Terve kaikille,
(TAKUU 12 KK)
Olen siis myymässä 1.2.2012 ostettua iPod Touch 4G:tä (musta). Ei jailbreakattu. Erittäin hyvässä kunnossa (lukuun ottamatta takakuoreen väkisinkin tulevia jälkiä), lähinnä pelaillut kotona ja sisätiloissa. Postittamalla voin lähettää, vastaanottajan maksuun. Tarjouksia saa lähettää, kaikkia kuunnellaan :) Lähtöhinta: 160 €
Ominaisuudet:
Vain 7,2 mm paksu. Erittäin tarkka 3,5 tuuman Retina-Display näyttö, Multi-Touchilla. IOS 5 sisäänasennettuna.
Wi-Fi:n kautta surffailu netissä ja latailu app storesta. FaceTime videopuhelut muihin yhteensopiviin laitteisiin.
Mitat:
111 x 58,9 x 7,2 mm
paino: 101g
Pakkauksessa tulee mukaan; iPod Touch 4G, nappikuulokkeet, USB -kaapeli, ohjeet. Ipodissa valmiina suojakalvo. Lisäksi olen ostanut n. 15 € app storesta pelejä / sovelluksia, jotka voin tarvittaessa jättää laitteeseen.
Kuvia tarvittaessa.
Myydään iPod Touch 4G 8GB (musta)
19
1090
Vastaukset
- sanna00
Uuden saa kaupasta samalla hintaa. :)
- 1stMacFinn
Ei ihan taida saada, uusien lähtöhinnat taitaa olla siinä 200 €.
Noi ostetut pelit, niillä ei paljoa arvoa ole, koska ne on ostettu sun tunnuksillas ja niiden siirto ei oikein onnistu. - gigantissa
1stMacFinn kirjoitti:
Ei ihan taida saada, uusien lähtöhinnat taitaa olla siinä 200 €.
Noi ostetut pelit, niillä ei paljoa arvoa ole, koska ne on ostettu sun tunnuksillas ja niiden siirto ei oikein onnistu.uus 186€
- sanna00
No eipä siihen tarvii kuin pari kymppiä tohon käytetyn hintaan lisätä että saa uuden.
- Kiitoss ;)
Toi kuulostaa hyvältä... Onani olen rikkonut näytöstä enkä jaksa korjauttaa kun tulee vaan kalliiksi. Jos sais jotain yhteystietoja niin voitaisiin sopia hinnasta..?
- =)
mulla myynnissä ipod touch 8gb 70e !!!
- moi:)
=) : oisin kiinnostunu tosta sun ipod touch 8gb:stä :) Onko laite 4. sukupolven ? Asutko pk-seudulla ? Saisinko sun sähköpostin niin voisin lähetellä viestiä !
- Nolol luulekko O_o
mul ipod touch 50 euroo käytetty 2kk ehjä on!!!! ;D
- toi4
Myykkö mulle jos myyt pistä viestii atteasumalahti@gmail.com
- HeRrAnErO
Minkä kaude ipodi se o
___
/ \
/
/
O - HeRrAnErO
HeRrAnErO kirjoitti:
Minkä kaude ipodi se o
___
/ \
/
/
O/\
|
Mun kysymysmerkki meni pilalle. - HeRrAnErO
HeRrAnErO kirjoitti:
/\
|
Mun kysymysmerkki meni pilalle.Mä saatan myydä mun ipod touchin 30€
(Huom. Kolmannen kauden näyttö isoil säröil toimii iha normaalisti akku kuluu aika nopeesti - HeRrAnErO
HeRrAnErO kirjoitti:
Mä saatan myydä mun ipod touchin 30€
(Huom. Kolmannen kauden näyttö isoil säröil toimii iha normaalisti akku kuluu aika nopeestiJa taas virhe! Unohtu toine ) merkki!
- HeRrAnErO
HeRrAnErO kirjoitti:
Ja taas virhe! Unohtu toine ) merkki!
JA TAAS!!! NYT UNOHTU - VÄLIIN!!!
- HeRrAnErO
ja nyt jäi kaps lok päälle!
- HeRrAnErO
/\
|
|
TOI ei oo mun kommentti eikä mikää muukaa! (paitsi se myymis-juttu) Ja kaike lisäks mä käytän näide laittamisee sit ipodii jonka mä myyn!!! Varsinki toi joka o mu yllä ni ei oo mu! - HeRrAnErO
HeRrAnErO kirjoitti:
/\
|
|
TOI ei oo mun kommentti eikä mikää muukaa! (paitsi se myymis-juttu) Ja kaike lisäks mä käytän näide laittamisee sit ipodii jonka mä myyn!!! Varsinki toi joka o mu yllä ni ei oo mu!Mä voin myyä myös mu kameran jos haluutte :D
- HeRrAnErO
HeRrAnErO kirjoitti:
/\
|
|
TOI ei oo mun kommentti eikä mikää muukaa! (paitsi se myymis-juttu) Ja kaike lisäks mä käytän näide laittamisee sit ipodii jonka mä myyn!!! Varsinki toi joka o mu yllä ni ei oo mu!Mä voin myyä myös mu kameran jos haluutte :D
( voin myyä vaikka kakski toine o videokameRa ja toine o iha normaali )
- HeRrAnErO
Onks app stores viel rahaa jäljel? o:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224