Yhteiskunnan syöpäläiset

Nämä ahneet susi- ja karhupelkurit märisevät ja ruikuttavat alvariinsa. Juopot ja laiskat punaniskat vinkuvat petojen kaameutta ja lypsävät yhteiskunnalta härskisti rahaa juopotteluunsa ja joutenoloonsa. Nämä keskimääräistä tyhmemmät loiseläimet pitävät elukoitaan irrallaan yhteisillä maillamme aiheuttaen liikenneonnettomuuksia ja suurta tuhoa luonnolle. Jokohan arvaatte, keistä mahtaa olla kysymys?

Ei tarvi olla kovinkaan fiksu, jotta hoksaa minun puhuvan nyt tyhmistä poronpurijoista.

4

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poroton-tonto

Poromiehet saa hoitaa porojansa minun puolesta ja kaikki sudet joutaa poistaa poronhoitoalueelta ja muualtakin, jos ne tulevat asutuksen piiriin ja alkavat haittaamaan ihmisen normaalia elämää.

• Luonnon ystävän (kuten minä) puolesta taas sudet saavat mässäillä poron, lampaan taikka rakkikoiran lihalla niin paljon kuin sielu sietää. Tulen aina juhlamielelle, kun sudet saavat raadellakseen vaikkapa poroja. Tällöin minulla on tapana valmistaa juhla-ateria ja eläytyä susien kanssa juhlatunnelmaan. Ruokajuomaksi sopii poromiehen kyyneleet kossun kera.

• Heh heh, piti tähän vielä lisätä, jotta minulla on pikku koirulini kanssa tosi hauskaa ajanvietettä käydessämme aina silloin tällöin Kuusamossa. Kun lauma poroja läsöttää tientukkeena, niin aukasen auton ikkunan ja annan koiran vähän haukahdella, taikka joskus päästän ulos autosta ajattaan, niin koko lauma menee hyvin herkästi paniikkiin. Sitä on tosi mukava katsella. Ja poroeinarin on turha tulla mulle viisastelemaan. Pitäköön elukkansa aidatulla alueella omalla tontillansa.

• suojelija

sudet niin ihania eläimiä.niitä tulee SUOJELLA SUOJELLA hyvät ystävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94