Puhelinsoitto perinnästä.

velallinen.

Mistä perintätoimisto sai salaisen puhelinnumeroni? Soitin operaattorilleni ja he kielsivät sen antaneen. Tänään tuli soitto ja olin hyvin vihainen koska sanoin numeroni olevan salainen, ja korostin että olen estynyt puhumasta. Ulkomaalaisella korostuksella oleva nainen vain jankutti, että nyt selvitetään velkannne, käskin lopettaa häirinnän ja ottaa yhteyttä kirjeitse jos on asiaa.
Tiedän että minulla on wippivelkoja ja asia on selvityksessä ulosoton kanssa, mutta onko oikein kun soitellaan jo kotiin? kesällä oli myös toistuvia soittoja.

Taitaa olla numeron vaihto taas.

22

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vel...
    • rahatvaantoimistolta

Perintätoimisto? Sehän on yhtiö mikä voi keksiä vaikka mitä, ei ole lainvoimaista tuollainen.

Voit haastaa sen perintätoimiston oikeuteen noin 20000e summasta.

Aika selkeä päätös olisi tuomarilla siinä että perintätoimisto maksaa heh.

Ei ole edes oikeuden määräämää perintää vaan uhkailua tuollainen.

• ei kun luuri kiinni

Ei ole pakko puhua.Eli kun kuulee kuka on niin iskee luurin kiinni ja sillä selvä.

• Toimii hyvin

Toimi näin kun puhelin soi:

- Onko Matti Virtanen?
      - Riippuu siitä kuka kysyy
      - Oletko Matti Virtanen?
      - Riippuu edelleenkin siitä kuka kysyy
      - Olen perintämafiatoimistosta
      - No sitten en ole Matti Virtanen, soitit väärään numeroon (sen jälkee luuri korvaan soittajalle)

• pönttinen

Aivan oikein, pakoilu ja pään pensaaseen laittaminen onkin paras tapa hoitaa omia raha-asioitaan. Mitä jos koittaisit hoitaa velka-asiasi kuntoon ennen kuin asiat etenevät ulosottoon yms. Tulee monin verroin kalliimmaksi

• kfanta

MITÄ Sääki nulli mistää mittä ä tiedät?? JOs ei haluaj puhluita niin Ei silloin halua. SAlainen numero syystä, väkivaltainen menneissyys itse otin vastaan iskuja. Perijätsto Saa numeron, JOku muukin Voi SEN niilttä saaha.

• 124v24v

Harvemmin kyllä soittelevat. Ettei sun numeros ois saatu siltä vippifirmalta kun sen sinne annoit?

• nollasatasata

EIköhän se salainen numero ole perintätoimistolle päätynyt jonkun vippifirman rekisteristä. Ei johonkin puhelinnumeroon soittaminen ole laitonta.... Ja myös puhelinperintä on täysin laillista ja hyvän perintätavan mukaista. Jos tosta käräjille lähdet niin takkiin tulee varmasti ja oikeudenkäynti kulut häviäjälle maksettavaksi.

• ...

Jos oot ottanut pikavippiä, niin tottakai se puhelinnumero seltä vippifirmasta menee perintäyhtiölle, samoin kun sun antamat muut tiedot, osoite jne.

• headdesking

*headdesk*

Ei hyvää päivää....mistä näitä tulee...

• Anonyymi

Jos salaisen numeron antaa vain viranomaisille ja puhelinoperaattorille saako sen selville?

• Anonyymi

Ei se ainakaan salainen ole enää sen jälkeen.

• Anonyymi

Aivan kuin ne velat katoaisi, jos ei vastaa puheluihin.

• Anonyymi

No eihän tässä siitä ollut kyse.

• Anonyymi

Ei kylmäpuheluita. Se oli huijari.

• Anonyymi

harvoin soittavat, lähettävät laskuja kernaasti

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan aikoinaan lisännyt puhelinnumeronsa lainahakemukseen.

• Anonyymi

Nämä ovat kyllä varsinaisia riesoja. Itselläni on puhelintiedot salaisia, mutta aina vaan pompsahtaa lainatarjouksia aivan oudoilta firmoilta. Ja ne perintäsoitot, joilla yrittävät saada passiivissa olevat lainat maksuun, vaikka proseduuri menee kuitenkin käräjöidyn tuomion säännöillä. On kummallista, ettei digivirasto pysty pitämään tietoja salassa, vaikka salaus on tehty jo vuosia sitten. Viranomaisen lepsuus on mahdollinen hybridiuhka pahimmillaan.

• Anonyymi

Aina voi tehdä markkinointikiellon Robinson rekisteriin, mutta ei siitäkään ole hyötyä. Yritykset eivät taida noudattaa kieltoa

• Anonyymi

prepaid liittymällä vältyt puhelinmyyjien soitteluilta

• Anonyymi

Turhia laskuja ei tarvitse maksaa. T. Intrum

• Anonyymi

Kaikki laskut on turhia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe