sormukset sormeen...

kihlattu

mun on jotenkin kauhean vaikea kuvitella kahta sormusta samaan vasempaan nimettömään...

kihlasormukseni on ohut sileä valkokultainen (rengasmainen) sormus, jossa koholla (ei upotettuna) keskikokoinen timantti

miten tähän löytää parhaiten toisen sormuksen? vai voiko vihkisormuksen pistää oikeaan nimettömään???

enkä ole sitten mikään kokematon teini, jos joku sitä epäilee, kun kyselen tälläisiä ;-)

5

2034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

....mulla on kihlasormuksena 2sormusta.toinen ohut sileä,mihin on kaiverrettu lasten etukirjaimet ja toinen valko/keltakulta pieni timantti,mihin on kaiverettu miehen nimi päivämäärä...mun mielestä kivan näkönen yhdistelmä,kun ite niin hirveesti piittaa noista kivisormuksista

• Melli

Eikös sitä voi ottaa vaikka toisen samanlaisen vihkisormukseksi? Sopii taatusti. Vaikkapa samanlainen kolmella kivellä. Muutenkin samalla tavalla muotoillut sormukset sopivat yhteen hyvin (esim flakka-flakka tai puolipyöreä-puolipyöreä). Kultasepänliikkeissä voi myös itse suunnitella uniikin sormuksen, jonka seppä työstää. Jos ei halua pitää kahta sormusta samassa sormessa, monet siirtävät kihlan oikeaan nimettömään ja vihkisormuksen vasempaan.

• Päivänsäde

Ja voit myös mennä naimisiin kihlasormuksellasikin esin tanskassa kaksi sormusta sormessa tarkoittaa leskeä..

• Meri

Mikä ihmeen pakko on sitten ostaa/ottaa vihkisormusta jos sitä ei osaa/halua käyttää. Ei sormuksella sinänsä ole mitään tekemistä naimisiinmenon kanssa = naimisiin pääsee ilman sormustakin. Voithan vaikka vain kaivertaa kihlasormukseen hääpäivän jos nyt jonkin merkinnän asiasta haluat.

• Kohta hääkellot soivat!

sormusta haluaisi sormeen, joten taidampa tehdä niin että ostamme uuden HIENON sormuksen johon kaiverrutamme sekä kihla- että hääpäivän.Uusi hiemo sen takia kun en oikein tykkää vanhasta (sellainen halpa, kuvioitu).Kun nyt on enemmän rahaa voi laittaa paremman sormuksen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe