Rukalla hiihtolomalla nyt ja viimeistä kertaa.

Annaliisayksinhuolt.

Olen otsikossa mainitsemassa paikassa hiihtolomalla nyt. Jokapaikkaan täytyy jonottaa. Teinit sanoi jo illalla että lähetään seuraavalla lennolla kotiin.
Tämän pitäs olla muka hauskaa mutta en vain saa siitä hauskasta punaisesta langanpäästä kiinni.

8

2734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteroetäisä

Olen jo vuosia sitten luopunut Rukasta juuri kyseisen asian takia.

• Pallakselle siis

Pitäisihän sen tietää, kun varaa hiihtolomaviikon yhdestä Suomen suosituimmista
        laskettelukeskuksista, että ruuhkaa on, kun "puoli" Suomea haluaa sinne yhtaikaa.
        Samanlaista on täällä Levillä ja se kuuluu asiaan näissä isoissa paikoissa. Sinun kannattaa mennä ensi talvena johonkin pienempään paikkaan, jos ihmismäärä häiritsee, esim. Pallas on rauhallisempi, ei tarvitse jonotella.

• toissaeilomilla

Hauska kirjoitus "Annaliisayksinhuolt":lta. Rukalla ja muuallakin pohjoisessa oli viikonloppuna sen verran huonot säät, että kaikkien tuttujen ja paikalla olevien viesti on ollut, että rinteessä on tilaa riittämiin. Kannattaisi siis oikeasti olla siellä, missä väittää kirjoittavansa.

• Hissipoika

Kyllä varmaan rinteeseen mahtuu mutta hissille ne jonot on. Nyt on viikko 8 ja suurin väkimäärä liikenteessä lisäksi lapsia mahdottomasti.

• jatkossakin mennään

Mukava lomaviikko Rukalla takana. Palvelu ensiluokkaista kaikissa alueen liikkeissä, ladut, rinteet ja kelkkareitit kunnossa. Sää suosi ja seura mukavaa.
      Tiukkapipot yh pysykööt kotona tai menkööt erämaahan!

• mäkimamma

Ei ollut viime viikolla jonoja. Vähän Express-hississä, mutta kun meni sinkkukaistaa, voi mennä suoraan hissiin. Ei tainnut aloittaja päästä Saaruan 3h-hissille asti? Tai eturinteelle? Ei jonon jonoa. Ladulla vielä vähemmän. Ruka on sopivan lähellä ja rinteitä kaikentasoisille. Uutta Bistroa odotellen....

• "The one who is tired of Ruka is tired of life" vanhaa sanontaa mukaillakseni. Toivottavasti löydät apua kotikunnastasi itsellesi ja lapsillesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43