Koraani korkeaa ulinaa...

Akin Laki(Seet-Eino)

http://personal.inet.fi/koulu/karppi/kirjoja.html

Ei ehkä kaikilla ole päässä kuitenkaan korkeammlla korva, kuin Raamatun Raaka silmä.
Muslimitkin saavat tästä tietää, koska muslimityttö on ollut ainoa, jolta oikeasti olen saanut, mutta kuva odottaa vielä maanpäälle pääsyä, en tiedä kuka sen synnyttää ja kuka siittää sen tietää ainoastaan Jumala = Yllläh&Allah
Matematiikasta suuri yläkunnia Aryabhatalle, ja ristikurkoisuus tieteysti Muhammedllle koska on niin Murhaavan Mukava oikeille ihmisille.

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alinnako vain?

Mutta sen pojan nimi on Aji. Yki kun voitatte.

• Eräs Laki

Eli jos ette tiedä, ei Murhaa ole silti oikein kohdistaa oikeassa Rauhan(7) sinisessä(8) huoneessa olevaan vaan ehkä oranssin näkeminen on se paras syy silmän mielestä aina sotiakin tai rakentaa ainoastaan ja urheilussa se paras kunnia on ihmisten tervedelle olemassa, eikä teidän muslimien kannataa urheilemattakaan jättää. Mutta se tietysti totta, että itsemurhapommitus on jännittävin asia maailmassa, enkä usko että siinä muututtte kovin paljoa.
      Kaikki eivät ymmärrä miksi Israel ja Ismael NIIN vihollisia aina olisivat, koska saman Isän lapsia.(Aabraham, mutta äitinsä eroavaisuus tietysti saattaa olla riiittävä syy(ria))?
      Jos joku tieto epäilyttää on joku valehdellut, mutta turhaan ei kannata epäilyn kielen tulia sytytellä.
      Onko Minaareettitorinssa kamiina? En tärkoita ka - miinaa!

• Aki Karppinen

Asko Honkakorpi tekee kristillisiäkin rukouksia Mekkaan päin kääntyneenä, (kumartuen ja pitkällään matollaan tai paljaalla lattialla). mutta rymyää välillä liikaa jaloissa:-)
        Hänellekin olen jotain velkaa, ja vain tupakki ja tyhykki kelpaavat maksuksi hänelle siitä. Jos näette Asko kaupungilla tupakkatuskissa antakaa ilmaiseksi, muuten tulee turpiin Tapparan mailasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe