Onkohan muilla Ceraton käyttäjillä ollut ongelmia ajoneston kanssa?
Mulla Auto alkoi lykkäämään ajonestoa päälle tässä taannoin, kulkee kyllä yleensä normaalisti ja käynnistyy kylmänä ihan oikein mutta sitten joskus , varsinkin kiihdyttäessä alkaa jumittaa ja sammuu.
Lähtee kyllä käyntiin kun starttaa uudelleen ja sitten kulkee ihan oikein.
Ajoneston merkkivalo palaa häiriötilanteessa.
Kia Ceraton ajoneston temppuilu?
5
8820
Vastaukset
- CRDisti
Varmistapa nyt että mikä valo siellä palaa.
Sen verran kauan on aikaa siitä kun möin Ceraton pois, etten tarkasti muista, muttei siinä tainnut edes olla erillistä valoa ajonestolle.
Veikkaan että se moottorin vikavalo siellä palaa.
Ja usein puhutaan että menee ajonesto päällä.
Ajonesto(oikealta nimeltään käynnistyksenesto) menee päälle joka kerta kun sammutat auton ja poistat avaimen lukosta ja lähtee pois joka kerta kun laitat autolle opetetun avaimen sisään.
Ajon aikana tuo esto ei voi sammuttaa autoa. Kyllä se on käsikirjan mukaan ajonesto. Sellaista moottorin kuvaketta siellä ei ole kuin oli vanhemmissa, tai jos onkin se ei pala. Kuvakkeessa on auto jossa on avaimen kuva.
- Alkup.
Tarkemmin sanoen se on kyllä käynnistyksenesto. Käsikirjasta luin. On myös se moottorin vikavalo, siis se kuvake jossa moottorin kuva jossa keskellä Check sana. Mutta se ei pala.
Myös eilen huomasin , että ajotietokone näyttää mitä sattuu, esim. kulutukseksi näytti 11l/100km.
Taitaa olla tietokone sekaisin.- Api75
Mistä voi johtua että Kia Ceratossa menee ajonesto päälle parkkihallissa? Auto lähtee normaalisti käyntiin muualla mutta nyt on 3 kertaa auto jättänyt parkkihalliin.
- Anonyymi
Kia Sorentossa kun painaa kaasun pohjaa niin joskus sammuu kesken ajon, ja tulee keltainen valo jossa lukee immo, eli ohjekirjan mukaan ajonesto, kun käyttää avaimen pois ja starttaa niin jälleen ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854