... mennä yksin? Olen parikymppinen kundi (ainakin toistaiseksi) "piilo"-bi, ja jonkun aikaa tehnyt mieli kokeilemaan "juttuja". Ongelma tulee kuitenkin siinä vastaan ettei tuttava tai kaveripiireissä ole ketään avoimesti homoja ja muutenkaan en haluaisi kavereiden tietävän, koska en ole ihan varma millainen vastaanotto olisi, pääasiallisesti varmaan ihan ok mutta en silti haluaisi kertoa, koska hävettää hieman.
No, mulle tuli sitten mieleen tällainen idea kuin homobaarit. PKS:l on ihan hyvä tarjonta homobaareissa käsittääkseni. Normaalisti käyn baareissa kavereiden kanssa, mutta homobaariin en haluaisi ketään kaveria pyytää mukaan koska sillon jäisin väistämättä nalkkiin. Yksin lähteminen baariin taas tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta.
Mitä neuvoisitte, kannattaisiko mennä yksin vaan sinne baariin, ja jos kyllä, niin olisiko ehdotuksia että mihin?
Tekisi mieli käydä homobaarissa, mutta kehaatko...
98
7068
Vastaukset
- ap
Ääh, typerä kirjoitusvirhe otsikossa, "kehtaako" tarkoitin. Varmaan ymmärsitte ilman korjausta mutta oon vaan näissä jutuissa joskus turhan pikkutarkka. :)
- 9+12
Kynnys on korkea ainoastaan ovella.. Heti kun rohkaistut sisälle, voit huomata että henki on lämmin ja vieraanvarainen. Kaikki ovat olleet joskus samassa tilanteessa. Muista, että "oman muurinsa kaatajalla" on kaikki tiet auki. Rohkeutta!
- emätin puikko
9+12 kirjoitti:
Kynnys on korkea ainoastaan ovella.. Heti kun rohkaistut sisälle, voit huomata että henki on lämmin ja vieraanvarainen. Kaikki ovat olleet joskus samassa tilanteessa. Muista, että "oman muurinsa kaatajalla" on kaikki tiet auki. Rohkeutta!
ota jo ovella kikkeli käteen kun astut sisään,ja ole kun et oliskaan...
heh heh heh hah hah haaa... - heheee
Siinä taitaa olla sellanen perinteinen örveltäjä-hetero, vai mitä? IIIsoilla caps locki päällä että vaikuttaa oiiikeiiin mahtipontiselta :D
- 17+4
heheee kirjoitti:
Siinä taitaa olla sellanen perinteinen örveltäjä-hetero, vai mitä? IIIsoilla caps locki päällä että vaikuttaa oiiikeiiin mahtipontiselta :D
Jaa täältä on poisteltu kommentteja niin että kommentit menee harakoille väärille nimimerkeille. Hauskoo se tämäkin tapa viettää iltoo...kirjootella suomi24 palstoloille kaikenlaist juttua.
- juujuuvaivainiin
Niin asiallisia ja suvaitsevaisia homot onjuu...hah..juujuu
- Ei tosihomo
juujuuvaivainiin kirjoitti:
Niin asiallisia ja suvaitsevaisia homot onjuu...hah..juujuu
Alottaja o bi. Homojen kauhistus. Pitää olla joko hetero tai homo, ei mikään bi. Näin ne tosihomot sanoo.
- JormaJormeliini
emätin puikko kirjoitti:
heh heh heh hah hah haaa...Jormatyyli??
- yääg
hui hai
- Joko tai oltava.
Ei tosihomo kirjoitti:
Alottaja o bi. Homojen kauhistus. Pitää olla joko hetero tai homo, ei mikään bi. Näin ne tosihomot sanoo.
Totta...
- ???
emätin puikko kirjoitti:
heh heh heh hah hah haaa...http://keskustelu.suomi24.fi/node/10562363
Mitä lesbo tekee homobaarissa? - piippolanvaari
jos jännittää mene vaan itse en ole homo mutta tunnen homoja ei ne päälle käy homoja on paljon ja ihan tavallisista asioista juttelee jopa hemmetin arkisistakin mitä itse ei tullu ajatelleeksi
- Hetsku
Ei tosihomo kirjoitti:
Piippareille kelpaa kaikki kaksijalkaiset.
Kanoista tikapuihin.. =) - Homotlestissään
9+12 kirjoitti:
Mielestäni on hyvä, että näille poikkeavasti suuntautuneille on omat kuppilansa. Mutta sitä en ymmärrä miksi nämä homahtavat äijät, yrittävät ahdistella tavallista hetero miestä ja normaaleissa ravintoloissa. Pahimmasa tapauksessa ei auta, vaikka vaimo olisi mukana !
Luulisi puheen auttavan kun sanotaan, ettei kiinnosta ja lisäksi en todellakaan ole mikään pieni ja heiveröinen.
Kerran olen joutunut turvautumaan väkivaltaan kun pinna paloi, homppelin kähmimisiin. Uskoi kun täräytin ilmat pihalle. Ihme väkeä nämä homppelit, toivoisin heidän pysyvän lestissään ja kunnioittavan muita ihmisiä. Ei muuta kun menette kaltaisienne kanssa samoihin kuppiloihin, ettekä häiritse meitä normaalimpia.
- Mike111
Mulla sama juttu. Oon joskus käynyt erilaisilla seurueilla gaybaareissa, mutta oon ajatellut mennä ihan yksin kokeilemaan. Osaks ihan siitä syystä, että silloin voi olla paljon vapautuneemmin. Tietty pelottaa, että tulee tuttuja vastaan siellä..
- jsnvkmm
Kertominen helpottaa, ei tartte salailla ja voi puhua ihastuksista ja treffeistä vapaasti kavereille :) Plus tietysti pyytää heitä mukaan homobaariin. Itse olin ihan kipsissä kun piti kertoa, mutta kaikki ottivat asian hyvin ja taisin itse olla se, joka tekee asiasta isomman kuin se onkaan :D
Mutta voit tietty kokeilla käydä itseksesikin baarissa, kyllä monet pyörivät baareissa yksin, ja vaikka itsekin menisin sinne yhdessä kavereiden kanssa, hävitän heidät jossain vaiheessa ja pyörin siis yksin :D Seuraa ainakin saa helpommin, jos on yksin :) - zemiiii
Mee vaan iteksesi reippaasti. Päätä vaikka etukäteen että poikkeat "parilla" ja lähdet pois, eli ettei ole etukäteen sellainen olo että tulin yksin baariin viettämään koko pitkän illan. Etkä muutenkaan luo liian suuria odotuksia. Näin ei sitten jännitäkään niin paljon etukäteen tai tule pettymyksiä.
Jos yksin olo oudoksuttaa niin pelaa välillä vaikka rahapelejä, että on muka jotain tekemistä ettei se yksinolo korostu jos vaan istuisit iteksesi pöydässä yksinäisen näköisenä. Kun tilaan juoman, jää hetkeksi baaritiskille siemailemaan juomaa ja jos tiskillä porukkaa niin avaa kevyttä keskustelua.
Turha niitä heterokavereita sinne raahata, varsinkin jos seuraa etsit.
Kyllä se siitä! - uskaltaako
En osaa neuvoa mitään tiettyä baaria johon mennä, kun et kertonut asuinpaikkaasikaan :) Mutta mulla on melkein sama tilanne, tosin kaverini tietävät kyllä homoudesta, mutta eivät oikeen innostu homobaariin lähtemisestä. Haluaisin kuitenkin nähdä millainen meno siellä olisi, mutta yksin kynnys lähteä on korkea. Olen huomannut, että täällä palstalla on aika paljon ihmisiä, joilla on tämä sama ongelma, ja että kaikkia aina rohkaistaan lähtemään yksinkin. Ehkä sitä joku kerta uskaltaa :D
- bissex
Luulisin, että helpointa on aloittaa DTM:stä, jossa käy paljon ihan perusheteroitakin. Sinne meneminen ei varmasti olisi niin suuri kynnyskysymys. :)
Itse olen ollut wanhassa DTM:ssä pari kertaa pienellä porukalla (naispuolisten kavereiden kanssa), mutta nyt olisi tarkoitus mennä joku kerta ihan yksin katsastamaan tarjonta. ;) - bi sinkku
olen bi nainen helsigistä olen käynyt homo baarissa en häpeä sitä että olen käynyt ole oma itsesi
- sick nancy
ja jos hirveästi jännittää,niin ota joku tyylikäs tyttöystävä mukaan.paras tapa on kuitenkin tutustua baarimikkoon,ne kun tietää kehen kannattaa tutustua ja kehen ei.baarimikko voi jopa auttaa sut johonkin pöytään,kun kerrot tilanteesi.
- Hetero mutta rehti
Taas yksi vedätysposti...oikeat homppelipojat ei tämmösiä kysele.
- --------------------
Tiedätkin varmaan etteivät oikeat homot pidä bisseistä. Sinulle oikea seuranhaku kanava on esim. iskuri treffit joista löydät seksiä vailla olevia bi ja heteromiehiä. Lisäksi jos sinä menet homobaariin etsimään seuraa niin sitten olet homon maineessa mistä voi olla harmia jos vaikka naiset rupeavatkin kiinnostamaan. Homon maine voi olla taakka joka sulkee monia ovia. Mieti tarkkaan haluatko että sinut tunnetaan tulevaisuudessa homona.
- hui hai
fittu älä ala
- ma7777
Tuosta tuli mieleeni käynti homobaarissa likkakaverini kaa Kölnissä.
Asuttiin sillon siellä, ja päätettiin, ettei mennä ihan lähikuppilaan kerrankaan. Oltiin juotu muutama olut. Sit jatkettiin matkaan ja päädyttiin paikalliseen homobaariin, jota emme silloin tienneet.
No siellähän oli vaikka mitä,. Juotiin siinä olutta, ja todettiin, että meitä kaikki tuijottaa. Ei me tajuttu, miksi.
Ilmapiiri oli outoa.
Varmaankin tutkailivat kumpi oli poika. No juotiin vielä yhdet olut, kun ruvettiin tosissaa katsomaan seurakuntaa, minkä ymärille olimme joutuneet.
Homobaariin. Huomasimme......
Mutta onneksi puhuimme suomea ja meni mokailun piikkiin.
Ei varmaankaan ole pahaa mennä gaybaariin, jos mekin sieltä ulos selvisimme heteroina. Neuvon keskittämään ajatuksesi ja halusi naiseen...
ei homoparilla ole tulevaisuutta!!!!- Simpukkamiehet
Vähän niinkuin Poliisiopistoissa The Oyster Bar jossa kundit nahkalippikset päässä joras keskenää.Jostain syystä nää sekoitetaan sukkahousuja käyttävään mieheen...outoa..
- Tapahtui kerran....
Kannattaa mennä sitten firman autolla, jossa on yhteystiedot teipattuna kylkiin. Muista pysäköidä se ihan homoväärin ja odota seuraavaa työpäivää. Joku on sitten ottanut yhteyttä pomoosi ja kertonut, kuinka jätit autosi siihen viereisen porttikongin eteen ja marssit kiireellä homobaariin. Viihdyit siellä pitkän illan, mutta yrität sitten paniikissa selittää duunissa, kuinka olit menossa junalle jotain vastaan etkä löytänyt parkkipaikkaa rautatieasemalta ja jätit auton reilusti kauemmaksi poiketen vain hetkeksi baariin, jonka et tiennyt olevan homobaari......
- Tapahtui kerran....
Sitten sössötät jotain ruotsiksi ja alat esitellä suomen Euroviisukappaletta 2012, ja vedät turpaan sitä suomalaisjunttia, joka sanoo sen olevan ruotsihomojen kappale!
- Joskus käynyt
Jos haluat katsella paikkoja kaikessa rauhassa, mene seuralaisen kanssa. Jos taas tahdot että joku lähestyy sinua, niin mene yksin. Joskus pääkaupunkiseudun homobaareissa käyneenä minua ei juuri kukaan lähestynyt, kun olin seuralaisen kanssa, ja sehän sopi minulle. Olin silloin kiinnostunut lähinnä menevästä bilemusiikista ja siitä ettei suuremmin kukaan örvellä. Homobaareissahan harvemmin örvelletään :) Ja kun taas olin yksikseni, kun seuralainen oli muualla, niin tuli joskus joku juttelemaankin.
Seuranhakijat menevät h-baareihin luultavasti enimmäkseen yksin, ja bilettäjät varmaankin suureksi osaksi seuralaisen kanssa. Homobaarit voivat olla ujoille seinäruusuille pk-seudulla todella yksinäisiä paikkoja, joten rentous ja rohkeus on suuri apu. Sellaista ominaisuutta sitten vain kehittämään, jos ei ole, niin baarissakin on hauskempaa. - huhhuh...
Yleensä homot alkoholisoituvat ja turvautuvat huumeisiin, kun eivät muuten kestä sitä elämää. Jossain vaiheessa monet yrittävät sitten itsemurhaa. Kannattaako uskotella itselleen että on homo, tai ruokkia sitä, tai edes miettiä että lähtee sille tielle.
- Kokemusta löytyy
Kyllä se siitä,kun muistat rasvata aukkosi valmiiksi illan koitoksiin.Muuten tunnelma latistuu välittömästi,kun peppu panon aika lähenee ja sinä sähellät voiteesi kanssa.Toinen asia,että missään nimessä ei saa käydä heti toisen intiimialueille käsiksi,siitä harvat pitävät.Kyllä se hyvin menee ja kohta sulla on monta kivaa kundia,jotka ottavat sut ihan missä asennossa tahdot.Ex Kaverini on homo ja hän kertoi näitä juttujaan,jäi jotain mieleen.Harrasti siis vain irtosuhteita,vakituista homokumppania hän ei halunnut ja käsittääkseni moni haluaa elää juurikin vapaana,kokeillen eri juttuja eri homojen kanssa.
Valitettavasti me heitimme sen porukasta,kun mokoma perverssi sitten alkoi meitä,parhaita ystäviään,hipelöimään saunaillassa.Lupasi lopettaa,mutta yksissä bileissä hän sitten kävi naimisissa olevan kaverini vehkeisiin kiinni,kun hän nukkui.Tuli siinä Pasi homolle pata kipeäksi.Kummallista toimintaa,kun jokainen meistä on hetero!
Ei tarvitse enää meidän piiriin tunkea ja tuon tapauksen takia,en enää päästä homoja lähelleni.Aina homot sanovat,ettei heterot kiinnosta,mutta miten sitten näin pääsi tapahtumaan,en tiedä.En silti vihaa hinureita,pysyn vain heistä kaukana. - psykiatri
Olet nuori vielä ja seksuaalisuutesi kehittyy. Iässäsi on mahdotonta itse tunnistaa omaa syvintä suutautuneisuutta. Tuntemus, että olisit mahdollisesti homoseksuaali, voi olla kiinnittymä jostakin varhaisnuoruuden kokemuksesta, esim vanhemman samaa sukupuolta olevan henkilön vihjailevasta käytöksestä tms. . Monella nuorella seurustelu ja läheisyyskokemukset vastakkaisen sukupuolen kanssa saattavat pitkittyä, jolloin homoseksuaalinen kiinnittymä voi jäädä pitkäsi aikaa dominoivaksi. Suosittelisin olemaan varovainen antamaan itseäsi alttiiksi homoseksuaalisille vaikutteille ja suosittelisin hakemaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen oman identiteettisi testaamiseksi ja selvittämiseksi.
- sinäsiis.
Taitaa olla pojalla nyt toiset pojat mielessä ja siinä ei neuvot auta.
Nämä on sellaisia asioita joihin ulkopuolinen harvoin pystyy vaikuttamaan.
- voihan kauheus
Mitä ihmeellistä tuossa koko asiassa edes on että menet jonnekkin julkisiin valvottuihin tiloihin? Ja muutenkin nykyään kaikki on homoja.
Se olisi eri asia jos olisit menossa johonkin syrjäkadun aidosti vaaralliseen sekopää baariin jossa on omat epämiellyttävät ja ehkäpä jopa rikolliset vakkarinsa. - Jeesustelija
Syntiä se on
- JK
MENE YKSIN
- Tyttö18
Kaappi kundi: Voisin melkein lähteä seuraksesi, itse olen myös bi, tosin tyttö, mutta minuakin on jo pidemmän aikaa kiinnostanut lähteä katsomaan mikä meininki homo/biseksuaaleille/lesboille suunnatuissa baareissa on...
- Helvetistä..
Eräs evankelista kävi unissa 30 yönä Taivaassa ja Helvetissä, Jeesuksen kanssa. Kertoi Helvetistä, että onneksi oli vain valveuni, vaikka jalat käryskin (ei vielä patojen laakso) vähän siellä, demonien saadessa kiusata muutaman minuutin ekana yönä, että sai tuntumaa lievimmästä paikkaa, mutta asiaan..siellä ahtauden (muutamia neliö km.jä) ja pimeyden keskeltä löytyy kuumin paikka, joka on tulijärvi.
Tästä tulijärvestä (johon joutuu luopiot, viattomien eksyttäjät, väärät profeetat, murhaajat jne. Herran silmissä kovimmat syntiset) laskee (2m korkea, 2m leveä) joki, jossa laava virtaa, johon on sekoitettu jotakin nestettä ja tässä joessa lojuvat homot käsistään kahlittuina vieri vieressä penkkaa vasten, eikä siitä pääse pois hetkeksikään, milloinkaan siis enää.
Tulella voi leikkiä maan päällä, mutta ei enää Helvetissä.
- Jeesus Kristus - tosikertomus
Helvetistä.. kirjoitti:
Eräs evankelista kävi unissa 30 yönä Taivaassa ja Helvetissä, Jeesuksen kanssa. Kertoi Helvetistä, että onneksi oli vain valveuni, vaikka jalat käryskin (ei vielä patojen laakso) vähän siellä, demonien saadessa kiusata muutaman minuutin ekana yönä, että sai tuntumaa lievimmästä paikkaa, mutta asiaan..siellä ahtauden (muutamia neliö km.jä) ja pimeyden keskeltä löytyy kuumin paikka, joka on tulijärvi.
Tästä tulijärvestä (johon joutuu luopiot, viattomien eksyttäjät, väärät profeetat, murhaajat jne. Herran silmissä kovimmat syntiset) laskee (2m korkea, 2m leveä) joki, jossa laava virtaa, johon on sekoitettu jotakin nestettä ja tässä joessa lojuvat homot käsistään kahlittuina vieri vieressä penkkaa vasten, eikä siitä pääse pois hetkeksikään, milloinkaan siis enää.
- Jeesus KristusMary K. Baxter kävi Helvetissä 40 kertaa öisin. Homoista ei tässä kohtaa Helvetissä mainita, mutta noituudesta hyvin paljon ja Demoneista, unohtamatta Jeeuksen synneistä puhdistavaa sovintoverta:
http://spiritlessons.com/documents/a_divine_revelation_of_hell/Finnish_A_Divine_Revelation_Of_Hell.htm - Fellu23
Helvetistä.. kirjoitti:
- Jeesus KristusHelekutti soikoon, ko pistää suoraan sanottuna "vihaksi" ihmiset, jotka yrittää syyllistää ja pelotella toisia uskonnolla. Itsellä on uskonnollinen "kasvatus" ja
joutui lapsesta asti kuuntelemaan hölynpölyn puheita taivaasta ja helvetistä.. on se kyllä hyvä keino pelotella lapsia niin, että hyvä jos iltaisin uskalsi nukkumaan mennä.
On kyllä tuolla "profeetalla" ollut vilkas mielikuvitus. Tuollaisilla puheillahan on nimenomaan tarkoituksena manipuloida muita.. Unia voi nyt nähdä vaikka lentävästä puukengästä jonka sisällä asuu pinkki peikko. Se ei silti tee niitä yhtään todellisemmiksi, jos joku itseään "profeetaksi" nimittävä jotain sanoo nähneensä. Suoraan sanottuna uskonto sekoittaa monen ihmisen pään.
Ja mitä koko keskusteluketjun aloittajaan tulee, minun mielestäni voisi tehdä hyvääkin lähteä itse sinne homobaariin. Helpompi tutustua uusiin ihmisiin ja parhaimmillaan voit tutustua johonkuhun jonka kanssa juttu pitenee etemmällekin. :) Itse olen välillä selvinpäin ja yksin normibaareissa pyöriessäni huomannut, että vieraat ihmiset lähestyvät ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Samaa tekevät varmaan homobaareissakin, jos sinne yksin uskaltaudut. :) Tsemppiä vaan, noin muutenkin elämääsi. :) - joosuap
Helvetistä.. kirjoitti:
- Jeesus KristusEi Jeesus ole ikinä kertonut noin. Hullut näkevät mitä näkevät, mutta Jeesus ei ole puhunt laavajoesta, jossa on jotain nesteitä ja homoja penkalla. Revit siis omia teorioitasi ja väität niitä Jessen sanoiksi -tuo jos joku on rienaamista ja syntiä.
- -Lobotomia-
Mäki voisin tulla,oon myös 18v tyttö jolla on pelkkii hetskukavereita. Ois kiva käydä jossain mutten ihan yksinkää jaksais lähtee.. Tehäänkö tästä ihan ryhmäturistimatka :DD
- hienous
kyllä minä tiedän miten nämä hommat menee
- rohkeasti vain
Älä turhia jännitä. Kyllä itsekin muistan elävästi, kun aika monta kertaa kuljin kapakan ohi, ennen kuin lopulta uskaltauduin menemään sisään. Kyllä kaikilla on siinä aluksi sellainen kynnys ja jännitys. Sisälle kerran päästyäsi jännitys kyllä laantuu. Tilanne baarin sisällä on kovin erilainen kuin kadulla, sillä toisin kuin yleinen tila, homobaari on homonormatiivista aluetta, jossa henkilöiden oletetaan lähtökohtaisesti olevan kiinnostuneita samasta sukupuolesta. Tuo ketjussa mainittu DTM on nykyisin homobaari vain kerran kuukaudessa, jolloin siellä järjestetään vain miesten ilta. Hercules on homobaarina aidompi. Sen etu on myös se, että varsinkin alkuillasta siellä istuu paljon ihmisiä yksin hörppimässä juomiaan, joten et todellakaan erotu joukosta.
- miksi kynnys?
Heti ovella repäise paita auki, jotta napit lentää ja karjaise: "Molen homo!"
Katso vain niitä, jotka lähestyvät, heistä ne, joilla on ranteet sievästi mutkalla ja kävelytyyli suoraan catwalkilta, on se viehko joukko, josta löydät mieleisesi. Helppoa, eikö?
Menestyksekästä hippailua. - aitohomo
otat suihin vain pöydän alla. voit olla kontallaan koko illan.
- naistenmies2
Onko homous normaalia?
- heteromi
Ei ole, se on SAIRAUS !
- ...
No ei ole normaalia.
- ..S...
heteromi kirjoitti:
Ei ole, se on SAIRAUS !
Ai luuletko,että homous on sairautta?Vastaukseni ei ole totta,koska se homoudeksi tullut näin syntyksi.Mielestäni ei ole sairautta sitä kun tapahtuu vain ohjaa joko samaa sukupuoleen tai ainoastaan heteroon.Ei ole pelottava juttu vaan kiinnotuksen reaktiota siihen ihmiseen joko naiseen tai mieheen.En sanoisi koskaan "homous on sairautta".Mitä sitten jos haluaisi heterona vaikka ei toimisi suhteen kanssa eikä tunteen mukaan oikein "kadonnut" noin vaan.Toki saa olla heterona vaan hetero paitsi ei kukaan pakottaa homoksi.Tiedät itse mihin kiinnostukseesi varmemnnin suuntautumisestaan.Bi tarkoittaa on eli kiinnostus mieheen sekä naisiin.Minulla ei ole mitään vastaan jos kaverini tai ystäväni bi,lesbo tai homo,mutta ihan samaa.Olen edelleen ystävänä kyllä heidän kanssaan.Arvostan ihmisiä mitä he ovat tai mikä he sitten on.Olin itse bi ja käynyt homobaareissa,mutta ei ole hävettävä minullakin.Vaikka olisi homo tai bi tai lesbo että kutenkin hyväksyttävä asian.Ollaan ihmisiä yhä ihmiset ja erilaisia olemme.
- pumpitipum
jos sinulla on liian pieni muna, niin elä edes ajattele menemistä sinne on "kokemusta" eikun penispumppua harrastamaan.
- Jimmyfi
Eikun vaan rohkeasti baariin. eihän sieltä tarvii heti ekalla kerralla hommata hoitoo vaan tarkastaa minkälaista ihmistä siellä on jne. JOS käy tuuri että löytyy joku niin eikun vaan koittamaan ja jos ei oo oma juttu ni mikäs siinä, ja jos alkaa kiinnostaa ni eiku avan uudestaan :)
ja hyvät ystävät erottaa huonoista, on se miten ne reagoi sun kertomiin juttuihin. ja BI seksuaalisuus minusta ei ole kyllä mikään "kertomisen arvonen" juttu kun melkein kaikki on BI :D mutta jos alkaa miehet tosiaan kiinnostamaan sillon ne oikeat ystävät selviää.- akka-hki
"melkein kaikki on BI" No ei todellakaan ole! Suurin osa on kyllä varmasti ihan heteroita. Tunnen muutamia biseksuaaleja kyllä itsekin, mutta suurin osa läheisistä ystävistäni on tosiaan heteroita. Jos he olisivat jotain muuta, niin olettaisin heidän kertoneen sen, koska meillä on aika avoin ilmapiiri!
Aloittajalle: olen itse hetero enkä ole koskaan homobaareissa käynyt, mutta muuten käyn useinkin baareissa yksin. Ei siinä ole mitään kummallista, menet tosiaan vaikka ottamaan muutaman ja tutustut paikkaan. Ei se varmasti sen kummempi paikka ole kuin "tavallisetkaan" baarit.
- Käynytjoskusnoissaki
Baari se on vaan ja todennäköisesti saat olla ihan rauhassa jos et itse mene juttelemaan ihmislle. Ei noissa sen kummempia. Ja juu, kyllä ainakin Mansstreetillä on kelpo örvellystä joskus ollut.
- En ole pervo
Ai että pitäis mennä "homobaariin" Oksettaa jo pelkkä koko ajatus.
- Entinen kävijä-
Kävin kauan sitten homobaarissa. Silloin oli sellanen meininki, että pääsalin edustalla oli vastassa uuden tulokkaan korkkaajat. Eli jos oli joku uusi nuori ja hyvännäköinen kundi, niin lähes heti tultiin juttelemaan, ennenkuin joku toinen kerkee. Ne oli yleensä sellasia tyyppejä, että ne eivät seurustelleet pitkään kenenkään kanssa. Tai, oliko syynä sitten se, että olivat jotenkin ylipersoonallisia pinnallisuuksia? Sitten kun tämä uusi keltanokka lähti useamman kilpakosian mukaan, hän oli muitten silmissä jakorasia, eikä hänen seura enää kelvannut kenellekkään. Ja ahistus ja dokaaminen alkoi. Moni gay ei haluakkaa mitään syvällistä seurustelusuhdetta ja moni pettyy kovasti, jos on hakemassa sitä oikeaa unelmien prinssiä.
- PunahilkkaPunahil..
Kato tv5 ma-ti klo 20.30 Pikku-Britannia. Siinä on punaisissa lateksiasuissa pulska kylän ainut homo. Ihana tyyppi. Jos olet pulska, niin laita samanlainen asu päällesi DTM:n tai herkulessiin. Kyllä sulla on vientiä :)
Itse olen vartti tyttö. Eli siis en tiedä olenko lesbo vai bi. Alkuun kaapista ulos tuleminen oli vähän hankalaa, mut toisaalt lhäes jokane hyväksyy sellasen ku on. Ei väliä kummast sukupuolest tykkäät, minkä värine oot jne. Ne ihmiset jotka hyväksyy, tajuaa et ollaa vaa ihmisiä ja eletään vaan kerran.
- autsis,,
Selvitä ens oletko b-homo, sit jos olet niin menet,, kokeilut voi tehdä,, mut homon elämä on vaikeaa,, ja kaikki sen tietää.
- Epäröimätön.
Voi voi näitä juttuja. itse olin just hiljattain setabileissä. Olen täysin homoseksuaali ja sinut itseni kanssa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja mene käymään ja katsomassa millasta on :) Kokemuksesta sanon että aivan mukavaa porukkaa sellasissa on :)
- hanurin soittaja
Ei ku hanuri soimaan jo kynnyksellä niin kyllä on vientiä
ehottaisin säkkijärven polkkaa. - Tytsykkä22
Hei mulla on sulle idea :) Pyydä joku tyttö messiin. Jos ei kellekkää naispuoliselle kaverille/tutulle haluu kertoo ni laita tyylii täälä "treffihaku" jossa jo heti kerrot mikä on idea. Varmasti joku lähtis sun messiin. Pari kärpästä yhdellä iskulla.. tutustut uuteen tyyppiin ja otat askeleen että näytät kasvoit omana ittenäs tälle uudelle tutulle, plus pääset ekaa kertaa sinne homobaariin ja sulla on vähän niinku tukihenkilö messis :D
Toimiskoha? ehkä hienompi ajatus ku mitä sit ite toteutettuna :P ite voisin ainaki lähtee jonku turva avecina :)- gay eli hilpeä
Tuo on todella alentavaa laittaa noita helvetin hymiöitä joka paikkaan. Ihan kuin oletat että viestin lukija tarvii jotain piristystä kokoajan tai ei muuten kykene lukemaan viestiäsi.
Samaa on live elämän keskusteluun lisätty pakonomainen hymy ja jatkuva kikatus. Kyllä minä ainakin pystyn ihmisten kanssa juttelemaan ilman tuota tekopirteää iloisuutta.
Sinulle tytsykkä voin neuvoa ainoastaan sen että mene vaikka hoitoon kun kerta hymyilyttää.
- sieluntoveri
Minun mielestä siinä ei ole mitään hävittävää mennä yksin homobaariin. Siitä vaan ;) Kerranhan me tässä maailmassa eletään.
- sieluntoveri
Homobaareja löytyy myös Tampereella. Kannattaa käydä vilkaisemassa niitäkin ;) Itse suosittelen Tamperetta heti Helsingin jälkeen.
- Jartsa
Jep!
Kyllä homobaariin voi yksinkin mennä, ei me homot, niin pahoja olla.
Itse käyn tuossa nalle pubissa joskus ja yleensä yksin, mutta on täällä tää dtm esi merkiksi.
Siellä voi jakaa ajatuksia kuten muissakin baareissa ja pubeissa.
No siitä se lähtee ja voi löytyä joku mukava kaverikin jonkakanssa juttu sujuu ja ehkäpä enemmänkin. d;-D Minua pelottaa myös samalla tavalla kuin sinua tehdä tämä mitä kirjoitan nyt..
Voi olla että tää jeesaa meitä molempia ;)
Tee just niinkuin itse haluat.. Älä vittu jää hihnalle makaamaan, jokainen ihminen on erinlainen. Harvemmat tippuu tai varsinkaan hyppää pois massatuotannon liukuhihnalta.
Mä hyppäsin just äskettäin kans, ja voin sanoo että jos mä oisin siellä Baarissa ja näkisin sut tulevan sinne yksin niin en todellakaan kattois sitä huonona asiana.. Enpä tiedä kummone baari on kyseessä, enkä tiedä homobaareista juurikaan mitään mutta näin itseni jo tiskillä :D
Noh ainakin kirjoitin tähän ku tuli sellane olo ett jotai oli pakko kirjoittaa..- huomauttaja.
homoseksuaalisuushan on mielisairaus joten kehoitan sinua ottamaan yhteyttä psykiatriin ensi tilassa. Ehkä sinä olet vielä eheytettävissä.
- Jozzu
Huomauttajalle vaan kommenttina että tuollasiet kommentit tarkoittaa sitä ettet itse ole edes sukukypsä!! Hoh hoh......no joo asisaan. Omasta kokemuksesta vaan tuli sellanen tarina mieleen että veljeni ysätävä vei minut "kulttuuri kierrokselle" DTM:ään vaikka olen täysin hetero...olin aluksi ihan jäässä että voinko edes mennä wc:hen ilman että naiset hyökkää kimppuuni.Uskomatonta kyllä mutta meininki oli todella rento vaikkakin porukka oli värikästä :) Todella hienoa että tuollaisiakin paikkoja on olemassa!! ja veikkaan ettet kovin kauan joudu yksin olemaankaan!! Tsemppiä ja älä välitä noista tyhjänpäiväisistä viesteistä...se vaan viestittää ihmisten kateudesta!! kiitos ja mukavaa päivää!!!
- Gaymies -59
Mä olen mahtava machomies ja haluian kaltaistasi nuorta kollia. Tule mun kanssa Herculekseen. Tanssitaan siellä yhdessä. Sitten vien sut kotiini ja rakastelen sua raivoisasti koko yön!
