Tänään katsoin sähköpostini ja huomasin että minulle oli tullut 9 kertaa :
Delivery Status Notification (Failure)
Sitten katsoin lähetetyt kansion ja huomasin että tililläni on oikeasti lähetetty 9 kertaa roskapostia joka sisälsi jonkun virus tiedoston kanssa.
Nämä viestit oli lähetetty kaikille yhteystiedoilleni..
Viesteissä luki :
Hey whats up pal my boss showed me this great kit it took all the worries out of my life to be honest with you
I make $8,000 /every month working less than 30 minutes a day and its a free trial joining the program which is about $2 for shipping
http://twurl.nl/ewl8nd
Try to get your trial kit before they run out!
your pal
(Oma Nimeni)
Mitäs pitäisi tehdä asialle ?
Apua ! Hotmail Lähettää Viruspostia Itsestään
Pliis auttakaa
3
363
Vastaukset
Oletko tarkistanut että onko koneessasi mahdollisesti virus? http://www.malwarebytes.org/
Eli lataa ja asenna toi. Päivitä ja laita täysi tarkistus päälle. Voit kopioida tulokset tänne tarkistuksen jälkeen.- ap
Moikka !
Mulla on toi eikä löytänyt mitään full scannauksen kera. ;( - trytr
ap kirjoitti:
Moikka !
Mulla on toi eikä löytänyt mitään full scannauksen kera. ;(Salasanan palautuksen kautta menty sisään...vaihda salasana ja se palautus kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174