17v.ja eka kerta !

17ekakerta17

heips ! olen 17v. tyttö ja aloittamassa pian seksin. Kuinka luotettava kondomi on ? Mistä tiedän olisinko raskaana, kun kuukautiset tulevat muutenkin todella, todella epäsäännöllisesti ja harvoin :O en haluaisi käyttää e-pillereitä, mutta jos aloittaisin miten niitä tulisi käyttää? Kiitos vastauksista !

6

854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+15

Kondomi ehkäisee sukupuolitauteja mutta toki myös raskautta n.97%. Olisi hyvä jos olisit käynyt gynetologilla ennen ekaa kertaa. E pillerien käyttö ei ole pakollista

• 20+4

onko kuukautesi alkaneet vasta lähiaikoina esim. Vuosi tai kaksi sitten. Uskon että huomaat jos olet raskaana eikä testin tekemisestä ole haittaa.

• kannipaali

YLEENSÄ E PILLERIT HALLERIT MITÄ LIE VOISI KÄYTTÄÄ MUTTA MIUN MIELESTÄ MUISTA TÄÄ ON MUN MIELIPIDE ETTÄ EI TULISI KÄYTTÖÖN MUTTA VOIHA NIITÄ HEITTÄÄ HEDUTII AIN TUNNIN VÄLEI MUTTA MINÄ OLEN MIES ETTÄ OTAN AINAKIN TOLLASIS TILANTEIS TULISI KÄYTTÄÄ NIIT PILLEREIT JOSSE ON LÄÄKÄRIN KÄSKY KANNATTA E PILLEREIT SITTE SYYÄ

• kaalimato.com

Hei,
      Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta ja sitä tulee käyttää jos ei ole varma kumppanin terveydestä. Oikein käytettynä kondomina ehkäisyteho on 97 - 98 %. Kaikista varmin ehkäisy on käyttää ehkäisypillereitä ja kondomia yhtä aikaa. Sinun kannattaa varata aika gynekologilta ehkäisyasioiden keskustelua varten. Häneltä saat tietoa erilaisista ehkäisyvaihtoehdoista ja siitä kuinka niitä käytetään.

Terveisin
      Kaalimato.com

• Pallokala

"Mistä tiedän olisinko raskaana, kun kuukautiset tulevat muutenkin todella, todella epäsäännöllisesti ja harvoin :O"

Huonot lähtökuopat seksiin. Onnea nyt kuitenkin.

• Huolestu vasta sitten, jos kuukautisesi lakkaavat kokonaan. Sitten olet varmasti raskaana. Ja jos epäilet asiaa, tee testi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe