88 vuoden valtsu. Polttoaine ja kierrosmittari toisinaan jumittaa. Kun nyrkillä hakkaa niin tulee kuntoon. Tuntimittariin ei vaikuta. Onko mitään tehtävissä?
Valmet mittari jumissa toisinaan!
4
4688
Vastaukset
- juupajaapa111
kierroslukumittari saa tietonsa laturilta. eli laturinremmi löysällä, sähköliittimessä siinä laturinkyljessä huono liitos tai laturi temppuilee.... se polttoainemittari jumittaa ihan luonnostaan kaikissa vanhemmikssa valmeteissa. en tiedä syytä mutta veikkaisin että paskanen tai muuten vaan huono anturi siellä tankissa... mikä valmetin malli on kyseessä?
- valtsukaltu
405.
Siis nuo molemmat mittarit jumittaa yhtäaikaa. Toisinaan mene mittaristokin pimeäksi. Ikä tekee tehtävänsä..- Anonyymi
Mun 6400 kierrosluku temppuilee,jää 500;kierrokseen ökötään,toisinaan pelaa ohan ok:
Pitää koitaa vaihtaa laturinremmi,ei se tosin vikise,vingu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun 6400 kierrosluku temppuilee,jää 500;kierrokseen ökötään,toisinaan pelaa ohan ok:
Pitää koitaa vaihtaa laturinremmi,ei se tosin vikise,vingu.Vaihdoin laturin, kierrosmuttari ja tuntimittari ei toimi
6400
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331