiitos!
- Vitsiniekka XD
Mites ajattelit noi rahat voittajalle toimittaa?
Koita saada selvää seuraavasta: Keksijä Keksi keksi keksin, keksin keksittyään keksijä Keksi keksi keksin keksityksi.
Jos keksit rahansiirtotavan niin olen valmis vastaanottamaan rahat
=^.^= - VITSIPATTI
Mite aiot antaa rahat voittajalle?
Mikä oon muistisairaan joululaulu?
-Koska meillä on joulu Koko maailman suurin vitsi: "jumala on olemassa ja evoluutio ei"
- voisentään
Pieru on irti päässeen pahanhengen riemukiljahdus.
Ja joo, tän voin lahjoittaa jollekin kokoelmaansa, jookos.
- Anonyymi
"Sic Transit Gloria Swanson"
- Anonyymi
Martina Aitolehti on nainen. Lahjoitan 50 eurosen pahoinpitelyrikosten uhreille.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on hyvä äiti.
- Anonyymi
Yks kerralla poijaat, sano piika ku lehmän alta heräs.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on älykäs.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on raitis. Lahjoitan viisikymppiseni AA-kerholle.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on nuori ja kaunis.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on rikas ja omistaa muunmuassa useita asuntoja sekä lomakiinteistöjä.
- Anonyymi
Martina Aitolehti ei ole salapano.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on huippu-urheilija.
- Anonyymi
Martina Aitolehti on hyvä puoliso.
- Anonyymi
Martina Aitolehti EI ole koominen hahmo.
- Anonyymi
Martina Aitolehdessä ei ole pettäjäainesta.
- Anonyymi
Martina Aitolehdellä ei ole pitkää rikosrekisteriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005