Mulla on ilmestynyt joku koppakuoriainen facebookin oikeeseen alareunaan keskustelun viereen? Hiiren jos vie päälle niin tulee teksti "report a bug". Koneella en ole uskaltanut koskea mutta puhelimella kokeilin niin lataa vähän aikaa ja tulee "bug reportingis not bled for you" ja "tuntematon virhe"? Kavereilla ei ole tätä eikä mun feikki peli profiilissakaan? Mikä se on ja miten sen saa pois?
Facebookissa koppakuoriainen?
mc koppakuoriainen
2
127
Vastaukset
- Älä Pelkää :)
Um Itse en ole tämmöistä nähnykkään muttah.. monilla sivuilla esim facebook ja twitter ym lukee "Report A Bug" suomennettuna: ilmoita bugista (eli sivun häiriöstä tai vastaavasta)
Sinun on turha pelätä että se olisi vakavaa :) mutta jos et bugista halua ilmoittaa elä klikkaa sitä toivottavasti oli apua
-Leo - Mikkovkk41
Facebook-sivuni pieneni yhtäkkiä, varmaan pyyhkäisin jotain nappulaa. Miten sen saa tavallisen kokoiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251