Kävin katsomassa Vihdin teatterin saman katon alla. Oli hyvä suosittelen!
Vihdin teatteri
6
586
Vastaukset
- Man 65 Lohja
Olin katsomassa ja kyllä veti hiljaiseksi. Vihdissä tämän tason teatteria ? Suosittelen lämpimästi , mahtava näytelmä. Kiitos tekijöille.
- Mailood
Näytelmä oli tosiaan hyvä...aihe ajatuksia herättävä ja näyttelijät loistavia. Ehdottomasti hyvä pläjäys! Kyllä jäi hyvä mieli.
- Aviossa 25 vuotta
Mailood kirjoitti:
Näytelmä oli tosiaan hyvä...aihe ajatuksia herättävä ja näyttelijät loistavia. Ehdottomasti hyvä pläjäys! Kyllä jäi hyvä mieli.
Eilen olin mieheni kanssa katsomassa näytöstä. Kotimatkan olimme hiljaa, juttelimme koko yön. Kiitos Vihdin teatteri.
- Swan T
Aviossa 25 vuotta kirjoitti:
Eilen olin mieheni kanssa katsomassa näytöstä. Kotimatkan olimme hiljaa, juttelimme koko yön. Kiitos Vihdin teatteri.
Kiitos,kiitos ,kiitos. Oli hieno kokemus. Parasta teatteria mitä olen nähnyt.
- poiuytrdfghjk
Aihe ajankohtainen, mutta tietty jo vähän kulunutkin, en kauheasti välittänyt. Näyttelijät olivat hyviä, mitä nyt huusivat niin, että korvat soi vielä kotonakin :) Kyllä nämä Vihdin teatterin jutut tulee aina käytyä katsomassa.
- Hallo1
Mitäs mieltä Vihdin kesäteatterin 2013 näytelmästä Aina oon veljeä toivonut? Kannattaako mennä katsomaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306