- Bi-tulkku
"Mitä neuvoisitte, kannattaisiko mennä yksin vaan sinne baariin, ja jos kyllä, niin olisiko ehdotuksia että mihin? "
Ihan samalla tavalla siellä hommat menee ku streittipaikoissakin.
Ehkä pikkusen nopeemmalla sykkeellä kenties.
Se hyvä puoli homppelipaikoissa on, että siellä miehet tarjoaa mielellään juotavia toisille miehille.
Huono puoli tosin on, että nämä tarjoavat tapaukset eivät välttämättä ole ihan niitä siloposkisimpia poikia enään :-)
Valitettavasti g-paikoissa ei voi välttyä kuulemasta naisten kälätystä.
Jostain syystä nuoret naiset tunkee homomestoihin kälättämään ihan yhtä lailla kuin tavallisiinkin ravintoloihin.
Ja tarkoitan nyt heteronaisia.
Niitä on joka paikassa.
Vaikka paikka olisikin miehille suunnattu, tai suuntautunut.- Jozzu
no voi helkkari....ompas avointa ja reilua...että heteroitakin syrjitään!!! etenkin naisia!!! mikään kelpaa..prkl
- Big G
Big Gay
Hattuuks te omitte mestanne ,,alottaja on bi eikä ns homo.
Siis mestoissanne ei heteroita suvaita,eikä naisia,,onks tää jotai hetero syrjintää????- hoituri78
DTM on hyvin heteroystävällinen homobaari, illasta riippuen ellei siellä ole joko naisten tai miesten iltaa erikseen juuri silloin.
Menet vaan ykkösissäsi hyvältä tuoksuen ilman ennakkoluuloja sisään ja muistat flirttailla katseella etkä käännä päätä pois kun joku katsoo. Naisten bileet siellä saattavat äityä aika ronskiksikin mutta miesten illoissa on tietääkseni vähän rauhallisempi meno. Ehdottaisin käyntiä siellä keskellä viikkoa joku ilta. Niin ja sinne voi ottaa myös ystävän mukaan
:) tsemppiä - ...
HYI!!!!
- kgfykfthut
älä dissaa homot on just kovii
- kyllästynyt2
Sen luulisi olevan helppoa, sen kun menet sinne niin eiköhän se siitä etene. Itse olen parikymppinen homo, mutta olen vain kerran käynyt homobaarissa, ja se riitti minulle. Inhoan tätä "homokulttuuria", yhden yön jutut on aivan liian yleisiä, ja muutenkin ulkonäkökeskeisyys ja pinnallisuus. Itse baarien osalta kyllä stereotypiat pitävät homojen osalta paikkaansa. Onneksi on meitä muitakin, ketkä voivat vaan halveksua noita muita pinnallisia homoja.
- God bless
Sateenkaarimessu sun paikka? Mutta jos ei ole uskishomo niin oman paikan löytäminen baarin ulkopuolelta voi olla haastavaa.
- ei hele!
lopettakaa suomalaiset nuo tuhkaluukku meiningit HOMOUS ON SAIRAUS!! ja vakava!!!!!! menkää hoitoon!
- ju$tnii
Yhdyn edelliseen..Eli hoitoa vaan sairaille.
- Jozzu
Sairaanhoitajana olen miettinyt että homous on oikeastaan ainut "sairaus" mihin ei vaan ole keksitty lääkettä, ei hoitomuotoja tai laitoshoitoa....JÄNNÄ JUTTU!!!!
- Luzmut
Jozzu kirjoitti:
Sairaanhoitajana olen miettinyt että homous on oikeastaan ainut "sairaus" mihin ei vaan ole keksitty lääkettä, ei hoitomuotoja tai laitoshoitoa....JÄNNÄ JUTTU!!!!
Eikä varmaan keksitäkkään jos hoitoalan ihmiset on tuollaisia kuin sinä, ihmetellään vaan että on se jännä. Voisitte tehdä työnne niin parannuskin ehkä joskus saataisiin valmiiksi.
- Nöyrä mies :-)
Niin, homoushan on "sairaus" Neuvoisin sinua nuori mies menemään "ammatti ihmisen" juttusille, ja selvittämään mikä on johtanut siihen että olet kiinnostunut seksuaalisesti samasta sukupuolesta!!! Mies, ja nainen
- Justjust
Nöyrämies, opettelisit kirjoittamaan. Jos edes voi mieheksi sanoa, tekstityylistä päätellen trollaava 15v. poika.
- ei sille voi mitään
Olen itsekkin täysin samaa mieltä paitsi noista Jumala puheista ja myöskin suvaitsevaisuus on hyvä asia eikä homoista kellekkään mitään harmia ole.
Jos jollain on syöpä niin ethän varmaan mene syyttelemään sellaista henkilöä?
Jos joku on pyörätuolissa niin luuletko että hän ei mieluummin kävelisi?
Älä syyttele tuollaisesta asiasta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144