..ei kyllä säväyttänyt. Ihan hirveä kolukärry, sisään kuului rengaskumina, ihmeellinen nitinä ja tuulen suhina.tosi heikko esitys. Lisäksi sisällä tunnelma oli melko muovinen..huh huh.. Harmittaa, sillä auto näyttää ulkoapäin asialliselta ja olin oikeasti menossa jo ostamaan sitä, mutta tulinkin toisiin ajatuksiin.. kokeilinpa sitten passattiakin, tässä oli jo parempi äänieristys, mutta suhina kuului tässäkin, ei hyvä..
kävimpä koeajamassa uuden jetan..
vw:hen pettynyt
3
239
Vastaukset
- vw:hen pettynyy
Jaa tällaistakö minä olen yöllä 3:13 baarista tullessani kirjoittanut. Muistan kyllä, että kävin täällä mutten muistanut mitä typeryyksiä tuki sepustettua. En ole koskaan uutta Jettaa edes nähnyt.
- myos meinasin ostaa
Ja hyvä oliki ettet ole nähny. oli se niin hirveä kolukärry.
- vw:hen pettynyt
myos meinasin ostaa kirjoitti:
Ja hyvä oliki ettet ole nähny. oli se niin hirveä kolukärry.
Köyhästä vain tuntuu siltä kun ei sitä koskaan saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174