Kun kuvaa voi kääntää ihan miten päin vain, niin voiko kännykällä kuvattua videota kääntää oikein päin ja miten se tapahtuu?
Videon kääntäminen oikein päin...
12
12071
Vastaukset
- päälläseisoja
Matkustamalla Australiaan.
- Avidemux
Avidemux ohjelmalla onnistuu.
http://avidemux.berlios.de/ - löytyywindowsista
Avaa video Windows Liven elokuvatyökalulla. Painikkeesta Käännä vasemmalle 90 tai Käännä oikealle 90. Tilanteesta riippuen, kummin päin...
- elokuvatyökalu
Löytyykö elokuvatyökalu Windows 8. Seiskasta löytyi ja kääntäminen onnistui mutta tuli uusi ongelma. Tiedostosta ohjelma teki projektin jonka koko oli kohtuullinen mutta lopullinen versio liian iso sähköpostissa lähetettäväksi. Projektitallenne menis sähköpostissa mutta aukeeko se vastaanottajan konella ?
elokuvatyökalu kirjoitti:
Löytyykö elokuvatyökalu Windows 8. Seiskasta löytyi ja kääntäminen onnistui mutta tuli uusi ongelma. Tiedostosta ohjelma teki projektin jonka koko oli kohtuullinen mutta lopullinen versio liian iso sähköpostissa lähetettäväksi. Projektitallenne menis sähköpostissa mutta aukeeko se vastaanottajan konella ?
"Projektitallenne menis sähköpostissa mutta aukeeko se vastaanottajan konella ? "
Ei, kyllä siitä pitää tehdä ihan normaali Mpeg-4 videotiedosto. Luonnollisesti video puretaan, käännetään ja pakataan uudestaan kun tällaista muutosta tehdään- ExNörtti
Itse ainaki kiitos sanon, koska en oo ikinä huomana tuollaista, nyt sain itteki kiännetty videon vaaka tason =)
- potuttaa1
on.se kumma, että ee tuota kuvankääntöä oo koneessa, nykytekniikalla, vaikka mitä, mutta ee tuota.
- imtres
mää, suurest, ihmettelen, ettäs kukaa ee ossoo neuvoo, kysyppä vaikka nykynuorisilt, niin järkevää ohjee ee tuu, enkä sano juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Useissa tietokoneissa koko näytön suunnan voi kääntää control-alt-kursori -näppäimillä. Jos kyse on vain tilapäisestä katselusta tämä voi riittää.
- opi-perusasiat
Kyllä se helpointa olisi että itse kuvaustilanteessa opettelee kääntämään "kameran" oikeinpäin, eli pitkä sivu horisontaalisesti.
- KDENLIVE
KDENLIVE
- Asiaa-ylös
Lapset sotkevat luokattomilla avauksilla, asialliset takasin ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738