Minulla on vanhoja laadukkaita Pentaxin obiskoja, siis käsitarkenteisia. Toimiiko esim. K5
näillä "laseilla".
Pentaxin digijärkkäriin vanhoja "laseja"
4
191
Vastaukset
- J©B
Mulla on yksi vanha SMC Pentax-M 50mm f/2 joka ei toimi K-5:ssa. En tiedä johtuuko kamerasta vai onko vika objektiivissa.
K-5 alkaa jo olla ”vanha” malli.
Jos haluat n. saman hintaisen järkkärin jossa toimii kaikki vanhat lasit niin hanki Pentax K-01 se lienee ainoa järjestelmäkamera jossa toimii kaikki aiemmin valmistetut eri merkkiset objektiivit joissa on sama bajonetti.
Siihen käy myös maailman ohuin (9,2mm) ”normaali” 40mm f/2,8.- penaaja.
Pakko olla kameran asetuksissa vika. Uskallan luvata että takuulla toimii jos osaat laittaa asetukset kuntoon.
- hkjdfqjrfkiqh
Toimii, mutta ei kaikki toiminnot ole käytettävissä.
• Pentax KAF2 bayonet mount
• Pentax KAF3, KAF2, KAF or KA mount lenses
• Pentax K mount lenses with restrictions
Myös jenka-objektiiveja voi käyttää K-sovitteella.
Kahdella tutulla on Pentaxeja useita malleja ja erinäisiä vanhoja objektiiveja. - Koo-ärrä
Pentaxiin käy melkoisen hyvin nuo vanhat lasit.
Tässä kattava taulukko yhteensopivuuksista:
http://www.mosphotos.com/PentaxLensCompatibility.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748