Hiivalääkkeen hinta

Milli24

Voiko pitää paikkaansa, että diflucan niminen hiivatulehduslääke maksaa ilman reseptiä 18,38 euroa ja reseptillä vaan 2,69?! Siis pakkaus, jossa on yksi tabletti. Koitin etsiä netistä hintaa tälle lääkkeelle ja löysin vähän ristiriitaista tietoa. Tuossakin linkissä on täsmälleen sama tuote mutta kaksi ihan eri hintaa?

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/alphabetproductlist.aspx?letter=d&group=DIFLUCAN

Kannattaako siis käydä arvauskeskuksesta pyytämässä resepti että säästää 16 euroa??

5

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinta

Voi pitää paikkaansa, reseptilääke kun on peruskorvattava; reseptitön ei.
      Jos kotikunnassasi ei peritä terveyskeskusmaksua, reseptilääke tulee joo edullisemmaksi, mutta eikö se peritä joka paikassa? Ja pelkällä apteekkikäynnillä varmaan selviää nopeammin.

• Ei_trokareilta

Miksi ostaa ulkomailta (kökkö konekäännös paljastaa) kun ei ole mitään takeita mitä sieltä tulee. Rahatkin voi mennä hukkaan kun tulli pysäyttää lääkkeet (vaikka olisikin reseptivapaa). Varminta ostaa lähiapteekista, tietää ainakin mitä saa. Ei näiltä lääketrokareilta kannata ostaa mitään.

• hfhfdhhfdh

Jos tulehdus on ensimmäinen, arvauskeskuksessa tai gynellä pitäisi käydä joka tapauksessa. Tulehdus on varmistettava hiivaksi.

• MatiasOskari

Siellä on taas joku liisa googlen ihmemaassa.

• iuyuguklghygy

Mitä joku mies tekee naistentautien palstalla ja vieläpä selailee ikivanhoja viestejä.

Onko sinulle yllätys että jotkut etsii vaikkapa lääkkeiden hintoja netistä ja vertailee niitä. Menetkö itse apteekkiin ja kyselet farmaseutilta hintavaihtoehtoja?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe